Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45897
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Шимчук, Григорій Валерійович | - |
dc.contributor.author | Саланда, Діана Ярославівна | - |
dc.contributor.author | Salanda, Diana Yaroslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T07:47:27Z | - |
dc.date.available | 2024-07-08T07:47:27Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-27 | - |
dc.date.submitted | 2024-06-13 | - |
dc.identifier.citation | Саланда Д. Я. Розробка 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва» з використанням Blender Eevee : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 54 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45897 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена процесу розробки 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва», використовуючи Blender Eevee. Метою даної кваліфікаційної роботи є створення деталізованої віртуальної арт галереї, що демонструє можливості сучасного 3D моделювання та рендеру Blender Eevee. Крім того, дослідження має на меті дослідити, яким чином сучасні 3D технології можуть бути застосовані для збільшення доступності та розширення взаємодії з мистецтвом. Робота складається з трьох основних розділів, кожен з яких присвячений окремим аспектам процесу розробки 3D моделі арт галереї. У першому розділі було розглянуто основи 3D моделювання, включаючи огляд можливостей Blender і рушія Eevee. Крім того, проаналізовано процес текстурування та освітлення в 3D розробці. У другому розділі було описано процес підбору референсів та формування концепції арт галереї. Висвітлено процес проєктування приміщення арт галереї. У третьому розділі розглянуто процес розробки 3D моделей та їхнє текстурування. Здійснено налаштування денного і нічного освітлення. Продемонстровано важливість відео-туру. The qualification work is devoted to the process of developing a 3D model of the "House of Art" art gallery using Blender Eevee. The purpose of this qualification work is to create a detailed virtual art gallery that demonstrates the capabilities of modern 3D modeling and rendering of Blender Eevee. In addition, the research aims to investigate how modern 3D technologies can be applied to increase accessibility and expand interaction with art. The work consists of three main sections, each of which is devoted to separate aspects of the process of developing a 3D model of an art gallery. The first chapter described the basics of 3D modeling, including an overview of Blender and the Eevee engine. In addition, the process of texturing and lighting in 3D development is analyzed. The second chapter described the process of selecting references and forming the concept of an art gallery. The process of designing an art gallery space is highlighted. The third chapter discusses the process of developing 3D models and their texturing. Day and night lighting settings are made. The importance of the video tour has been demonstrated. | uk_UA |
dc.description.tableofcontents | ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ 3D МОДЕЛЮВАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ В BLENDER 12 1.1 Огляд можливостей Blender 12 1.2 Огляд функціоналу Blender Eevee для рендеру 3D моделі 14 1.3 Принципи 3D моделювання 17 1.4 Текстурування у Blender 19 1.5 Освітлення в 3D моделюванні 21 1.6 Висновок до першого розділу 23 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ПРОСТОРУ АРТ ГАЛЕРЕЇ 24 2.1 Підбір референсів та формування концепції арт галереї 24 2.2 Планування простору арт галереї 26 2.3 Висновок до другого розділу 30 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА 3D МОДЕЛІ АРТ ГАЛЕРЕЇ 31 3.1. Створення моделей для виставкових залів 31 3.2 Особливості текстурування 34 3.3. Моделювання нічного освітлення 37 3.4 Розробка відео-туру по арт галереї 39 3.5 Висновок до третього розділу 43 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 44 4.1 Негативні наслідки при роботі з 3D графікою 44 4.2 Ергономіка робочого місця 3D-розробника 45 4.3 Психофізіологічне розвантаження для 3D розробників 46 4.4 Висновок до четвертого розділу 47 ВИСНОВКИ 49 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 51 | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | 3D моделювання | uk_UA |
dc.subject | 3D modeling | uk_UA |
dc.subject | віртуальна арт галерея | uk_UA |
dc.subject | virtual art gallery | uk_UA |
dc.subject | текстурування | uk_UA |
dc.subject | texturing | uk_UA |
dc.subject | відео-тур | uk_UA |
dc.subject | video tour | uk_UA |
dc.subject | рендер | uk_UA |
dc.subject | render | uk_UA |
dc.subject | принципи 3D графіки | uk_UA |
dc.subject | principles of 3D graphics | uk_UA |
dc.subject | Blender Eevee | uk_UA |
dc.title | Розробка 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва» з використанням Blender Eevee | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of a 3D Model of the Art Gallery "House of Art" Using Blender Eevee | uk_UA |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UA |
dc.rights.holder | © Саланда Діана Ярославівна, 2024 | uk_UA |
dc.contributor.committeeMember | Оробчук, Олександра Романівна | - |
dc.coverage.placename | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна | uk_UA |
dc.subject.udc | 004.04 | uk_UA |
dc.relation.references | Blender Introduction [Електронний ресурс]. – 2024. – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual | uk_UA |
dc.relation.references | Hess R. Blender Foundations: The Essential Guide to Learning Blender / R. Hess. – Released July 2020. Publisher(s): Elsevier – 360 p. – ISBN: 978024081229-1 | uk_UA |
dc.relation.references | Blender.org Tutorials [Електронний ресурс] // Blender Community. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.blender.org/support/tutorials/ | uk_UA |
dc.relation.references | Chopine A. 3D Art Essentials: The Fundamentals of 3D Modeling, Texturing, and Animation / A. Chopine. – Released November 2020. Publisher(s): Focal Press – 288 p. – ISBN: 9780240812093 | uk_UA |
dc.relation.references | Villar O. Learning Blender / O.Villar. – Released April 2021 Publisher(s): Addison-Wesley Professional – 448 p.– ISBN: 9780136411758 | uk_UA |
dc.relation.references | Simonds B. Blender Master Class / B. Simonds. – Released July 2022. Publisher(s): No Starch Press – 288 p. – ISBN: 9781593274771 | uk_UA |
dc.relation.references | Brito A. Blender 2.9: The Beginner's Guide / A. Brito. – Released October 2020. Publisher(s): Packt Publishing – 598 p. – ISBN: 9781800569403 | uk_UA |
dc.relation.references | Create Interiors with Blender\'s EEVEE [Електронний ресурс] // Creative Bloq. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://www.creativebloq.com/how-to/create-interiors-with-blenders-eevee | uk_UA |
dc.relation.references | Thilakanathan D. Learning Blender: Using Blender 2.8 for 3D Modeling, Animation, and Render / D. Thilakanathan. – Released December 2019. Publisher(s): Independently Published – 261 p. – ISBN: 9781091473894 | uk_UA |
dc.relation.references | Baechler O., Greer X. Blender 3D By Example / O. Baechler, X. Greer. – Released March 2020. Publisher(s): Packt Publishing – 644 p. – ISBN: 9781789803136 | uk_UA |
dc.relation.references | Telford A. Blender for Visual Effects / A. Telford. – Released May 2020. Publisher(s): Independently Published – 216 p. – ISBN: 9798648696284 | uk_UA |
dc.relation.references | Fisher G. Blender 3D Basics / G. Fisher. – Released April 2022. Publisher(s): Packt Publishing – 464 p. – ISBN: 9781849516908 | uk_UA |
dc.relation.references | Bridges M. Blender 2.8: Tips, Tricks and Techniques / M. Bridges. – Released December 2020. Publisher(s): Packt Publishing – 328 p. – ISBN: 9781838825256 | uk_UA |
dc.relation.references | Blain J. The Complete Guide to Blender Graphics: Computer Modeling and Animation / J. Blain. – Released May 2019. Publisher(s): CRC Press – 576 p. – ISBN: 9780367184808 | uk_UA |
dc.relation.references | Roland H., Roosendaal T. The Essential Blender: Guide to 3D Creation with the Open Source Suite Blender / H. Roland, T. Roosendaal. – Released April 2019. Publisher(s): No Starch Press – 384 p. – ISBN: 9781593271664 | uk_UA |
dc.relation.references | Lampel J. Fundamentals of Texturing in Blender [Електронний ресурс] / Jonathan Lampel. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://cgcookie.com/courses/fundamentals-of-texturing-in-blender | uk_UA |
dc.relation.references | What is 3D Texturing - A Guide for Beginners & Professionals [Електронний ресурс] // Pixune Studios. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://pixune.com/blog/3d-texturing/ | uk_UA |
dc.relation.references | 3D Modeling and Texturing With Blender [Електронний ресурс] // Alison. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://alison.com/course/3d-modelling-and-texturing-with-blender | uk_UA |
dc.relation.references | Witul G. Blender 2.8: Materials and Textures / G. Witul. – Released December 2019. Publisher(s): Independently Published – 188 p. – ISBN: 9781099701739 | uk_UA |
dc.relation.references | Telford A. Blender 3D: Realistic Texturing / A. Telford. – Released October 2020. Publisher(s): Independently Published – 194 p. – ISBN: 9798648696314 | uk_UA |
dc.relation.references | Iraci B. Blender 2.8: Texturing and Lighting / B. Iraci. – Released July 2019. Publisher(s): Independently Published – 202 p. – ISBN: 9781091496176 | uk_UA |
dc.relation.references | 3D Lighting in Animation: Step by Step Guide [Електронний ресурс] // Dream Farm Studios. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://academyofanimatedart.com/3d-lighting/ | uk_UA |
dc.relation.references | Iraci B. Blender Eevee: Lighting and Rendering Cookbook / B. Iraci. – Released January 2019. Publisher(s): Packt Publishing – 252 p. – ISBN: 9781789611380 | uk_UA |
dc.relation.references | Baron C. Designing a Digital Portfolio / C. Baron. – Released August 2020. Publisher(s): New Riders – 288 p. – ISBN: 9780321637511 | uk_UA |
dc.relation.references | Blender 3D: Noob to Pro [Електронний ресурс] // Alison. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro | uk_UA |
dc.relation.references | Hamdani A. 3D Environment Design with Blender / A. Hamdani. – Released February 2023. Publisher(s): Packt Publishing – 382 p. – ISBN: 9781804617698 | uk_UA |
dc.relation.references | Baretto C. Beginner’s Guide to Creating Sculptures in Blender / C. Baretto. – Released September 2022. Publisher(s): Packt Publishing – 284 p. – ISBN: 9781801072285 | uk_UA |
dc.relation.references | Elevate Your 3D Designs: Lighting and Materials in Blender [Електронний ресурс] // Skillshare. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.skillshare.com/en/classes/elevate-your-3d-designs-lighting-and-materials-in-blender/308103184 | uk_UA |
dc.relation.references | Brito A. Blender 2.9: Advanced Techniques / A. Brito. – Released August 2020. Publisher(s): Independently published – 271 p. – ISBN: 9798676661700 | uk_UA |
dc.relation.references | Valenza E. Blender 3D Cookbook / E. Valenza. Released July 2020. Publisher(s): Packt Pub Ltd – 608 p. – ISBN: 9781783984886 | uk_UA |
dc.relation.references | Gumster J. Blender for Dummies / J. Gumster. Released February 2020. Publisher(s): For Dummies – 324 p. – ISBN: 9781119616962 | uk_UA |
dc.relation.references | Ainsworth J. Influence of 3D models and animations on students in natural subjects / J. Ainsworth. Released May 2023. Publisher(s): Alison – 253 p. – ISBN: 9781119616962 | uk_UA |
dc.relation.references | V. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786 | uk_UA |
dc.relation.references | Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies) | uk_UA |
dc.relation.references | Lytvynenko, S. Lupenko, O. Nazarevych, G. Shymchuk and V. Hotovych, «Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process,» 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 2021, pp. 232-235, doi: 10.1109/CSIT52700.2021.9648621 | uk_UA |
dc.relation.references | Additive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97 | uk_UA |
dc.relation.references | O. Nazarevych, Y. Leshchyshyn, S. Lupenko, V. Hotovych, G. Shymchuk and N. Shabliy, «Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model,» 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, 2020, pp. 152-155, doi: 10.1109/ACIT49673.2020.9208924 | uk_UA |
dc.relation.references | Y. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379 | uk_UA |
dc.relation.references | Желібо Є.П., Заверуха Н.М ., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: навч . посіб . / За ред . Є . П . Желібо . 4-е вид . – К . : Каравела, 2019 . – 344 с. | uk_UA |
dc.relation.references | Sharples S., Cobb S. Ergonomics in Computer Work / S. Sharples, S. Cobb. – Released November 2020. Publisher(s): Independently Published – 174 p. – ISBN: 9798655943403 | uk_UA |
dc.relation.references | Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Безпека життєдіяльності та охорона праці (Навчальний посібник). – Кам'янець-Подільський: "Думка", 2019 – 152 с. | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна | uk_UA |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 122 — Компʼютерні науки (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_KRB_SN-42_Salanda.D.Y..pdf | 2,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора