Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШимчук, Григорій Валерійович-
dc.contributor.authorСаланда, Діана Ярославівна-
dc.contributor.authorSalanda, Diana Yaroslavivna-
dc.date.accessioned2024-07-08T07:47:27Z-
dc.date.available2024-07-08T07:47:27Z-
dc.date.issued2024-06-27-
dc.date.submitted2024-06-13-
dc.identifier.citationСаланда Д. Я. Розробка 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва» з використанням Blender Eevee : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45897-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена процесу розробки 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва», використовуючи Blender Eevee. Метою даної кваліфікаційної роботи є створення деталізованої віртуальної арт галереї, що демонструє можливості сучасного 3D моделювання та рендеру Blender Eevee. Крім того, дослідження має на меті дослідити, яким чином сучасні 3D технології можуть бути застосовані для збільшення доступності та розширення взаємодії з мистецтвом. Робота складається з трьох основних розділів, кожен з яких присвячений окремим аспектам процесу розробки 3D моделі арт галереї. У першому розділі було розглянуто основи 3D моделювання, включаючи огляд можливостей Blender і рушія Eevee. Крім того, проаналізовано процес текстурування та освітлення в 3D розробці. У другому розділі було описано процес підбору референсів та формування концепції арт галереї. Висвітлено процес проєктування приміщення арт галереї. У третьому розділі розглянуто процес розробки 3D моделей та їхнє текстурування. Здійснено налаштування денного і нічного освітлення. Продемонстровано важливість відео-туру. The qualification work is devoted to the process of developing a 3D model of the "House of Art" art gallery using Blender Eevee. The purpose of this qualification work is to create a detailed virtual art gallery that demonstrates the capabilities of modern 3D modeling and rendering of Blender Eevee. In addition, the research aims to investigate how modern 3D technologies can be applied to increase accessibility and expand interaction with art. The work consists of three main sections, each of which is devoted to separate aspects of the process of developing a 3D model of an art gallery. The first chapter described the basics of 3D modeling, including an overview of Blender and the Eevee engine. In addition, the process of texturing and lighting in 3D development is analyzed. The second chapter described the process of selecting references and forming the concept of an art gallery. The process of designing an art gallery space is highlighted. The third chapter discusses the process of developing 3D models and their texturing. Day and night lighting settings are made. The importance of the video tour has been demonstrated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 10 РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ 3D МОДЕЛЮВАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ В BLENDER 12 1.1 Огляд можливостей Blender 12 1.2 Огляд функціоналу Blender Eevee для рендеру 3D моделі 14 1.3 Принципи 3D моделювання 17 1.4 Текстурування у Blender 19 1.5 Освітлення в 3D моделюванні 21 1.6 Висновок до першого розділу 23 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ПРОСТОРУ АРТ ГАЛЕРЕЇ 24 2.1 Підбір референсів та формування концепції арт галереї 24 2.2 Планування простору арт галереї 26 2.3 Висновок до другого розділу 30 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА 3D МОДЕЛІ АРТ ГАЛЕРЕЇ 31 3.1. Створення моделей для виставкових залів 31 3.2 Особливості текстурування 34 3.3. Моделювання нічного освітлення 37 3.4 Розробка відео-туру по арт галереї 39 3.5 Висновок до третього розділу 43 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 44 4.1 Негативні наслідки при роботі з 3D графікою 44 4.2 Ергономіка робочого місця 3D-розробника 45 4.3 Психофізіологічне розвантаження для 3D розробників 46 4.4 Висновок до четвертого розділу 47 ВИСНОВКИ 49 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 51uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject3D моделюванняuk_UA
dc.subject3D modelinguk_UA
dc.subjectвіртуальна арт галереяuk_UA
dc.subjectvirtual art galleryuk_UA
dc.subjectтекстуруванняuk_UA
dc.subjecttexturinguk_UA
dc.subjectвідео-турuk_UA
dc.subjectvideo touruk_UA
dc.subjectрендерuk_UA
dc.subjectrenderuk_UA
dc.subjectпринципи 3D графікиuk_UA
dc.subjectprinciples of 3D graphicsuk_UA
dc.subjectBlender Eeveeuk_UA
dc.titleРозробка 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва» з використанням Blender Eeveeuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a 3D Model of the Art Gallery "House of Art" Using Blender Eeveeuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Саланда Діана Ярославівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberОробчук, Олександра Романівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.referencesBlender Introduction [Електронний ресурс]. – 2024. – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manualuk_UA
dc.relation.referencesHess R. Blender Foundations: The Essential Guide to Learning Blender / R. Hess. – Released July 2020. Publisher(s): Elsevier – 360 p. – ISBN: 978024081229-1uk_UA
dc.relation.referencesBlender.org Tutorials [Електронний ресурс] // Blender Community. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.blender.org/support/tutorials/uk_UA
dc.relation.referencesChopine A. 3D Art Essentials: The Fundamentals of 3D Modeling, Texturing, and Animation / A. Chopine. – Released November 2020. Publisher(s): Focal Press – 288 p. – ISBN: 9780240812093uk_UA
dc.relation.referencesVillar O. Learning Blender / O.Villar. – Released April 2021 Publisher(s): Addison-Wesley Professional – 448 p.– ISBN: 9780136411758uk_UA
dc.relation.referencesSimonds B. Blender Master Class / B. Simonds. – Released July 2022. Publisher(s): No Starch Press – 288 p. – ISBN: 9781593274771uk_UA
dc.relation.referencesBrito A. Blender 2.9: The Beginner's Guide / A. Brito. – Released October 2020. Publisher(s): Packt Publishing – 598 p. – ISBN: 9781800569403uk_UA
dc.relation.referencesCreate Interiors with Blender\'s EEVEE [Електронний ресурс] // Creative Bloq. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://www.creativebloq.com/how-to/create-interiors-with-blenders-eeveeuk_UA
dc.relation.referencesThilakanathan D. Learning Blender: Using Blender 2.8 for 3D Modeling, Animation, and Render / D. Thilakanathan. – Released December 2019. Publisher(s): Independently Published – 261 p. – ISBN: 9781091473894uk_UA
dc.relation.referencesBaechler O., Greer X. Blender 3D By Example / O. Baechler, X. Greer. – Released March 2020. Publisher(s): Packt Publishing – 644 p. – ISBN: 9781789803136uk_UA
dc.relation.referencesTelford A. Blender for Visual Effects / A. Telford. – Released May 2020. Publisher(s): Independently Published – 216 p. – ISBN: 9798648696284uk_UA
dc.relation.referencesFisher G. Blender 3D Basics / G. Fisher. – Released April 2022. Publisher(s): Packt Publishing – 464 p. – ISBN: 9781849516908uk_UA
dc.relation.referencesBridges M. Blender 2.8: Tips, Tricks and Techniques / M. Bridges. – Released December 2020. Publisher(s): Packt Publishing – 328 p. – ISBN: 9781838825256uk_UA
dc.relation.referencesBlain J. The Complete Guide to Blender Graphics: Computer Modeling and Animation / J. Blain. – Released May 2019. Publisher(s): CRC Press – 576 p. – ISBN: 9780367184808uk_UA
dc.relation.referencesRoland H., Roosendaal T. The Essential Blender: Guide to 3D Creation with the Open Source Suite Blender / H. Roland, T. Roosendaal. – Released April 2019. Publisher(s): No Starch Press – 384 p. – ISBN: 9781593271664uk_UA
dc.relation.referencesLampel J. Fundamentals of Texturing in Blender [Електронний ресурс] / Jonathan Lampel. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://cgcookie.com/courses/fundamentals-of-texturing-in-blenderuk_UA
dc.relation.referencesWhat is 3D Texturing - A Guide for Beginners & Professionals [Електронний ресурс] // Pixune Studios. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://pixune.com/blog/3d-texturing/uk_UA
dc.relation.references3D Modeling and Texturing With Blender [Електронний ресурс] // Alison. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://alison.com/course/3d-modelling-and-texturing-with-blenderuk_UA
dc.relation.referencesWitul G. Blender 2.8: Materials and Textures / G. Witul. – Released December 2019. Publisher(s): Independently Published – 188 p. – ISBN: 9781099701739uk_UA
dc.relation.referencesTelford A. Blender 3D: Realistic Texturing / A. Telford. – Released October 2020. Publisher(s): Independently Published – 194 p. – ISBN: 9798648696314uk_UA
dc.relation.referencesIraci B. Blender 2.8: Texturing and Lighting / B. Iraci. – Released July 2019. Publisher(s): Independently Published – 202 p. – ISBN: 9781091496176uk_UA
dc.relation.references3D Lighting in Animation: Step by Step Guide [Електронний ресурс] // Dream Farm Studios. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://academyofanimatedart.com/3d-lighting/uk_UA
dc.relation.referencesIraci B. Blender Eevee: Lighting and Rendering Cookbook / B. Iraci. – Released January 2019. Publisher(s): Packt Publishing – 252 p. – ISBN: 9781789611380uk_UA
dc.relation.referencesBaron C. Designing a Digital Portfolio / C. Baron. – Released August 2020. Publisher(s): New Riders – 288 p. – ISBN: 9780321637511uk_UA
dc.relation.referencesBlender 3D: Noob to Pro [Електронний ресурс] // Alison. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Prouk_UA
dc.relation.referencesHamdani A. 3D Environment Design with Blender / A. Hamdani. – Released February 2023. Publisher(s): Packt Publishing – 382 p. – ISBN: 9781804617698uk_UA
dc.relation.referencesBaretto C. Beginner’s Guide to Creating Sculptures in Blender / C. Baretto. – Released September 2022. Publisher(s): Packt Publishing – 284 p. – ISBN: 9781801072285uk_UA
dc.relation.referencesElevate Your 3D Designs: Lighting and Materials in Blender [Електронний ресурс] // Skillshare. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.skillshare.com/en/classes/elevate-your-3d-designs-lighting-and-materials-in-blender/308103184uk_UA
dc.relation.referencesBrito A. Blender 2.9: Advanced Techniques / A. Brito. – Released August 2020. Publisher(s): Independently published – 271 p. – ISBN: 9798676661700uk_UA
dc.relation.referencesValenza E. Blender 3D Cookbook / E. Valenza. Released July 2020. Publisher(s): Packt Pub Ltd – 608 p. – ISBN: 9781783984886uk_UA
dc.relation.referencesGumster J. Blender for Dummies / J. Gumster. Released February 2020. Publisher(s): For Dummies – 324 p. – ISBN: 9781119616962uk_UA
dc.relation.referencesAinsworth J. Influence of 3D models and animations on students in natural subjects / J. Ainsworth. Released May 2023. Publisher(s): Alison – 253 p. – ISBN: 9781119616962uk_UA
dc.relation.referencesV. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786uk_UA
dc.relation.referencesApproach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies)uk_UA
dc.relation.referencesLytvynenko, S. Lupenko, O. Nazarevych, G. Shymchuk and V. Hotovych, «Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process,» 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 2021, pp. 232-235, doi: 10.1109/CSIT52700.2021.9648621uk_UA
dc.relation.referencesAdditive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97uk_UA
dc.relation.referencesO. Nazarevych, Y. Leshchyshyn, S. Lupenko, V. Hotovych, G. Shymchuk and N. Shabliy, «Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model,» 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, 2020, pp. 152-155, doi: 10.1109/ACIT49673.2020.9208924uk_UA
dc.relation.referencesY. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379uk_UA
dc.relation.referencesЖелібо Є.П., Заверуха Н.М ., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: навч . посіб . / За ред . Є . П . Желібо . 4-е вид . – К . : Каравела, 2019 . – 344 с.uk_UA
dc.relation.referencesSharples S., Cobb S. Ergonomics in Computer Work / S. Sharples, S. Cobb. – Released November 2020. Publisher(s): Independently Published – 174 p. – ISBN: 9798655943403uk_UA
dc.relation.referencesАтаманчук П.С., Мендерецький В.В. Безпека життєдіяльності та охорона праці (Навчальний посібник). – Кам'янець-Подільський: "Думка", 2019 – 152 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_KRB_SN-42_Salanda.D.Y..pdf2,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора