Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45437
Назва: Розробка 3D-гри на Unity
Інші назви: 3D game development on Unity
Автори: Ткачук, Роман Сергійович
Tkachuk, Roman
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ткачук Р. С. Розробка 3D-гри на Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. І. В. Бойко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 72 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата внесення: 25-чер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Бойко, Ігор Володимирович
Члени комітету: Дмитроца, Леся Павлівна
УДК: 004.9
Теми: Unity
Scrum
Компонентна архітектура
Скрипт
Архітектура
Компонент
Кількість сторінок: 72
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робoта бакaлавра на тему «Розробка 3D-гри на Unity» написана Ткачуком Романом Сергійовичем, студентом Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, факультету комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, кафедри програмної інженерії, спеціальності «Інженерія програмного забезпечення», групи СП-42. Відомості про обсяг роботи: сторінок – 49, рисунків – 18, таблиць – 0, частин – 4, додатків – 4, посилань – 10, формул – 0. Метою даної кваліфікаційної роботи бакалавра є проектування та розробка 3D-гри жанру «стратегія в реальному часі» під назвою «War of Technique». Варто наголосити що кінцевим результатом роботи є лише бетаверсія гри і в подальшому вона підлягатиме великій кількості доопрацювань, оптимізацій та оновлень. У даній грі користувач має можливість створити велику кількість власних військових баз, захоплювати ворожі бази, території, видобувні точки. Гравцеві необхідно добувати ресурси для розширення військової бази та модернізації споруджень та транспорту. По всій мапі розкидані видобувні точки ворога, котрі поповнюють баланс ресурсів та матеріалів. Основна бойова одиниця гри «War of Technique» - військова техніка різних типів, кожна з яких має свої переваги та недоліки. Військова техніка також підлягає покращенню її властивостей за рахунок певної кількості ресурсів. Під час виконання роботи було пройдено крізь усі основні та необхідні етапи життєвого циклу програмного забезпечення, обрано методологію проектування, розробки, описано зв’язки між компонентами системи за допомогою UML-діаграм, проведено тестування результату виконання одного спринта за методологією Scrum.
The bachelor's qualification thesis on the topic "Development of a 3D game on Unity" was written by Roman Sergeyevich Tkachuk, a student of the Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, Faculty of Computer Information Systems and Software Engineering, Department of Software Engineering, specialty "Software Engineering", group SP-42. Information about the volume of work: pages – 49, figures – 18, tables – 0, parts – 4, appendices – 4, references – 10, formulas – 0. The purpose of this bachelor's thesis is to design and develop a 3D real-time strategy game called "War of Technique". It is worth emphasizing that the final result of the work is only a beta version of the game and in the future it will be subject to a large number of refinements, optimizations and updates. In this game, the user has the opportunity to create a large number of his own military bases, capture enemy bases, territories, mining points. The player needs to extract resources to expand the military base and modernize buildings and transport. Scattered throughout the map are enemy mining points that replenish the balance of resources and materials. The main combat unit of the game "War of Technique" is military equipment of various types, each of which has its own advantages and disadvantages. Military equipment is also subject to improvement of its properties due to a certain amount of resources. During the execution of the work, all the main and necessary stages of the software life cycle were passed, the design and development methodology was chosen, the connections between the system components were described using UML diagrams, and the results of one sprint were tested according to the Scrum methodology.
Зміст: ВСТУП... 7 1. АНАЛІЗ ВИМОГ ТА ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ... 9 1.1. Словник предметної області… 9 1.2. Аналіз вимог до системи…10 1.2.1. Постановка задачі…10 1.2.2. Функціональні вимоги… 11 1.2.3. Нефункціональні вимоги... 14 1.2.4. Вимоги до захисту, доступу, інтерфейсу системи. Вимоги до програмного забезпечення...14 1.3. Технології системи...15 2. ПРОЕКТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ...17 2.1. Обраний тип архітектури…17 2.2. Проектування відношень між акторами і прецедентами...17 2.3. Аналіз взаємодії об’єктів за часом… 21 2.4. Визначення класів системи… 24 3. РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ ГРИ... 35 3.1. Обрана методологія розробки... 35 3.2. Проведення спринтів… 36 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 43 4.1. Надзвичайні ситуації: визначення причини, класифікація... 43 4.2. Загальні вимоги безпеки з охорони праці для користувачів ПК... 44 ВИСНОВКИ... 48 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ПОСИЛАННЯ... 49 ДОДАТОК А – Лістинги коду класів системи… 51 ДОДАТОК Б – Діаграми UML… 66 ДОДАТОК В – Знімки екрану при процесі гри... 70 ДОДАТОК Г – Диск із кваліфікаційною роботою бакалавра... 72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45437
Власник авторського права: © Ткачук Роман Сергійович, 2024
Перелік літератури: Офіційний сайт ігрового двигуна Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/.
Що таке Unity і для чого використовується? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lemon.school/blog/shho-take-unity.
Asset Store [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://assetstore.unity.com/.
UML-діаграми [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://evergreens.com.ua/ua/articles/uml-diagrams.html.
Інструкція створення UML-діаграм [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dou.ua/forums/topic/40575/.
Компонентна архітектура [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studfile.net/preview/5200675/page:22/.
Scrum [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://career.softserveinc.com/uk-ua/stories/what-is-scrum-methodology.
Воробієнко П. П. Навчальний посібник із безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / П. П. Воробієнко, М. В. Захарченко, Л. В. Орел // ОНАЗ ім. О. С. Попова. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: https://duikt.edu.ua/uploads/l_13_53225213.pdf.
«Безпека життєдіяльності»: навч. посібник [Електронний ресурс] / Т. Є.Стиценко, Г. В. Пронюк, Н. М. Сердюк, Н. М. Хондак // Харкiв: ХНУРЕ. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://os.nure.ua/wp-content/uploads/2019/05/posibnikbgd_2018_p.1.pdf.
ДСанПІН 3.3.2.007-98 "Вимоги до організації роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин". [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2801- 12#Text.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Tkachuk_2024.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора