Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46282
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorМіронов, Дмитро Вікторович-
dc.contributor.authorГудз, Ярослав Михайлович-
dc.contributor.authorHudz, Yaroslav-
dc.date.accessioned2024-09-06T16:51:07Z-
dc.date.available2024-09-06T16:51:07Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationГудз Я. М. Розробка технічних рішень для організації мережі зарядних станцій електро- і гібридних транспортних засобів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. Д. В. Міронов. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46282-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розроблено технічні рішення щодо інтеграції електричного автомобіля в енергомережу, а також визначення найкращих режимів заряду та розряду та їх графіків. Розглядаються існуючі технічні рішення зарядних пристроїв, які дозволяють заряджати батареї електричного автомобіля та генерувати електричну енергію для енергомережі. Визначено найкращі графіки та режими заряду та розряду для електричної батареї, а також визначено необхідну потужність зарядних станцій і кількість точок підключення. Виконано розрахунок оптимального розташування зарядної станції. Розраховано економічний ефект використання електромобілів як системи зберігання енергії, коли пікові навантаження на енергомережу виростають.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification work, technical solutions were developed for the integration of an electric car into the power grid, as well as the determination of the best charge and discharge modes and their schedules. Existing technical solutions of chargers that allow charging the batteries of an electric car and generating electrical energy for the power grid are considered. The best schedules and modes of charge and discharge for the electric battery are determined, as well as the required power of charging stations and the number of connection points. The optimal location of the charging station has been calculated. The economic effect of using electric vehicles as an energy storage system when peak loads on the power grid increase is calculated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Сучасні електричні автомобілі та їх параметри. 1.2 Режими заряджання тягових АКБ електромобілів та способи приєднання до мережі. 1.3 Взаємодія електричних автомобілів з електричною мережею. 1.4 Технологія V2G. 1.5 Постановка задач дослідження. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Технічні рішення зарядних станцій. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Вибір оптимального розміщення зарядних станцій для електромобілів. 3.2 Використання багатозонного диференційованого тарифу для зарядки електромобілів. 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1 Основні принципи та функції управління охороною праці на виробництві. 4.2 Концепція захисту населення і території у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ.uk_UA
dc.format.extent61-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subjectелектричний автомобільuk_UA
dc.subjectelectric caruk_UA
dc.subjectакумуляторна батареяuk_UA
dc.subjectbatteryuk_UA
dc.subjectкогенераціяuk_UA
dc.subjectcogenerationuk_UA
dc.subjectдвонаправлений зарядний пристрійuk_UA
dc.subjectbidirectional chargeruk_UA
dc.titleРозробка технічних рішень для організації мережі зарядних станцій електро- і гібридних транспортних засобів.uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of technical solutions for organizing a network of charging stations for electric and hybrid vehicles.uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderГудз Ярослав Михайлович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДубиняк, Тарас Степанович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Perspectives of load management in energy system with help of electric cars / Yu.V. Khatskevych, I.M. Lutsenko, A.V. Rukhlov // Scientific Bulletin of theuk_UA
dc.relation.references2. National Mining University. – 2017. – Vol. 5. – pp. 82 – 88uk_UA
dc.relation.references3. David P. Tuttle and Ross Baldick, «The Evolution of Plug-In Electric VehicleGrid Interactions».uk_UA
dc.relation.references4. Amarjit Datta*, Brian K Ledbetter*, and M. Ashiqur Rahman, «Optimal Deployment of Charging Stations for Electric Vehicles: A Formal Approach» - Department of Computer Science, Tennessee Technological University, USAuk_UA
dc.relation.references5. Alonso, M., Amaris, H., Germain, J.G. and Galan, J.M. (2014), “Optimal Charging Scheduling of Electric Vehicles in Smart Grids by Heuristic Algorithms”, Energies, Vol. 7, pp. 2449-2475uk_UA
dc.relation.references6. Global EV Outlook (2016), “Beyond one million electric cars”uk_UA
dc.relation.references7. Vítor Monteiro, Henrique Gonçalves, João C. Ferreira and João L. Afonso, «Batteries Charging Systems for Electric and Plug-In Hybrid Electric Vehicles».uk_UA
dc.relation.references8. Marra, Francesco; Larsen, Esben; Træholt, Chresten, «Electric Vehicles Integration in the Electric Power System with Intermittent Energy Sources - The Charge/Discharge infrastructure»uk_UA
dc.relation.references9. Joachim Skov Johansen, «Fast-Charging Electric Vehicles using AC»uk_UA
dc.relation.references10. Thomas B. Gage, «Development and Evaluation of a Plug-in HEV with Vehicleto-Grid Power Flow»uk_UA
dc.relation.references11. «В Украине из 2846 зарегистрированных электромобилей 82% б/у и 78% - Nissan Leaf» https://www.epravda.com.ua/rus/news/2017/05/4/624480/uk_UA
dc.relation.references12. «Электрические и гибридные автомобили в Украине и мире» https://hevcars.com.ua/uk_UA
dc.relation.references13. «Добовий графік виробництва/споживання електроенергії» https://ua.energy/diyalnist/dyspetcherska-informatsiya/dobovyj-grafikvyrobnytstva- spozhyvannya-e-e/uk_UA
dc.relation.references14. «Верховная Рада Украины рассматривает законопроект про стимуляцию спроса на электромобили и поддержку развития инфраструктуры для них» https://hevcars.com.ua/vladelycev-ehlektromobiley-v-ukraine- mogutosvobodity-ot-nalogov/uk_UA
dc.relation.references15. «Зарядные устройства от компании «Autoenterprise» для коммерческого или домашнего использования» https://www.autoenterprise.com.ua/wpcontent/uploads/2018/01/autoenterprise_comm ercial-2017-ru_01new.pdfuk_UA
dc.relation.references16. «Каталог электрических автомобилей» https://emove.com.ua/electrocars_catalog/uk_UA
dc.relation.references17. Луценко І.М., Циган П.С. Технічні та економічні аспекти використання електромобілів в електричних мережах України // Вісник КрНУ. – Кременчук: 2017. – Вип. 6/2017 (107).uk_UA
dc.relation.references18. Tesla Powerwall https://ru.wikipedia.org/wiki/Tesla_Powerwalluk_UA
dc.relation.references19. https://ru.wikipedia.org/wiki/Smart_(автомобильная_марка)uk_UA
dc.relation.references20. https://newsroom.nissan- europe.com/eu/engb/media/pressreleases/149186/nissan-enel-and-nuvve-operate- worlds-firstfully-commercial-vehicle-to-grid-hub-in-denmark1uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:274 — Автомобільний транспорт (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Авторс_ка_довiдка_Гудз.doc45,5 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás
Гудз Ярослав.pdf2,28 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools