Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46444
Назва: Загальна психологія. Практичні заняття: метод. рекомендації для студентів, які навчаються за ОПП 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського).
Інші назви: General Psychology. Practical classes: method. recommendations for students studying for Educational professional program (EPP) 053 Psychology, the first educational level (bachelor).
Автори: Чорна, Ірина Михайлівна
Приналежність: ТНТУ імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Загальна психологія. Практичні заняття: метод. рекомендації для студентів, які навчаються за ОПП 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського) / укл. : І. М. Чорна. Тернопіль : ТНТУ, 2024. 34 с.
Дата публікації: 1-бер-2024
Дата внесення: 6-лис-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 159.9
Теми: психологія
соціологія
вчення
теорії
концепції
методи
маси
особистість
кризи
спілкування
Короткий огляд (реферат): Впорядковано тематику лекційних та практичних занять, плани, які передбачають розгляд питань, які виносяться на самостійне опрацювання студентами. У відповідності до Положення про оцінювання здобувачів вищої освіти Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, описано систему оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. Представлено таблицю відповідності шкал оцінювання університету, національної шкали та шкали ЄКТС. Описано критерії оцінювання результатів навчання студентів та розподіл балів у кожному семестрі відповідно. Надано методичні рекомендації щодо підготовки студентів до практичних занять. Представлено термінологічний словник. Надано покликання на інформаційні джерела, зокрема сторінку курсу в A-Tutor. Представлено бібліографічний список із базової та допоміжної вітчизняної наукової літератури, а також публікації автора. In the methodical recommendations, the subjects of lectures and practical classes, plans, which provide for the consideration of issues submitted for independent study by students, are organized. In accordance with the Regulations on the Evaluation of Higher Education Graduates of Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, the system for evaluating educational achievements of higher education graduates is described. The table of correspondence of university assessment scales, national scale and ECTS scale is presented. The criteria for evaluating student learning outcomes and the distribution of points in each semester are described, respectively. Methodological recommendations for preparing students for practical classes are provided. A terminological dictionary is presented. References to information sources are provided, including the course page in A-Tutor. A bibliographic list of basic and auxiliary domestic scientific literature, as well as the author's publications, is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46444
Власник авторського права: © Чорна І. М., 2024
Перелік літератури: 1. Буняк Н.А. Загальна психологія: лекції. Тернопіль: вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. 300 с.
2. Варій М.Й. Психологія : навч. посіб. Київ : Центр учб. літ., 2016. 287с.
3. Дуткевич Т. В. Загальна психологія. Теоретичний курс: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 388 с.
4. Загальна психологія : навч. посібник. Київ : Центр учбов. літ., 2016. 291 с.
5. Іванова О.В. Психологія: вступ до спеціальності : навч. посібник. Київ : Центр учбов. літ., 2016. 180 с.
6. Колобич О. П. Загальна психологія: навчально-методичний посібник. Львів, 2018. 172 с.
7. Максименко С.Д. Загальна психологія: навч. посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2019. 272 с.
8. Партико Т.Б. Психологія : підручник. Київ: Ін Юре, 2014. 665 с.
9. Атаманчук Н. М. Практикум із загальної психології. 2-е вид., випр. і доп. Полтава: Видавництво «Сімон», 2017. 183 с.
10.Варій М. Й. Загальна психологія : підручник /для студ. психол. і педагог. спец. 2-ге вид., випр. і доп. Київ : ЦУЛ, 2007. 968 с.
11. Волошина В. В., Долинська Л. В., Ставицька С. О., Темрук О. В. Загальна психологія: Практикум: навч. посіб. Київ : Каравела, 2005. 280 с.
12.Дрозденко К. С. Загальна психологія в таблицях і схемах: навч. посібник. Київ: Професіонал, 2004. 304 с.
13.Загальна психологія: підручник для студ. вищ. навч. закладів / авт. С. Д. Максименко [та ін.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. Київ : Форум, 2000. 543 с.
14.Загальна психологія: хрестоматія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / упоряд. О. В. Скрипченко [та ін.]. Київ : Карачвела, 2007. 640 с.
15.Корольчук М. С. Психологія: Схеми, опорні конспекти, методики : навч. посіб./ за заг. ред. М.С.Корольчука. Київ : Ельга; Ніка-Центр, 2009. 320с.
16 .М’ясоїд П. А. Загальна психологія: навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закладів. 5че вид., стер. Київ : Вища шк., 2006. 487 с.
17. Макарова Л. Л., Синельніков В. М.. Загальна психологія: методичні розробки семінарських занять: навч. посібник. Київ : ЦУЛ, 2005. 200 с.
18. Максименко С. Д. Загальна психологія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Вид. 3-тє, переробл. та допов. Київ: ЦУЛ, 2008. 271 с.
19. Максименко С. Д., Соловієнко В. О. Загальна психологія: навч. посіб., МАУП. Київ МАУП, 2000. 256 с.
20. Павелків Р. В. Загальна психологія. Підручник. Київ: Кондор, 2013. 576 с.
21. Положення про оцінювання здобувачів вищої освіти Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя від 25 вересня 2020. 13 с. URL: https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=86
22. Психологія: підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. Ю. Л. Трофімова. 5-е вид. Київ : Либідь, 2005. 558 с.
23. Соломка Е.Т. Збірник задач. Ужгород, 2008. 59 с.
24. Цимбалюк І. М., Яницька О. Ю. Загальна психологія. Київ : ВД Професіонал, 2004. 304 с.
25. Чорна І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні. Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: монографія / редкол.: В. О.Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016. С.181-200.
26.Чорна І. М. Впровадження інноваційних методів навчання із застосуванням технології освітнього діалогу. Психологічні закономірності соціальних процесів і розвитку особистості в сучасному суспільстві : Наукова монографія. Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2023. С. 396-423. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-362-0-23 URL: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/382
27.Чорна І. М. Психологічні особливості професійного самовизначення школярів. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. Випуск 12. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С.157-163. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2022.12.18
28 .Чорна І.М. Психолого-педагогічне формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів, учасників бойових дій як фактор профілактики ПТСР. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 34 (73) № 2, 2023. С.80-84. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.2/15 URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2023/15.pdf
29. Чорна І. М., Тимошик М. О. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН Країни. Том ХІV: Методологія і теорія психології. Випуск 3.Київ – Ніжин. Видавець « ПП Лисенко М.М.», 2020. С.297-307.
30. Чорна І. М., Федорців К. І. Арт-терапія як інноваційний засіб розвитку творчої уяви у дітей старшого дошкільного віку. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності (м. Тернопіль, Україна,15-квітня 2021 року): матеріали IV Міжнародної наук.- практ. конф. /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2021. C. 467-470.
31. Чорна І. М., Бриндзя Г. З. Психологічні особливості самооцінки дітей підліткового віку. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) ): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2022. C.420-422.
32. Чорна І. М., Ворончак М. М. Дослідження тривожності підлітків в умовах пандемії. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності (м. Тернопіль, Україна,15-квітня 2021 року): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О. М.Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2021. C. 464-467.
33. Чорна І. М., Оконська Н. Теоретичний аналіз психологічних механізмів сприймання екранної інформації в підлітковому віці. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. Випуск 10. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.133-138. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2021.10.19
34. Чорна І. М., Смик Н. Р. Психолого-педагогічні заходи психокорекції особистісної тривожності у молодших підлітків. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності (м. Тернопіль, Україна,09-20 квітня 2020 року): матеріали III Міжнародної наук.- практ. конф. /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші.Тернопіль: СМТ «Тайп», 2020. С.413-416.
35. Чорна І. М., Тимків С. Я. Дослідження сформованості типів пам’яті у молодших школярів. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) ): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І.Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2022. С.423-425.
36. Чорна І. М., Філюк Н. А. Дослідження сімейної тривожності як фактора впливу на психіку дитини. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) ): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2022. C.425-428.
37. Чорна І. М., Хлопова Ю. О. Соціальні мережі як мотивуючий фактор для самореалізації. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти(14-15 травня 2021 року): матеріали ХХIІ Міжнародної наук.-практ. конф./ упоряд.: М. Журба. Сватове-Монреаль: ГО «Соборність», 2021 С.48-51.
38. Чорна І.М. Психологічні особливості діяльності педагога та психолога нової української школи в умовах інклюзивного освітнього середовища. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»: збірник матеріалів VІ Міжнародної наук.- практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 05-06 жовтня 2023 року) /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В, 2023. С.300-303 40.Чорна І.М., Чернишова С.С. Професійне самовизначення старшокласників у призмі діяльності шкільного психолога. «Світ наукових досліджень»: збірник матеріалів Міжнародної мультидисциплінарної наук. конф. м. Ополе, Польща (Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu), 21-22 листопада 2023. Випуск 24, С.210-212 URL: http://www.economy- confer.com.ua/full-article/5032/
39. Чорна І.М. Психолого-педагогічне формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів, учасників бойових дій як фактор профілактики ПТСР. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 34 (73) № 2, 2023. С.80-84. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.2/15 URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2023/15.pdf
40. Сторінка курсу в A-Tutor, ID:449. URL: https://dl.tntu.edu.ua/index.php
41.Офіційний сайт Наукової бібліотеки ім. Вернадського URL: http://www.nbuv.gov.ua/
42. Офіційний сайт Електронної бібліотеки URL: http://www.lib.com.ua/
43. Безкоштовні електронні підручники онлайн URL: (https://stud.com.ua/psihologiya/)
44. Пошукова система Google Scholar URL: http://scholar.google.com/
45. Пошукова система Base URL: https://www.base-search.net/
46. Система пошуку наукової інформації у відкритих архівах України (SSM) URL: https://oai.org.ua/
48. Перелік корекційно-розвиткових програм для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Інститут модернізації змісту освіти. URL: https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita/korektsiyni-programi/
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод рек практичні заняття.pdfЗагальна психологія. Практичні заняття: метод. рекомендації для студентів, які навчаються за ОПП 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського). Автор-упорядник І. М. Чорна. Тернопіль, 2024. 34 с.849,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора