Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46130
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісник, Микола | |
dc.contributor.author | Ясній, Володимир Петрович | |
dc.contributor.author | Окіпний, Ігор Богданович | |
dc.contributor.author | Марцинюк, Ярослав | |
dc.contributor.author | Kolisnyk, Mykola | |
dc.contributor.author | Iasnii, Volodymyr | |
dc.contributor.author | Okipnyi, Ihor | |
dc.contributor.author | Martsynyuk, Yaroslav | |
dc.date.accessioned | 2024-07-23T14:14:34Z | - |
dc.date.available | 2024-07-23T14:14:34Z | - |
dc.date.created | 2024-06-19 | |
dc.date.issued | 2024-06-19 | |
dc.date.submitted | 2024-02-13 | |
dc.identifier.citation | 3D modeling of grain unloading station steel structure based on BIM technology / Mykola Kolisnyk, Volodymyr Iasnii, Ihor Okipnyi, Yaroslav Martsynyuk // Scientific Journal of TNTU. — Tern : TNTU, 2024. — Vol 114. — No 2. — P. 141–148. | |
dc.identifier.issn | 2522-4433 | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46130 | - |
dc.description.abstract | Присвячено детальному порівняльному аналізу двох конструктивних схем накриття станції вивантаження автомобілів у складі елеваторного комплексу для зберігання зерна. Роботу виконано за допомогою програмного комплексу Dlubal RFEM 5, а також допоміжного модуля RF-STEEL Members. Основна проблема, розглянута у цьому дослідженні, полягає в технологічній необхідності, зумовленій підйомом кузова автомобіля, мінімальної висоти конструкції 12 метрів, що, в свою чергу, викликає значні вітрові навантаження, які можуть негативно впливати на безпеку та ефективність експлуатації. Два різних варіанти конструктивних схем були ретельно проаналізовано, з розглядом переваг і недоліків з точки зору конструктивних та технологічних аспектів. Перший варіант споруди, з однаковим типом поперечних рам, відрізняється простотою конструкції, але вимагає додаткових заходів для забезпечення стійкості й деформативності до вітрових навантажень. Другий варіант, з двома типами поперечних рам, які за допомогою горизонтальних та вертикальних в’язей утворюють жорсткий просторовий блок. Даний тип споруди хоча складніший, але виявився ефективнішим з точки зору жорсткості та металоємності, за рахунок перерозподілення вітрових навантажень в об’ємно-стрижневій конструкції. Порівняльний аналіз обох розрахункових споруд станції автомобільного виванження на один автомобільний проїзд дозволяє зробити висновок щодо вибору оптимальної конструктивної схеми для конкретних умов експлуатації. Проаналізовано випадки використання кожного із варіантів будівлі під певні умови експлуатації й технологічних вимог. Робота важлива для підвищення безпеки та ефективності елеваторних комплексів і може бути використана як основа для подальших досліджень у цій області. Отримані результати є важливим внеском у розвиток даної галузі та можуть бути використані для вдосконалення проектування та експлуатації станції вивантаження автомобілів | |
dc.description.abstract | Comparative analysis of two structural schemes for covering the car unloading station for one trip as part of the elevator complex for grain storage is considered in this paper. The first option is to use the same frame structures combined into a spatial scheme. The second option involves the structure with two types of frames and another approach to ensure lateral stiffness. Detailed descriptions of each structural scheme, their peculiarities, advantages and disadvantages are included in this paper. The stability and economic effects of each scheme are analyzed. This paper benefits engineers, designers and specialists in the field of construction and infrastructure operating in grain storage and logistics | |
dc.format.extent | 141-148 | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | ТНТУ | |
dc.publisher | TNTU | |
dc.relation.ispartof | Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (114), 2024 | |
dc.relation.ispartof | Scientific Journal of the Ternopil National Technical University, 2 (114), 2024 | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.1002/stco.202200004 | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.1016/j.matpr.2023.07.344 | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.32347/2522-4182.10.2022.66-78 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/de/produkte/altere-produkte/rfem-5/was-ist-rfem-5 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/en/webfile/003276/3727347/rf-dynam-pro-handbuch-de.pdf?hash=6420f67ab114390cb9f019f3ddd8f4349297d9d2 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/en/webfile/003181/3695797/000754_en-US.pdf?hash=7c82e9df1cfdc7f6aedcf1043385832caef12024 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/en/webfile/003183/3695818/exchange-between-rstab-rfem-and-tekla-structures-de.pdf?hash=025db3c8de94f17e63cfe43ea146768168934475 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/en/webfile/003184/3695829/integration-rfem-rstab-autodesk-revit-structure-de.pdf?hash=7101469ea54822c62db3fd92a6af52ee8ae4cba7 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/en/webfile/003227/3726958/rf-stahl-ec3-handbuch-de.pdf?hash=3ff12015ef25078137937f4c15c2a5dbd4199037 | |
dc.relation.uri | https://www.mdpi.com/2313-576X/9/2/28 | |
dc.relation.uri | https://www.dlubal.com/en/webfile/003225/3726936/rf-stahl-handbuch-de.pdf?hash=d1c5db22fa69e4ac2bc65405605ccdf9fe73e61f | |
dc.subject | ВІМ | |
dc.subject | конструктивний розрахунок | |
dc.subject | металевий каркас | |
dc.subject | жорсткість | |
dc.subject | металоємність | |
dc.subject | ВІМ | |
dc.subject | structural calculation | |
dc.subject | metal frame | |
dc.subject | stiffness | |
dc.subject | metal consumption | |
dc.title | 3D modeling of grain unloading station steel structure based on BIM technology | |
dc.title.alternative | 3D моделювання металоконструкції зернорозвантажувальної станції на основі БІМ-технології | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 8 | |
dc.subject.udc | 624.014 | |
dc.relation.references | 1. Diego Apellániz, Robert Vierlinger. Enhancing structural design with a parametric FEM toolbox. Steel Construction. Volume15. Issue3. 2022. P. 188–195. https://doi.org/10.1002/stco.202200004 | |
dc.relation.references | 2. Kajja M., Bita H., Taifi N., Malaoui A. Analytical and numerical study of rectangular reinforced concrete beam using robot structural analysis software. Materials Today: Proceedings, 2023. https://doi.org/10.1016/j.matpr.2023.07.344 | |
dc.relation.references | 3. Aдаменко В. Досвід впровадження bim-технологій в навчальний процес на кафедрі металевих і дерев’яних конструкцій КНУБА. Будівельні конструкції. Теорія і практика. 2022. 10. С. 66–78. https://doi.org/10.32347/2522-4182.10.2022.66-78 | |
dc.relation.references | 4. Білик А. С., Коваленко А. І. Порівняння методів розрахунку металевих каркасів висотних будівель на одиничну живучість. Збірник наукових праць Українського інституту сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського. 2015. Вип. 16. С. 30–39. | |
dc.relation.references | 5. URL: https://www.dlubal.com/de/produkte/altere-produkte/rfem-5/was-ist-rfem-5. | |
dc.relation.references | 6. URL: https://www.dlubal.com/en/webfile/003276/3727347/rf-dynam-pro-handbuch-de.pdf?hash=6420f67ab114390cb9f019f3ddd8f4349297d9d2. | |
dc.relation.references | 7. URL: https://www.dlubal.com/en/webfile/003181/3695797/000754_en-US.pdf?hash=7c82e9df1cfdc7f6aedcf1043385832caef12024. | |
dc.relation.references | 8. URL: https://www.dlubal.com/en/webfile/003183/3695818/exchange-between-rstab-rfem-and-tekla-structures-de.pdf?hash=025db3c8de94f17e63cfe43ea146768168934475. | |
dc.relation.references | 9. URL: https://www.dlubal.com/en/webfile/003184/3695829/integration-rfem-rstab-autodesk-revit-structure-de.pdf?hash=7101469ea54822c62db3fd92a6af52ee8ae4cba7. | |
dc.relation.references | 10. URL: https://www.dlubal.com/en/webfile/003227/3726958/rf-stahl-ec3-handbuch-de.pdf?hash=3ff12015ef25078137937f4c15c2a5dbd4199037. | |
dc.relation.references | 11. URL: https://www.mdpi.com/2313-576X/9/2/28. | |
dc.relation.references | 12. ДБН В.2.2-12-2003. Будівлі і споруди для зберігання і переробки сільськогосподарської продукції. | |
dc.relation.references | 13. ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія». | |
dc.relation.references | 14. ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і впливи». | |
dc.relation.references | 15. ДСТУ Б В.1.2-3:2006 Прогини і переміщення. вимоги проектування. | |
dc.relation.references | 16. Колісник М. Б. Моделювання напружено-деформованого стану нетипових елементів конструкцій: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю «192 – будівництво та цивільна інженерія». Тернопіль: ТНТУ, 2021. 78 с. | |
dc.relation.references | 17. URL: https://www.dlubal.com/en/webfile/003225/3726936/rf-stahl-handbuch-de.pdf?hash=d1c5db22fa69e4ac2bc65405605ccdf9fe73e61f. | |
dc.relation.referencesen | 1. Diego Apellániz, Robert Vierlinger. Enhancing structural design with a parametric FEM toolbox. Steel Construction,vol. 15, issue3, 2022, pp. 188–195. https://doi.org/10.1002/stco.202200004 | |
dc.relation.referencesen | 2. Kajja M., Bita H., Taifi N., Malaoui A. Analytical and numerical study of rectangular reinforced concrete beam using robot structural analysis software. Materials Today: Proceedings, 2023. https://doi.org/10.1016/j.matpr.2023.07.344 | |
dc.relation.referencesen | 3. Adamenko V. (2022). Dosvid vprovadzhennya bim-tehnologiy v navchalniy protses na kafedri metalevih i derev’yanih konstruktsIy KNUBA. Budivelni konstruktsiyi. Teoriya i praktika, (10), pp. 66–78. https://doi.org/10.32347/2522-4182.10.2022.66-78 | |
dc.relation.referencesen | 4. BIlik A. S., Kovalenko A. I. Porivnyannya metodiv rozrahunku metalevih karkasIv visotnih budIvel na odinichnu zhivuchIst. Zbirnik naukovih prats Ukrayinskogo Institutu stalevih konstruktsiy imeni V. M. Shimanovskogo, 2015, vip. 16, pp. 30–39. Available at: https://www.dlubal.com/de/produkte/altere-produkte/rfem-5/was-ist-rfem-5. | |
dc.relation.referencesen | 5. Available at: https://www.dlubal.com/de/produkte/altere-produkte/rfem-5/was-ist-rfem-5. | |
dc.relation.referencesen | 6. Available at: https://www.dlubal.com/en/webfile/003276/3727347/rf-dynam-pro-handbuch-de.pdf?hash=6420f67ab114390cb9f019f3ddd8f4349297d9d2. | |
dc.relation.referencesen | 7. Available at: https://www.dlubal.com/en/webfile/003181/3695797/000754_en-US.pdf?hash=7c82e9df1cfdc7f6aedcf1043385832caef12024. | |
dc.relation.referencesen | 8. Available at: https://www.dlubal.com/en/webfile/003183/3695818/exchange-between-rstab-rfem-and-tekla-structures-de.pdf?hash=025db3c8de94f17e63cfe43ea146768168934475. | |
dc.relation.referencesen | 9. Available at: https://www.dlubal.com/en/webfile/003184/3695829/integration-rfem-rstab-autodesk-revit-structure-de.pdf?hash=7101469ea54822c62db3fd92a6af52ee8ae4cba7. | |
dc.relation.referencesen | 10. Available at: https://www.dlubal.com/en/webfile/003227/3726958/rf-stahl-ec3-handbuch-de.pdf?hash=3ff12015ef25078137937f4c15c2a5dbd4199037. | |
dc.relation.referencesen | 11. Available at: https://www.mdpi.com/2313-576X/9/2/28. | |
dc.relation.referencesen | 12. DBN V.2.2-12-2003. Budivli i sporudi dlya zberigannya i pererobki silskogospodarskoyi produktsiyi. | |
dc.relation.referencesen | 13. DSTU-N B V.1.1-27:2010 “Budivelna klimatologiya”. | |
dc.relation.referencesen | 14. DBN V.1.2-2:2006 “Navantazhennya i vplivi”. | |
dc.relation.referencesen | 15. DSTU B V.1.2-3:2006 Progini I peremIschennya. vimogi proektuvannya. | |
dc.relation.referencesen | 16. Kolisnik M. B. Modelyuvannya napruzheno-deformovanogo stanu netipovih elementiv konstruktsiy: kvalifikatsiyna robota magistra za spetsialnistyu “192 – budivnitstvo ta tsivilna inzhenerIya”. Ternopi: TNTU, 2021, 78 p. | |
dc.relation.referencesen | 17. Available at: https://www.dlubal.com/en/webfile/003225/3726936/rf-stahl-handbuch-de.pdf?hash=d1c5db22fa69e4ac2bc65405605ccdf9fe73e61f. | |
dc.identifier.citationen | Kolisnyk M., Iasnii V., Okipnyi I., Martsynyuk Y. (2024) 3D modeling of grain unloading station steel structure based on BIM technology. Scientific Journal of TNTU (Tern), vol. 114, no 2, pp. 141-148. | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2024.02.141 | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна | |
dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine | |
dc.citation.journalTitle | Вісник Тернопільського національного технічного університету | |
dc.citation.volume | 114 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 141 | |
dc.citation.epage | 148 | |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТНТУ, 2024, № 2 (114) |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.