Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45695
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.advisorГладьо, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorБоднар, Денис Володимирович-
dc.contributor.authorBodnar, Denys Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2024-07-01T12:13:55Z-
dc.date.available2024-07-01T12:13:55Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.date.submitted2024-06-14-
dc.identifier.citationБоднар Д. В. Створення чат-бота для Гончарівської ЗОШ І-ІІ ст. Золочівського району з використанням Python та Telegram API : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Ю. Б. Гладьо. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45695-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню чат-бота для Гончарівської ЗОШ І ІІ ст. Золочівського району з використанням Python та Telegram API з метою забезпечити для школярів і батьків оперативний доступ до важливої інформації. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано інформацію про чат боти, їх використання в різних галузях, переваги та недоліки, а також способи створення. В другому розділі проведено аналіз інструментів для роботи чат-боту, зокрема оглянуті платформи для створення, середовище програмування PyCharm, мова програмування Python, Telegram API та бібліотека Telebot. У третьому розділі кваліфікаційної роботи викладено практичну реалізацію проекту. Описано функціонал чат-бота та процедуру створення його зовнішнього вигляду в Telegram за допомогою BotFather. Детально розглянуто як виглядає та функціонує головне меню, розклад дзвінків, події, погода та адміністративне меню. Об’єктом дослідження є створений чат-бот для Гончарівської ЗОШ І-ІІ ст. Золочівського району, а предметом дослідження є його шкільний функціонал для користувачів. The qualification work is devoted to the research of a chatbot for Goncharivska secondary school of the I-II grades. Zolochiv district using Python and Telegram API in order to provide schoolchildren and parents with prompt access to important information. The first section of the qualification work describes information about chat bots, their use in various industries, advantages and disadvantages, as well as methods of creation. In the second chapter, an analysis of the tools for the work of the chatbot was carried out, in particular, the reviewed platforms for creation, the PyCharm programming environment, the Python programming language, the Telegram API and the Telebot library. The third section of the qualification work describes the practical implementation of the project. The functionality of the chatbot and the procedure for creating its appearance in Telegram using BotFather are described. How the main menu, call schedule, events, weather and administrative menu looks and functions are considered in detail. The object of the research is a chatbot created for Goncharivska secondary school of the I-II grades. Zolochiv district, and the subject of research is its school functionality for users.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ЧАТ-БОТІВ: ВИВЧЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ ТА ПРИНЦИПІВ 11 1.1 Чат-бот 11 1.2 Використання чат-ботів 12 1.2.1 Чат-боти для підтримки та обслуговування клієнтів 12 1.2.2 Чат-боти в освіті 14 1.2.3 Чат-боти для SMM та управління соціальними мережами 15 1.3 Переваги та недоліки чат-ботів 16 1.4 Способи створення чат-ботів 18 1.5 Висновок до першого розділу 19 РОЗДІЛ 2. ІНСТРУМЕНТИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗРОБКИ ЧАТ БОТУ 20 2.1 Огляд платформ для створення чат-ботів 20 2.1.1 Telegram 20 2.1.2 Instagram 22 2.1.3 Viber 23 2.2 Cередовище програмування 25 2.2.1 PyCharm 25 2.2.2 Переваги і недоліки PyCharm 26 2.3 Мова програмування 27 2.3.1 Python 27 2.3.2 Переваги і недоліки Python 27 2.4 Telegram API 28 2.5 Бібліотека Telebot 29 2.6 Висновок до другого розділу 30 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ 32 3.1 Опис функціоналу чат-бота 32 3.2 BotFather 33 3.3 Головне меню 35 3.4 Шкільний графік 37 3.4.1 Розклад дзвінків 37 3.4.2 Розклад уроків 38 3.5 Події 43 3.6 Погода 47 3.7 Адмін-панель 50 3.8 Висновок до третього розділу 53 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 55 4.1 Менеджмент безпеки учнів і вчителів 55 4.2 Заходи, що покращують умови праці у школі 56 4.3 Психофізіологічне розвантаження для вчителів та учнів 58 4.4 Висновок до четвертого розділу 59 ВИСНОВКИ 60 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмесенджерuk_UA
dc.subjectmessengeruk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectчат-ботuk_UA
dc.subjectchatbotuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjectкористувачuk_UA
dc.subjectuseruk_UA
dc.subjectголовне менюuk_UA
dc.subjectmain menuuk_UA
dc.subjectповідомленняuk_UA
dc.subjectmessageuk_UA
dc.titleСтворення чат-бота для Гончарівської ЗОШ І-ІІ ст. Золочівського району з використанням Python та Telegram APIuk_UA
dc.title.alternativeCreation of a Chatbot for I-II Grades Goncharivska Secondary School of Zolochiv District Using Python and Telegram APIuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Боднар Денис Володимирович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberОсухівська, Галина Михайлівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.42uk_UA
dc.relation.references1. Чат-бот [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/чат-ботuk_UA
dc.relation.references2. Чат-бот [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sendpulse.ua/support/glossary/chatbotuk_UA
dc.relation.references3. Як чат-боти впливають на зростання продажів та чому АІ це вже не ілюстратор? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://nachasi.com/tech/2021/08/25/hto-tse-vygadav-yak-chat-boty-vplyvayut-na-rist-prodazhiv-ta-chomu-ai-tse-vzhe-ne-illyustrator/uk_UA
dc.relation.references4. Від тесту Тьюринга до ChatGPT [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://mc.today/uk/shho-take-chat-boti/uk_UA
dc.relation.references5. Чат-бот для сервісу та послуг [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gerabot.com/service_typeuk_UA
dc.relation.references6. Ю. Гладьо. Застосування методу екстремального наведення для антенних систем супутникового зв’язку / Ю. Гладьо, Н. Гащин // Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції «Інформаційні моделі, системи та технології», 1 2 лютого 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 6. — (Секція 1. Математичне моделювання)uk_UA
dc.relation.references7. Чат-боти для навчання: огляд найпопулярніших та особливості використання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://teach-hub.com/chat-boty-dlia-navchannia-ohliad-naypopuliarnishykh-ta-osoblyvosti-vykorystannia/uk_UA
dc.relation.references8. Telegram-боти для інтернет-маркетолога [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://webpromoexperts.net/ua/blog/telegram-boti-dlya-internet-marketologa/uk_UA
dc.relation.references9. Ключові переваги чат-бота [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gerabot.com/article/klyuchovi_perevagi_chatbota_pered_mobilnim_dodatkomuk_UA
dc.relation.references10. Чат-бот. Переваги, засоби використання та як створити бота [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gerabot.com/article/detalno_pro_chatbotiuk_UA
dc.relation.references11. Чому вам потрібні чат-боти? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dalistrategies.com/ua/shho-take-chat-bot/uk_UA
dc.relation.references12. Чат-боти: плюси і мінуси [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ukr-bot.com/plyusi-ta-minusi-chat-botiv/uk_UA
dc.relation.references13. Як створити чат-бота для Telegram-каналу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://netpeak.net/uk/blog/yak-stvoriti-chat-bot-dlya-telegram-kanalu-instruktsiya-dlya-administratoriv/uk_UA
dc.relation.references14. Все про чат-боти: переваги та схема роботи [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://interkassa.com/blog/vse-pro-chat-boti-perevagi-tipi-ta-shema-robotiuk_UA
dc.relation.references15. Що таке чат-бот та як створити бота в телеграм[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://marchenko.marketing/scho-take-chat-bot-ta-yak-stvoriti-bota-v-telegram/uk_UA
dc.relation.references16. BotFather. Можливості та функціонал [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gerabot.com/article/botfather_mozhlivosti_ta_funkcionaluk_UA
dc.relation.references17. Чат-бот для покращення сервісу: 5 причин, чому працює [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cases.media/article/chat-bot-dlya-pokrashennya-servisu-5-prichin-chomu-ce-pracyuyeuk_UA
dc.relation.references18. Чат-бот Instagram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://itforce.ua/blog/chat-bot-v-instagram/uk_UA
dc.relation.references19. Чат-бот у Viber [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://hostpro.ua/blog/ua/viber-chatbot/uk_UA
dc.relation.references20. Як створити чат-бота у вайбері [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpcrunch.com/blog/uk/chat-bot-u-viber/uk_UA
dc.relation.references21. JetBrains PyCharm [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://itpro.ua/product/jetbrains-pycharm/?tab=descriptionuk_UA
dc.relation.references22. Середовище розробки для Python [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://foxminded.ua/seredovyshche-rozrobky-python/uk_UA
dc.relation.references23. Використання середовища розробки PyCharm при вивченні програмування [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=7591uk_UA
dc.relation.references24. Що таке мова програмування Python? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://freehost.com.ua/ukr/faq/wiki/chto-takoe-jazik-programmirovanija-python/uk_UA
dc.relation.references25. Все, що ви маєте знати про Python [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://geek.justjoin.it/все-що-ви-маєте-знати-про-python-які-в-нього-н/uk_UA
dc.relation.references26. А. Паламар. Програмне забезпечення комп’ютерної системи для моніторингу стану пристроїв безперебійного живлення. А. Паламар, В. Дьомін, В. Волоський. Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції «Інформаційні моделі, системи та технології», 7–8 грудня 2022 року. – Т. : ТНТУ, 2022. – С. 83. – (Комп’ютерні системи та мережі)uk_UA
dc.relation.references27. Яка в Telegram мова програмування? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lemon.school/blog/yaka-u-telegram-mova-programuvanyauk_UA
dc.relation.references28. Чи можна використовувати API Telegram? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://telegramm.com.ua/pytannya-ta-vidpovidi/chi-mozhna-vykorystovuvaty-api-telegram/uk_UA
dc.relation.references29. Telegram-боти на Python: огляд п’яти найкращих фреймворків [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://drukarnia.com.ua/articles/telegram-boti-na-python-oglyad-p-yati-naikrashikh-freimvorkiv-bibliotek-L7UA7uk_UA
dc.relation.references30. С. Грушак, С. Павленко. Віртуальні приватні мережі та їх використання в захищених корпоративних мережах. Комп'ютерні та інформаційні системи і технології (Харків, Україна, 2019). – 202 с.uk_UA
dc.relation.references31. V. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786uk_UA
dc.relation.references32. Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies)uk_UA
dc.relation.references33. Additive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97uk_UA
dc.relation.references34. Y. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379uk_UA
dc.relation.references35. В. Зацарний, О. Зацарна, О. Землянська, Н. Праховнік. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. – Київ: НТУУ «КПІ», 2016. 173 с.uk_UA
dc.relation.references36. МОЗ України. Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01). – Київ, 2001. 49 с.uk_UA
dc.relation.references37. Д. Величко, А. Паламар. Система моніторингу якості повітря в приміщеннях // Матеріали V Міжнародної студентської науково технічної конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання», 28-29 квітня 2022 р. – Т.: ТНТУ, 2022. – С. 138. – (Управління та адміністрування).uk_UA
dc.relation.references38. М. Гандзюк, Є. Желібо, М. Халімовський. Основи охорони праці. – К.: Каравела, 2007. 408 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Występuje w kolekcjach:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
2024_KRB_SNs-42_Bodnar_DV.pdf2,05 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora