Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОстровська, Галина Йосипівна-
dc.contributor.advisorOstrovska, Halyna-
dc.contributor.authorСавгіра, Анастасія Русланівна-
dc.contributor.authorSavhira, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-07-08T15:45:16Z-
dc.date.available2024-07-08T15:45:16Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationСавгіра А.Р. Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту підприємств готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Панорама») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Г. Й. Островська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45929-
dc.description.abstractСавріга А.Р. Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту підприємств готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Панорама») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль, 2024. Висвітлено теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу як інструменту просування підприємства. Досліджено принципи розробки digital-стратегії просування Інтернету. Розроблено ефективну схему побудови digital-стратегії просування. Запропоновано алгоритм оцінки digital-стратегії підприємства. Розглянуто особливості та інструменти digital-маркетингу ресторанного бізнесу. Проведено аналіз маркетингової стратегії розвитку ресторану «Панорама». Оцінено фінансовий стан та фінансові результати ресторану «Панорама». Побудовано бізнес-модель підприємства. Здійснено аналіз цільової аудиторії та конкурентів. Сформульовано ціннісну пропозицію просування послуг ресторану. Сформовано інструменти просування послуг підприємства. Визначено порядок використання інструментів, бюджет та терміни просування. Проведено заходи щодо досягнення цілей стратегії просування ресторану «Панорама». Модернізовано існуючий сайт для просування послуг ресторану. Удосконалено існуючий обліковий запис аналізованого підприємства в Instagram. Надано рекомендації щодо модернізації сайту доставки їжі ресторану «Панорама».uk_UA
dc.description.abstractSavhira A.R. Improvement of the efficient promotion and products sales strategy of the hotel and restaurant business companies (restaurant “Panorama” as a case study) Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Ternopil, 2024. The theoretical aspects of Internet marketing as a tool for promoting an enterprise are highlighted. The principles of developing a digital strategy for Internet promotion are investigated. An effective scheme for building a digital strategy for promotion is established. An algorithm for evaluating the digital strategy of an enterprise is proposed. The features and tools of digital marketing of the restaurant business are considered. The marketing strategy for the development of the restaurant “Panorama” is analyzed. The financial condition and financial results of the Panorama restaurant are evaluated. The business model of the enterprise is built. Target audience and competitors are analyzed. A value proposition for restaurant services promotion is formulated. Tools for promoting the company's services are developed. The procedure for using the tools, the budget, and the timing of the promotion are determined. Measures are taken to achieve the goals of the Panorama restaurant promotion strategy. The existing website is modernized to promote the restaurant's services. The existing Instagram account of the analyzed company is improved. Recommendations for modernization of the Panorama restaurant's food delivery website are provided.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Перелік скорочень...6 Вступ…7 Розділ 1. Теоретичні основи інтернет-маркетингу як інструменту просування підприємства…10 1.1. Інтернет-маркетинг як інструмент просування…10 1.2. Етапи формування та алгоритм оцінки digital-стратегії підприємства…18 1.3. Особливості та інструменти Інтернет-маркетингу ресторанного бізнесу…29 Висновки розділу 1…34 Розділ 2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища та розробка маркетингової стратегії просування послуг ресторану «Панорама»…37 2.1. Характеристика підприємства та сфери його діяльності…37 2.2. Бізнес-модель підприємства…44 2.3. Аналіз цільової аудиторії та конкурентів ресторану Панорама»…47 2.4. Формування ціннісної пропозиції…51 Висновки до розділу 2…55 Розділ 3. Проведення заходів щодо досягнення цілей стратегії просування ресторану «Панорама»…56 3.1. Аналітика вихідного сайту…56 3.2. Модернізація сайту доставки їжі ресторану «Панорама»…61 3.3. Удосконалення облікового запису ресторану «Панорама» в Instagram……71 Висновки до розділу 3…77 Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці....78 4.1. Правові та організаційні питання забезпечення безпеки…78 4.2. Безпека життєдіяльності на підприємстві…80 Висновки до розділу 4…87 Висновки...88 Бібліографія...90uk_UA
dc.format.extent1-90-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectресторанне підприємствоuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectdigital-стратегіяuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectціннісна пропозиціяuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.subjectключові показники ефективностіuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectrestaurant enterpriseuk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjectdigital strategyuk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectvalue propositionuk_UA
dc.subjectpromotion toolsuk_UA
dc.subjectkey efficiency indicatorsuk_UA
dc.titleВдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту підприємств готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Панорама»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the efficient promotion and products sales strategy of the hotel and restaurant business companies (restaurant “Panorama” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Савгіра А.Р., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc640.4uk_UA
dc.relation.references1. Березюк В.О. Інструментарій маркетингових комунікацій в інтернет середовищі: класифікація та специфіка використання. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2021/204.pdf.uk_UA
dc.relation.references2. Гадецька З. Оцінка ефективності застосування сучасних інтернет комунікацій та технологій цифрового маркетингу для оптимізації роботи підприємства. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1482/1428.uk_UA
dc.relation.references3. Недопако Н.М. Інструменти цифрового маркетингу: теоретичний аспект. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 2. С. 43–48.uk_UA
dc.relation.references4. Неміш Ю. Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах цифрових трансформацій. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.-php/journal/- article/view/1488/1434.uk_UA
dc.relation.references5. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес: підручник. Київ: Ліра-К. 2021. 492 с.uk_UA
dc.relation.references6. Рябов І.Б., Шевкопляс І.М. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.-com.ua/pdf- /12_2020/95.pdf.uk_UA
dc.relation.references7. Храпкіна В., Брюшко Н. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. – Економіка та суспільство. 2022. № 38. URL: https://economyandsociety.- in.ua/index.php/journal/article/view/1320/1275.uk_UA
dc.relation.references8. Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. Вісник КНТЕУ. 2022. № 5. С. 93-112.uk_UA
dc.relation.references9. Гарматюк О.В. Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та суспільство. 2021. № 25. URL: https://economyand society.in.ua/index.php/journal/article/view/233/223uk_UA
dc.relation.references10. Божок А. Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. № 1. С. 27- 32. URL: http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/235944.uk_UA
dc.relation.references11. Виговський В.Г., Виговська О.А., Завалій Т.О., Пащенко О.П., Ткачук Г. Ю. Застосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствами. Економіка, управління та адміністрування. 2022. № 4(102). С. 35-40. URL: http://ema.ztu.edu.ua/article/- view/272258.uk_UA
dc.relation.references12. Куруджи Ю., Холодний Г., Холодна Ю. Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів. Економіка та суспільство. 2023. № 48. URL: https://economyandsociety.- in.ua/index.php/journal/article/view/2202/2128.uk_UA
dc.relation.references13. Дячков Д.В., Плескач О.Ю., Бурик В.В. Сутність поняття сучасного цифрового маркетингу та його етимологічних особливостей. Інфраструктура ринку. 2023. Вип. 70. С. 88-93. URL: http://www.marketinfr.-od.ua- /journals/2023/70_2023/18.pdf.uk_UA
dc.relation.references14. Касич А., Малюшенко О. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах пандемії. Економіка та суспільство. 2021. № 34. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/986/944.uk_UA
dc.relation.references15. Кінас І.О. Інтернет–маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2021/105.pdf.uk_UA
dc.relation.references16. Повна С., Олифіренко Ю. Електронна комерція та цифровий маркетинг у розвитку національних підприємств. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2022. № 2. С. 64-73. URL: http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/271168/266696.uk_UA
dc.relation.references17. Пономаренко І.В., Михайлов І.О. Особливості використання Data Science у сфері бізнесу. Інфраструктура ринку. 2021. Вип. 60. С. 232-235. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/60_2021/42.pdf.uk_UA
dc.relation.references18. Пономаренко І., Битик О. Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компанії. Підприємництво та інновації. 2021. № 19. C. 34-39. URL: http://eijournal.in.ua/-index.php/journal-/article/view- /449/436.uk_UA
dc.relation.references19. Smith P.R., Taylor J. Marketing communications : an integrated approach. 8th ed. Kogan Page, London, 2019. 696 р.uk_UA
dc.relation.references20. Яшкіна О.І., Савельєв М.С. Стратегії вибору інструментів інтернетмаркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2021. Т. 5. № 2. С. 75-83. URL: http://mdtopu.com.- ua/index.php/mdt/article/view/141/126.uk_UA
dc.relation.references21. Dovhan Yu. Marketing management of enterprises and its tools. Actual problems of modern science : monograph. Edited by Matiukh S., Skyba M., Musial J., Polishchuk O. Bydgoszcz. 2021. P. 246-254. URL: https://sel.vtei.edu.ua- /repository/g.php?fname=27365.pdf.uk_UA
dc.relation.references22. Yaromich S.A., Beketova O.A., Bryeyeva Y.M. Marketing management in the service secctor: business philosophy, range of tools and modern trends. Entrepreneurship and innovation. 2022. № 22. Р. 59-66. URL: http://www.ei journal.in.ua/index.php/journal/article/view/484/471uk_UA
dc.relation.references23. Янковець Т., Медведєва К. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. Вісник КНТЕУ. 2022. № 4. С. 72-83.uk_UA
dc.relation.references24. Шульга О.А. Сучасні інструменти маркетингової комунікаційної політики. Інфраструктура ринку. 2022. Вип. 68. С. 170-174. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/68_2022/32.pdf.uk_UA
dc.relation.references25. Чміль Г.Л. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинності. Ефективна економіка. 2020. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2020/57.pdf.uk_UA
dc.relation.references26. Чайкіна А.О., Кравченко О.М., Похідня Б.А. Інноваційні маркетингові технології управління ІТ-проєктами. Інфраструктура ринку. 2022. Вип. 69. С. 118-124. URL: http://www.marketinfr.od.ua-/journals/2022/- 69_2022-/23.pdf.uk_UA
dc.relation.references27. Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Громова О.Є. Засоби просування бренду в умовах рецесії. Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/11.pdf.uk_UA
dc.relation.references28. Танасійчук А. Методи оцінювання ефективності інтернет комунікацій підприємств. Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-16 вересня, 2021 р. / гол. ред. Н. Л. Замкова. Вінниця, 2021. Ч. 3. C. 147-158. URL: http://10.0.2.150/docs/Zbirnyky_konferents/2021/14- 16.09.21%203.pdf.uk_UA
dc.relation.references29. Степанець І., Гринюк, Д, Савицька Н. Соціальні мережі як інструмент ефективної комунікації між стейкхолдерами туристичної індустрії в кризовий період. Економіка та суспільство. 2022. № 44. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1807/1743.uk_UA
dc.relation.references30. Суворова С.Г. Маркетингові дослідження в умовах діджиталізації. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.- com.ua/pdf/12_2020/98.pdf.uk_UA
dc.relation.references31. Близнюк В.М. Метрики в цифровому маркетингу підприємств торгівлі. Маркетинг і цифрові технології. 2021. Т. 5. № 2. С. 36-47. URL: http://mdtopu.com.ua/index.php/mdt/article/view/138/123.uk_UA
dc.relation.references32. Баран Р.Я., Романчукевич М.Й. Оцінка ефективності рекламної діяльності в інтернет. Ефективна економіка. 2019. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2019/38.pdf.uk_UA
dc.relation.references33. Нагорняк Г. С., Малюта Л. Я., Шерстюк Р. П. Дослідження впливу управлінських чинників на рівень конкурентоспроможності вітчизняних закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі. Економіка і управління. 2016. №3. С 77–86.uk_UA
dc.relation.references34. Сокирник І.В. Формування та реалізація стратегій підприємств ресторанного господарства в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 3. С. 165-171.uk_UA
dc.relation.references35. Market size of the global online food delivery sector 2022-2027. URL: https://cutt.ly/r3aQjCI.uk_UA
dc.relation.references36. Рибак Б. Українські food-блогери, що надихають готувати: від пані Стефи до Клопотенка. URL: https://cutt.ly/f3aQazO.uk_UA
dc.relation.references37. Online Food Delivery Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Platform To Consumer Delivery, Restaurant To Consumer Delivery), By Region, And Segment Forecasts. 2022–2028. URL: https://cutt.ly/10qXCUp.uk_UA
dc.relation.references38. Ткачук В.О. Електронний бізнес: переваги та ризики в період цифрової трансформації. Економіка, управління та адміністрування. 2021. № 4 (98). С. 28-36.uk_UA
dc.relation.references39. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції. Тернопіль : ФОП Шпак В. Б. 2021. 351 с.uk_UA
dc.relation.references40. Кузь Т., Малюта Л., Островська Г., Нагорняк Г. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. С. 85-91. Doi: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.085uk_UA
dc.relation.references41. Пащук О.Б. Методика просування продукту у висококонкурентній ніші на маркетплейсі. Підприємництво та інновації. 2021. № 19. C. 27-33. URL: http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/448/435.uk_UA
dc.relation.references42. Стрій Л.О., Чукурна О. П., Бондаренко О. М. Віртуальний маркетинг в комунікаціях. Інфраструктура ринку. 2023. Вип. 70. С. 27-32. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2023/70_2023/7.pdf.uk_UA
dc.relation.references43. Угоднікова О.І. Цифровий публічний маркетинг як елемент інформаційної політики держави. Економіка та держава. 2022. № 2. С. 94-96. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2022/17.pdf.uk_UA
dc.relation.references44. Бізнес-аналітика, інтеграція та управління даними. URL: https://www.rbcgrp.com/ua/uk_UA
dc.relation.references45. Готель «Тернопіль. Ресторан Панорама. Веб-сайт. URL: https://www.hotelternopil.com/restaurants/panoramauk_UA
dc.relation.references46. Seolik – SEO аналитика сайта. URL: https://coderoll.net/378-seolik seo-analitika-sajta.htmluk_UA
dc.relation.references47. Google Analytics. URL: https://support.google.com/analyticsuk_UA
dc.relation.references48. Бовш Л., Комарніцький І., Приходько К. Фулфілмент цифрового маркетингу у ресторанному бізнесі. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2022. Т. 5. № 1. С. 37-51.uk_UA
dc.relation.references49. Робул Ю.В. Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації економіки. Маркетинг і цифрові технології. 2021. Т. 5. № 3. С. 72-82. URL: http://mdtopu.com.ua-/index.php- /mdt/article/view/150/135.uk_UA
dc.relation.references50. Instagram в Україні росте швидше, ніж Facebook – дослідження. URL: https://www.prostir.ua/?kb=instagram-v-ukrajini-roste-shvydshe-nizh facebook-doslid-zhenuk_UA
dc.relation.references51. Instagram Panorama. URL: https://www.instagram.com/- panorama_ternopil/uk_UA
dc.relation.references52. Закон України «Про оплату праці». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/108/95-%D0%B2%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.references53. Закон України «Про охорону праці». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12uk_UA
dc.relation.references54. ДСТУ 7239:2011 Система стандартів безпеки праці. Засоби індивідуального захисту. Загальні вимоги та класифікація. URL: https://zakon.isu.net.ua/sites/default/-files/pdf/-sistema_standartiv_bezpeki_praci-3- 30758.pdfuk_UA
dc.relation.references55. Система стандартів безпеки праці. Засоби колективного захисту працюючих. ДСТУ 7238:2011. URL: https://zakon.isu.net.ua/sites/default/- files/pdf/-sistema_standartiv_bezpeki_praci-3-30758.pdfuk_UA
dc.relation.references56. ДСТУ 7237:2011 Система стандартів безпеки праці. Електробезпека. Загальні вимоги та номенклатура видів захисту. URL: https://uk.wikipedia.org/-wiki/%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0% BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96uk_UA
dc.relation.references57. ДСТУ 12.1.036-81 ССБП. Шум. Допустимі рівні у житлових та громадських будівлях. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%- D0%B5%D0%-B7%-D0%-BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D1%- 80%D0%B0%-D1%86%D1%96uk_UA
dc.relation.references58. ДСТУ 8828. «Пожежна безпека об’єктів». URL: https://suprovid.dp.ua/dstu-8828/uk_UA
dc.relation.references59. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с. Отримано з http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424.uk_UA
dc.relation.references60. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Savhira A_R_2024.pdf2,87 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Савгіра.doc44,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора