Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorШиденко, Ярослав Іванович-
dc.date.accessioned2024-06-25T11:51:06Z-
dc.date.available2024-06-25T11:51:06Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationШиденко Я. І. Розробка емулятора ігрової приставки NES з використанням мови програмування C# : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45443-
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота у деталях розглядає процес створення програмного додатку, який емулює роботу ігрової платформи NES. Основними цілями роботи були успішний запуск обраних ігрових додатків на створеній системі та отримання безцінного досвіду безпосередньо під час розробки. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто предметну область в цілому, проведено пошук доступної інформації за даною тематикою, розглянуто ігрову платформу NES та те, з яких компонентів вона складається. Також був створений загальний план роботи над проєктом та усвідомлено роботу системи в цілому. У другому розділі кваліфікаційної роботи описано та реалізовано сам програмний продукт. Даний розділ дає зрозуміти, як спроектований емулятор, з яких компонентів він складається, як виглядає його структура і чим вона відрізняється від оригінальної ігрової платформи. У третьому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто готовий програмний продукт, проведено тестування ігрових додатків безпосередньо на створенному емуляторі та складено план його подальшого розвитку.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work in detail examines the process of creating a software application that emulates the operation of the NES gaming platform. The main objectives of the work were the successful launch of selected gaming applications on the created system and the acquisition of invaluable experience during the development process. The first section of the qualification work examines the subject area as a whole, conducts a search for available information on this topic, and reviews the NES gaming platform and its components. Additionally, a general project plan was created, and an understanding of the overall system operation was achieved. The second section of the qualification work describes and implements the software product itself. This section provides an understanding of how the emulator is designed, its components, its structure, and how it differs from the original gaming platform. The third section of the qualification work examines the completed software product, tests gaming applications directly on the created emulator, and outlines a plan for its further development.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗАВДАННЯ 2 КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 3 Примітка 3 РЕФЕРАТ 4 ANNOTATION 5 ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ 6 ЗМІСТ 7 ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ЗАВДАННЯ 9 1.1 Огляд предметної області 9 1.2 Огляд компонентів ігрової платформи 11 1.3 Огляд цілі проєкту 13 1.4 Підбір джерел інформації та інструментів розробки 13 1.5 Складання плану розробки інформаційної системи 15 РОЗДІЛ 2. ОПИС ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 16 2.1 Знайомство із апаратними компонентами ігрової системи NES 16 2.2 Робота над архітектурою та базовими компонентами проєкту. 17 2.3 Реалізація логіки центрального процесору 29 2.4 Реалізація функціоналу графічного процесору. 34 2.5 Реалізація функціоналу ігрового контролеру 48 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ТА МОЖЛИВІ ПОКРАЩЕННЯ ЕМУЛЯТОРУ 51 3.1 Тестування емулятору. 51 3.2 Можливі покращення емулятору у майбутньому. 54 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 56 4.1 Природне середовище і його забруднення 56 4.2 Психофізіологічне розвантаження для працівників 58 ВИСНОВКИ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 65uk_UA
dc.format.extent80-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectЕмуляціяuk_UA
dc.subjectІгровий додатокuk_UA
dc.subjectNESuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectOpenTKuk_UA
dc.subjectJetBrains Rideruk_UA
dc.subjectVCSuk_UA
dc.subjectRenderinguk_UA
dc.subjectGameuk_UA
dc.titleРозробка емулятору ігрової платформи NES засобами мови програмування C#uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шиденко Ярослав Іванович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДмитроца, Леся Павлівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references.NET | Build. Test. Deploy [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dotnet.microsoft.com/en-us/.uk_UA
dc.relation.referencesC# language documentation [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/.uk_UA
dc.relation.referencesOpenTK [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://opentk.net/.uk_UA
dc.relation.referencesRider: The Cross-Platform .NET IDE from JetBrains [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.jetbrains.com/rider/.uk_UA
dc.relation.referencesGit [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Git/.uk_UA
dc.relation.referencesSourceTree [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.sourcetreeapp.com/.uk_UA
dc.relation.referencesNesdev Wiki [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.nesdev.org/wiki/Nesdev_Wiki/.uk_UA
dc.relation.referencesMappers Matter [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://somethingnerdy.com/mappers-matter/.uk_UA
dc.relation.references6502 Instruction Set [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.masswerk.at/6502/6502_instruction_set.html/.uk_UA
dc.relation.referencesEvent loop [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Event_loop/.uk_UA
dc.relation.referencesAn overview of NES rendering [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://austinmorlan.com/posts/nes_rendering_overview/.uk_UA
dc.relation.referencesOpenGL - The Industry Standard for High Performance Graphics [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://opengl.org/.uk_UA
dc.relation.referencesМ. С. Одарченко, А. М. Одарченко, В. І. Степанов, Я. М. Черненко «Основи охорони праці» підручник / М. С. Одарченко, А. М. Одарченко, В. І. Степанов, Я. М. Черненко. – Харків: Стиль-Издат, 2019. – 25 – 31 с.uk_UA
dc.relation.referencesЕкологічні проблеми зберігання та утилізації відходів в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://wiki.legalaid.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.referencesО. Г. Левченко, О. В. Землянська, Н. А. Праховнік, В. В. Зацарний «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» навчальний посібник / О. Г. Левченко, О. В. Землянська, Н. А. Праховнік, В. В. Зацарний. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. – 12 – 14 с.uk_UA
dc.relation.referencesО. Г. Левченко, О. В. Землянська, Н. А. Праховнік, В. В. Зацарний «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» навчальний посібник / О. Г. Левченко, О. В. Землянська, Н. А. Праховнік, В. В. Зацарний. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. – 110 – 190 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Shydenko_2024.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора