Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМалюта Людмила Ярославівна-
dc.contributor.advisorMalіuta Lіudmуla-
dc.contributor.authorСтахів, Діана Ігорівна-
dc.contributor.authorStakhiv, Diana-
dc.date.accessioned2024-06-10T09:03:36Z-
dc.date.available2024-06-10T09:03:36Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationСтахів Д. І. Підвищення конкурентоспроможності та оцінювання впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування готельно-ресторанного підприємства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Джентльмен») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45189-
dc.description.abstractСтахів Д. І. Підвищення конкурентоспроможності та оцінювання впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування готельно ресторанного підприємства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Джентльмен»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 80 сторінок, 7 рисунків, 22 таблиці, 50 літературних джерел. Об'єкт дослідження − підприємство у сфері надання послуг − готельно ресторанний комплекс «Джентльмен». Предмет дослідження − конкурентоспроможність підприємства. Метою роботи є дослідження теоретико-концептуальних основ і розробка обґрунтованих практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств сучасного готельно-ресторанного бізнесу. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, опитування, табличний, графічний. У роботі досліджено основні категоріальні поняття: конкуренції та конкурентоспроможності та визначено основні пріоритети її забезпечення; проаналізовано фактори впливу на конкурентоспроможність та обґрунтовано стратегічний набір для підприємств готельно-ресторанного бізнесу; дано загальну характеристику й проаналізовано основні техніко-економічні показники роботи досліджуваного підприємства − ГРК «Джентльмен, показники його конкурентоспроможності на ринку; запропоновано інноваційні рішення щодо підвищення конкурентоспроможності досліджуваного закладу індустрії гостинності. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ГРК «Джентльмен».uk_UA
dc.description.abstractStakhiv D.I. Increasing competitiveness and assessing the influence of external factors on the efficiency of the operation of a hotel and restaurant enterprise (HRK "Gentleman" as a case study). Bachelor's thesis: 80 pages, 7 figures, 22 tables, 50 literary sources. The object of the study is an enterprise in the field of service provision, the hotel and restaurant complex "Gentleman". The subject of the study is the competitiveness of the enterprise. The purpose of the work is to study the theoretical and conceptual foundations and develop substantiated practical recommendations for increasing the competitiveness of enterprises of the modern hotel and restaurant business. Research methods - observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, survey, tabular, graphic. The work examines the main categorical concepts: competition and competitiveness and defines the main priorities of its provision; the factors affecting competitiveness were analyzed and the strategic recruitment for hotel and restaurant business enterprises was substantiated; the general characteristics are given and the main technical and economic indicators of the work of the researched enterprise - GRK "Gentleman", indicators of its competitiveness on the market are analyzed; innovative solutions are proposed to increase the competitiveness of the researched institution of the hospitality industry. The results of the study are recommended for implementation in the activity of the enterprise under study - HRK "Gentleman".uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...8 Розділ 1 Теоретико-концептуальні основи підвищення конкурентоспроможності підприємств готельно ресторанного бізнесу ...13 1.1. Конкуренція та конкурентоспроможність як ключові чинники забезпечення розвитку сучасного підприємства готельно-ресторанного бізнесу ...13 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність та обґрунтування стратегічного набору для підприємств готельно-ресторанного бізнесу ...19 Висновки до розділу 1...25 Розділ 2 Аналізування конкурентоспроможності підприєм ства індустрії гостинності – ГРК «Джентльмен»...27 2.1. Загальна характеристика ГРК «Джентльмен» на ринку надання послуг індустрії гостинності Тернопільського регіону...27 2.2. Аналізування факторів впливу та показників виробничо-господарської і фінансової діяльності ГРК «Джентльмен»...34 Висновки до розділу 2...44 Розділ 3 Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства готельного типу на ринку індустрії гостинності...47 3.1. Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності вітчизняного закладу індустрії гостинності – ГРК «Джентльмен»….47 3.2. Підвищення конкурентоспроможності ГРК «Джентльмен» за рахунок удосконалення системи управління персоналом...54 Висновки до розділу 3...64 Розділ 4 Основи охорони праці, безпека життєдіяльності….66 4.1. Розробка концепції безпеки готельного чи ресторанного підприємства...66 4.2. Аналіз можливих небезпек та загроз для готельного чи ресторанного підприємства...70 Висновки і пропозиції...72 Бібліографія...76uk_UA
dc.format.extent1-80-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентний статусuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectcompetitive statusuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності та оцінювання впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування готельно ресторанного підприємства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Джентльмен»)uk_UA
dc.title.alternativeIncreasing competitiveness and assessing the influence of external factors on the efficiency of the operation of a hotel and restaurant enterprise (HRK "Gentleman" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Стахів Д.І., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Азарян О. М., Донець А. А. Науково-практичний підхід до оцінювання конкурентного стану підприємства на ринку готельних послуг. Торгівля і ринок України. 2013. Вип. 36. С. 111–119.uk_UA
dc.relation.references2. Багрова І.В., Нефедова О.Г. Складові та фактори конкурентоспроможності. Науковий журнал «Вісник економічної науки України». 2017. № 1(11). С.11-16.uk_UA
dc.relation.references3. Білоус С. В., Красько А. Б., Безручко Л. С. Підвищення конкурентних переваг готельно-ресторанних та туристичних підприємств за допомогою методів менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 23. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/162/156.uk_UA
dc.relation.references4. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. К.: Таксон, 2014. 704 с.uk_UA
dc.relation.references5. Вовк І.П., Вовк Ю.Я. Проблеми і перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні // Матеріали VІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій (Тернопіль 28-29 листопада), Тергопіль: ТНТУ, 2018. С.142.uk_UA
dc.relation.references6. Войчак, А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. 2015. №2. С. 50–54.uk_UA
dc.relation.references7. Волинський, Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації. Економіка України. 2006. №12. С. 68–72.uk_UA
dc.relation.references8. Воронкова А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства. Економіст. 2007. №8. С. 14–17.uk_UA
dc.relation.references9. Гайдук, В. А. Розвиток теорії конкурентних переваг. Інвестиції: практика та досвід. 2007. №2. С.20–23.uk_UA
dc.relation.references10. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2018. №2. С. 60–65.uk_UA
dc.relation.references11. Герман О. М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2018. №6. С.72–77.uk_UA
dc.relation.references12. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.uk_UA
dc.relation.references13. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2015. №2. С.123–130.uk_UA
dc.relation.references14. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2018. Випуск 2 (8), частина 2. С. 215-219.uk_UA
dc.relation.references15. Давидюк Ю.В. Конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: стратегічні підходи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки (травень 2017 р.). Житомир: ЖДТУ, 2017. Т.2. С.84-86.uk_UA
dc.relation.references16. Дишкантюк О.В. Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності. Економіка: реалії часу. 2015. № 6 (22). С. 96–101.uk_UA
dc.relation.references17. Дячун М., Малюта Л. Особливості формування конкурентних переваг як важливого фактору успішної діяльності підприємств індустрії гостинності. Матеріали ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства» ( м. Запоріжжя, 10 листопада 2023 р.). Запоріжжня, 2023. С.908-911.uk_UA
dc.relation.references18. Жуковський М. О. Трудові ресурси як складова конкурентоспроможності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2017.– №2. С. 54–59.uk_UA
dc.relation.references19. Загородній А. Г. Оцінювання конкурентоспроможності інноваційної продукції у процесі вибору інноваційної стратегії підприємства. Фінанси України. 2007. №1. С.99–110.uk_UA
dc.relation.references20. Кирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Алєщенко Л.О. Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі. Економіка АПК. 2020. № 5. С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references21. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції “Індустрія гостинності в країнах Європи”. 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154.uk_UA
dc.relation.references22. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.uk_UA
dc.relation.references23. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с.uk_UA
dc.relation.references24. Малюта Л.Я., Кузь Т.І., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Вип. 4 (71). С. 85-91.uk_UA
dc.relation.references25. Малюта Л. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.uk_UA
dc.relation.references26. Малюта Л., Федишин І. Вплив криз на розвиток туристичного бізнесу. Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава". 2020. Вип.1 (22). С. 36-47.uk_UA
dc.relation.references26. Мельник Л.М., Паляниця В.А. До програми розвитку туризму в післякризовий період // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С.30-32.uk_UA
dc.relation.references27. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.uk_UA
dc.relation.references28. Маначинська Ю.А. Готельне господарство України: проблеми та перспективи функціонування в сучасних умовах кризової економічної ситуації. 78 Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2009. Вип. 2. С. 217–222.uk_UA
dc.relation.references29. Мартиненко, М. М. Конкурентні переваги як шлях до розвитку підприємницької діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2018. №3. С.88– 96.uk_UA
dc.relation.references30. Морозова О., Морозов О. Індустрія гостинності: перспективи її розвитку в Україні. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 2(19). С. 50– 58.uk_UA
dc.relation.references31. Нагернюк Д.В., Нещадим Л.М., Тимчук С.В. Формування конкурентоспроможності підприємств готельної індустрії. Економіка і суспільство. Вип. 13. 2017. С. 620-624.uk_UA
dc.relation.references32. Ольшанський О.В. Заходи підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичного профілю. Харків : ХДУХТ, 2013. С. 291–297.uk_UA
dc.relation.references33. Петренко Н., Терещук Н., Новак Л. Проектування системи управління якістю послуг готельно-ресторанного господарства: аспект стандартизації. Економіка та суспільство. 2022. № 35. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1084/1041.uk_UA
dc.relation.references34. Пічугіна М.А., Щербакова А.С. Характеристика чинників підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств. Сучасні проблеми економіки та підприємництво. Київ: НТУУ «КПІ», 2013. №12. С.190-196.uk_UA
dc.relation.references35. Родіонова Ю.М. Чинники формування конкурентних переваг підприємств України.Актуальні проблеми економіки. 2017. №5. С. 129–138.uk_UA
dc.relation.references36. Статистичний щорічник України за 2020, 2021, 2022 р.р. URL: https://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_uuk_UA
dc.relation.references37. Стойко І.І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу // Соціально економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 221-233. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdfuk_UA
dc.relation.references38. Стручок В.С. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм 79 навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях». Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.uk_UA
dc.relation.references39.Теслюк Н. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка. Фінанси. Право. 2015. №11. С.17–20.uk_UA
dc.relation.references40. Цалко Т.Р., Харченко Т. О., Хондока А. М. Особливості формування конкурентних переваг на підприємстві. Ефективна економіка. 2019. № 9. [Електроний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7261uk_UA
dc.relation.references41. Царенко, О. В. Генезис та еволюція теорії конкурентних переваг. Економіка та держава. 2007. №12. С. 16–18.uk_UA
dc.relation.references42. Цогла О. О. Формування конкурентних переваг підприємства шляхом диверсифікації його діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2016. №4. С.104–109.uk_UA
dc.relation.references43. Чорна І. В. Діагностика діяльності підприємств готельного господарства. URL: http://knowledge.allbest.ru/spor t/2c0b65625b3ac68b4d43b88421206d37_1.htmluk_UA
dc.relation.references44. Чулаков П. Г. Дослідження конкретних стратегій та ідентифікація конкурентних переваг підприємств. Економіка та держава. 2007. №12. С. 19–20.uk_UA
dc.relation.references45. Шандова, Н. Ключові елементи системи забезпечення конкурентних переваг підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2014. №11. С.48–53.uk_UA
dc.relation.references46. Шиманська К., Остапенко Я. Стан діяльності підприємств готельного господарства в Україні та особливості: обліково-контрольний аспект. Вісник ЖДТУ: Економіка, управління та адміністрування. 2014. Вип. 1(67). С. 59–67.uk_UA
dc.relation.references47. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.uk_UA
dc.relation.references48. But T. Methodological approaches to assessing the SMARTspecialization relevance to the tourism industry. Management and Entrepreneurship: Trends of Development. 3(25). 2023. P .82-93. doi: https://doi.org/10.26661/2522-1566/2023uk_UA
dc.relation.references49. Vovk, I. P., Vovk, Y. Y. Development of family leisure activities in the hotel and restaurant businesses: Psychological and pedagogical aspects of animation activity. Economics, Management and Sustainability. №2(1). 2017. P. 67-75.uk_UA
dc.relation.references50. Li Liangqing. Incentive Mechanism Strategies in Hotel Management Culture. Contemporary Tourism. 2020. Vol. 11, №. 6. P. 64–66.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Stakhiv D_I_2024.pdf.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Стахів.docx20,65 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора