Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45439
Назва: Проєктування та розробка 2D-гри на платформі Unity
Інші назви: Design and development of a 2D game on the Unity platform
Автори: Леськів, Євген Романович
Leskiv, Yevhen
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Леськів Є. Р. Проєктування та розробка 2D-гри на платформі Unity: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. І. В. Бойко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 66 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата внесення: 25-чер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Бойко, Ігор Володимирович
Члени комітету: Козбур, Галина Володимирівна
УДК: 004.9
Теми: 2D-гра
казуалка
Unity
UML
діаграма
тест-кейс
баг-репорт
Кількість сторінок: 66
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 121 – Інженерія програмного забезпечення. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, кафедра програмної інженерії, група СП-42, 2024 рік. Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеню «бакалавр» містить: сторінок 50, рисунків 30, додатків 2. Тема: Проєктування та розробка 2D-гри на платформі Unity. У кваліфікаційній роботі розглянуто процес розробки казуальної гри з використанням двигуна Unity. Використання простих геймплеєвих механік та мінімалістичного дизайну позитивно впливає на успішність проекту, забезпечуючи високий користувацький досвід. Чітко визначені завдання та використання діаграм варіантів використання і класів спростили процес розробки і відповідали очікуванням користувачів. Графічний дизайн, покращений завдяки двовимірній комп'ютерній графіці, значно підвищив візуальну привабливість продукту.
Bachelor's qualifying work on specialty 121 - Software engineering. Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University, Faculty of Computer and Information Systems and Software Engineering, Department of Software Engineering, Group SP-42, 2024. The explanatory note to the qualification work for obtaining the bachelor's degree contains: 50 pages, 30 figures, 2 appendices. Topic: Design and development of a 2D game on the Unity platform. The qualifying work examines the process of developing a casual game using the Unity engine. The use of simple gameplay mechanics and minimalistic design has a positive effect on the success of the project, providing a high user experience. Clearly defined tasks and the use of use case and class diagrams simplified the development process and met user expectations. The graphic design, enhanced by two-dimensional computer graphics, greatly increased the visual appeal of the product.
Зміст: АНОТАЦІЯ... 4 ANNOTATION... 5 ВСТУП... 7 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ... 8 1.1 Аналіз подібних проєктних рішень... 8 1.2 Аналіз вимог... 11 1.3 Опис методології... 14 1.4 Висновки. Розділ 1... 16 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ГРИ... 17 2.1 Постановка завдання... 17 2.2 Варіанти використання... 18 2.3 Діаграма класів... 22 2.4 Висновки. Розділ 2... 26 РОЗДІЛ 3. ОПИС ТА ТЕСТУВАННЯ РОЗРОБЛЕНОЇ ГРИ... 28 3.1 Опис графіки, дизайну... 28 3.2 Опис механізму гри... 32 3.3 Тестування гри... 41 3.4 Висновки. Розділ 3... 45 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 47 4.1 Працездатність людини – оператора... 47 4.2 Заходи, що покращують умови праці оператора... 49 ВИСНОВКИ... 53 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... 54 ДОДАТОК А – Програмний код... 57 ДОДАТОК Б – Диск з роботою... 66
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45439
Власник авторського права: © Леськів Євген Романович, 2024
Перелік літератури: Платформа Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/.
Гра Knife Hit [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ketchapp.knifehit&hl=en&pli=1.
Гра Stack [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://play.gohttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.ketchapp.stackogle.co m/store/apps/details?id=com.ketchapp.knifehit&hl=en&pli=1.
Методологія Scrum [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.atlassian.com/agile/scrum.
Діаграма варіантів використання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.lucidchart.com/pages/uml-use-case-diagram.
Діагарама класів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.visual-paradigm.com/guide/uml-unified-modeling-language/what-is-classdiagram/.
Дизайн [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.strate.education/gallery/news/design-definition.
2D computer graphics [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://graphics.fandom.com/wiki/2D_computer_graphics.
Казуальні ігри [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://aaagameartstudio.com/blog/casual-games-in-2d-style-as-a-part-of-mobile-art/.
Функціональне тестування [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.browserstack.com/guide/functional-testing.
Тест-кейс [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.techtarget.com/searchsoftwarequality/definition/test-case.
Відслідкування багів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.ibm.com/topics/bug-tracking.
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ / О. Г.Левченко, О. В. Землянська, Н. А. Праховнік, В. В. Зацарний. – Київ, 2019. – 267 с. – (КПІ ім. Ігоря Сікорського).
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ / Т. Є.Стиценко, Г. В. Пронюк, Н. М. Сердюк, І. І. Хондак. – Харків, 2018. – 336 с. – (ХНУР).
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ / Я. О. Сєріков, Л. Ф. Коженевські, М. В. Хворост. – Харків, 2021. – 255 с. – (ХНУМГ ім. О. М. Бектова)
Державні санітарні правила і норми роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин, ДСанПІН 3.3.2.007-98, №7 від 10.12.98 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0007282-98/print.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Leskiv_2024.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора