Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШостаківська, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorShostakivska, Nadiya Mykhailivna-
dc.date.accessioned2025-04-09T09:23:22Z-
dc.date.available2025-04-09T09:23:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.date.submitted2019-
dc.identifier.citationШостаківська Н. М. Використання компетентнісного підходу в процесі реалізації структурно-функціональної моделі проектної діяльності майбутніх фахівців / Надія Михайлівна Шостаківська // Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, Випуск 67, 2019. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, с. 297-302.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48353-
dc.description.abstractУ статті запропоновано шляхи та методи вирішення проблем, які відбулися в процесі застосування проектних технологій майбутніми ІТ-фахівцями; розглянуто передумови використання методу проектів у процесі підготовки майбутніх фахівців за допомогою використання компетентнісного підходу, проведено аналіз навчальних програм, було виокремлено протиріччя між рівнем підготовки висококваліфікованих фахівців у вищій освіті і запитами постінду-стріального суспільства. Як ефективна технологія формування конкурентоспроможного фахівця нами запропонований метод проектів, який забезпечує самостійну пізнавальну діяльність майбутніх фахівців, спрямовану на вирішення професійних завдань за допомогою використання компетентнісного підходу, що вимагають залучення знань із різних дисциплін, яка передбачає розвиток особистісних і професійних якостей, умінь і навичок, необхідних для конкурентоспроможних фахівців, щоб бути актуальним на сучасному ринку праці.uk_UA
dc.description.abstractIn the article ways are offered decisions of problems, which was folded in the process of application of project technologies; pre-conditions of the use of method of projects are considered in the process of preparation of future specialists, the analysis of the educational programs is conducted, contradiction was selected between potential of education and queries of postindustri-al'nogo society. In quality effective technology of forming of competitive specialist the offered method of projects, which provides independent cognitive activity of future specialists, directed on the decision of professional tasks which require bringing in of knowledges from different disciplines, which foresees development of personality and professional qualities, abilities and skills, necessary for a competitive future specialist, to be actual at the modern market of labour. In quality effective technology of forming of competitive specialist by us the offered method of projects, which provides independent cognitive activity of future specialists, directed on the decision of professional tasks by the use of kompetentnisnogo approach, that require bringing in of knowledges from different disciplines, which foresees development of personality and professional qualities, abilities and skills, necessary for competitive specialists, to be actual at the modern market of labour.uk_UA
dc.format.extent297-302-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчанняuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectjurisdictionsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectproject activityuk_UA
dc.subjectprofessional studiesuk_UA
dc.titleВикористання компетентнісного підходу в процесі реалізації структурно-функціональної моделі проектної діяльності майбутніх фахівцівuk_UA
dc.title.alternativeUse of the competent approach in the process of implementation of the structural-functional model of project activity of future propertiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.coverage.placenameКиївuk_UA
dc.subject.udc37uk_UA
dc.subject.udc091.12uk_UA
dc.relation.references1. Забелина Н. А. Применение метода проектов для формирования профессионально значимых качеств студентов информа- тиков. URL: http://ito.su/main.php?pid=26&fid=3670 (дата обращения: 27.03.2019).uk_UA
dc.relation.references2. Василевська Л. С. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Сер.: Психолого-педагогічні науки. 2012. № 6.т. URL: http://nbuv.gov.ua/j–pdf/ Nzspp _2012_ 6_32.pdf.uk_UA
dc.relation.references3. Джонс Дж. Методы прогнозирования. Москва : Мир, 1986. 524 с.uk_UA
dc.relation.references4. Енциклопедія освіти / гол. ред. В. Г. Кремінь. Київ : Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.uk_UA
dc.relation.references4. Енциклопедія освіти / гол. ред. В. Г. Кремінь. Київ : Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.uk_UA
dc.relation.references5. Запесоцкий А. С. Образование: философия, культурология, политика. Москва : Наука, 2002. 225 с.uk_UA
dc.relation.references6. Исаев И. Ф. Развитие профессионально-педагогической культуры преподавателя в условиях модернизации педагогичес- кого образования. Педагогіка та психологія : збірник наук. праць. Харків, 2006. Вип. 29. С. 63−72.uk_UA
dc.relation.references7. Коберник О. М. Проективна педагогіка і національна. Шлях освіти. 2000. № 1. С. 7−9uk_UA
dc.relation.references8. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. Москва : Политиздат, 1977. С. 304.uk_UA
dc.relation.references9. Матяш Н. В. Генезис и сущность понятия “Проектная деятельность школьников”. Совершенствование технологического образования учащайся молодёжи : сб. материалов междун. научно-практич. конференции “Технологическое образова- ние сельских школьников в современных условиях”, 19–21 сентября 2000 г. / Под ред. Р. А. Галустова. Армавир, АГПИ, 2000. С. 146−154.uk_UA
dc.relation.references10. Международная конференция-выставки “Информационные технологии в образовании 2004”.uk_UA
dc.relation.references11. Психологический словарь / Под ред. В. П. Зинченко, Б. Г. Мещерякова. Москва : Педагогика-Пресс,1996. С. 95.uk_UA
dc.relation.references12. Цимбалару А. Д. Семантика понятійного апарату проблеми педагогічного проектування. Нова педагогічна думка. 2009. № 3. С. 30−35.uk_UA
dc.relation.references13. Шадриков В. Д. Проблемы системогенеза профессиональной деятельности. Москва : Наука, 1982. С. 185.uk_UA
dc.relation.references14. Phillip С. Slechty “Schools for the 21st Century”. San Francisco, 1990.uk_UA
dc.relation.references1. Zabelina N. A. Primeneniye metoda proyektov dlya formirovaniya professional'no znachimykh kachestv studentov informatikov. URL: http://ito.su/main.php?pid=26&fid=3670 (referral date: 27.03.2019).uk_UA
dc.relation.references2. Vasilevska L. S. Project activity of the methodologist as a means of improving the professional skills of the teachers. Scientific notes of the Nizhyn State University named after. Nikolai Gogol Sir: Psychological and pedagogical sciences. 2012. № 6.t. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ Nzspp_2012_ 6_32.pdf.uk_UA
dc.relation.references3. Jones J. Forecasting Methods. Moskva : Mir, 1986. S. 524.uk_UA
dc.relation.references4. Encyclopedia of Education / Ch. edit V. G. Kremin. Kyiv : Yurincom Inter, 2008. P. 1040uk_UA
dc.relation.references5. Zapesotsky A. С. Education: Philosophy, Culturology, Politics. Moskva : Nauka, 2002. 225 p.uk_UA
dc.relation.references6. Isaev I. F. Development of the teacher’s professional and pedagogical culture in the conditions of modernization of pedagogical education. Pedagogy and Psychology : Sb. sciences works. Kharkiv, 2006. Vp. 29. P. 63−72.uk_UA
dc.relation.references7. Kobernik O. M. Projective pedagogy and national. The path of education. 2000. No. 1. S. 7−9.uk_UA
dc.relation.references8. Leontiev A. N. Activity. Consciousness Personality. Moskva : Politizdat, 1977. S. 304.uk_UA
dc.relation.references9. Matiash N. V. Genesis and the essence of the concept “Project activity of schoolchildren”. Improve the technological education of young people. Sat materials internationally : scientific-practical. Confucius “Technological education of rural schoolchildren in modern conditions”. September 19−21, 2000, ed. R. A. Galustova. Armavir : AGPI, 2000. Pp. 146−154.uk_UA
dc.relation.references10. International conference-exhibition “Information Technologies in Education 2004”.uk_UA
dc.relation.references11. Psychological dictionary. Ed. V.P. Zinchenko, B.G. Meshcheryakova. Moskva : Pedagogika-Press, 1996. P. 95.uk_UA
dc.relation.references12. Tsimbalaru A. D. Semantics of the conceptual apparatus of the problem of pedagogical design. New pedagogical thought. 2009. No. 3. S. 30−35.uk_UA
dc.relation.references13. Shadrikov V. D. Problems of systematization of professional activity. Moskva : Nauka, 1982. P. 185.uk_UA
dc.relation.references14. Phillip S. Slechty “Schools for the 21st Century”. San Francisco, 1990.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya kompetentnisnoho pidkhodu.pdf466,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.