Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Письменний, Віталій | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-29T15:05:44Z | - |
dc.date.available | 2024-06-29T15:05:44Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Письменний В.В. Вплив економічних настільних ігор на розвиток когнітивних і соціальних навичок в учнівської та студентської молоді. Проблеми освіти. Вип. 1 (100). 2024. С. 238–250 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45647 | - |
dc.description.abstract | Встановлено, що використання настільних ігор в сучасному освітньому просторі є неодмінною умовою якісного навчання. Крім підвищення мотивації у здобувачів освіти до вивчення дисциплін, вони сприяють формуванню у них критичного мислення, забезпечують ефективну комунікацію, співпрацю та роботу в команді, розвивають уміння приймати рішення, розв’язувати проблеми тощо. Результати дослідження показали, що настільні ігри є гнучкими й адаптивними до різних предметних галузей, дозволяючи систематизувати, глибше та комплексніше закріпити навчальний матеріал, зацікавити усіх учасників освітнього процесу. Проаналізовано результати апробації авторської настільної гри «Із варягів у греки», яка вирізняється своєю спрямованістю на інтеграцію економіки, географії та історії, що дає змогу отримати багатопланові знання за допомогою ігрової форми навчання. На основі спостереження та проведення опитування учасників гри, обґрунтовано її вплив на розвиток когнітивних і соціальних навичок. Визначено, що ці навички є ключовими для навчання, розвитку та соціальної взаємодії, оскільки допомагають здобувачам освіти успішно співпрацювати в освітньому середовищі та поза його межами. За результатами дослідження встановлено, що використання настільної гри «Із варягів у греки» дало змогу збагатити навчання, додаючи до нього позитивний емоційний компонент у міжособистісних відносинах і підтриманні психосоціального комфорту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології в освіті | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація навчання | uk_UA |
dc.subject | настільні гри | uk_UA |
dc.subject | когнітивні та соціальні навички | uk_UA |
dc.title | Вплив економічних настільних ігор на розвиток когнітивних і соціальних навичок в учнівської та студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 794.3:378.14 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
144-Текст статті-272-1-10-20240624.pdf | 900,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора