Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44640

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоцький, Ярослав Васильович-
dc.date.accessioned2024-03-07T15:00:55Z-
dc.date.available2024-03-07T15:00:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для практичних занять з курсу «Реклама і паблік рилейшнз», для студентів спеціальності 053 «Психологія» усіх форм навчання / укладач : Стоцький Я. В. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2023. – 24 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44640-
dc.descriptionМетодичні вказівки розглянуто на засіданні кафедри психології та рекомендовано до друку (протокол № 1 від 29 серпня 2023 року) Схвалено та рекомендовано до друку науково-методичною комісією факультету економіки та менеджменту (протокол № 4 від 13 листопада 2023 року) Друге допрацьоване видання Методичні вказівки розроблено відповідно до навчального плану підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.description.tableofcontentsМета та завдання навчальної дисципліни …3 Практичне заняття 1 …6 Психологічні технології розміщення реклами на різних носіях інформації …6 Практичне заняття 2 ...6 Психологія світла, кольору і форми в рекламі ...6 Практичне заняття 3 …7 Розвиток, предмет та основні комунікативні процеси паблік рилейшнз ...7 Практичне заняття 4 …8 Особливості паблік рилейшнз у бізнесовій організації …8 Практичне заняття 5 …8 Урядові та політичні паблік рилейшнз …8 Практичне заняття 6 ...9 Кризові паблік рилейшнз …9 Практичне заняття 7 …9 Міжнародні паблік рилейшнз …9 Короткий термінологічний словник ...11 Рекомендована література…21uk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки для практичних занять з курсу «Реклама і паблік рилейшнз», для студентів спеціальності 053 «Психологія» усіх форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© Стоцький Я. В., 2023uk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages24-
dc.subject.udc659+659.4uk_UA
dc.relation.references1. Куліш А. Public relations для громадських (недержавних) організацій: практичні поради на щодень. Українська освітня програма ринкових реформ «Вінрок Інтернешнл». К., 2001. 80 с.uk_UA
dc.relation.references2. Москаленко В. В. Соціальна психологія: підруч. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 624 с.uk_UA
dc.relation.references3. Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність: курс лекцій. К.: МАУП, 2002. 240 с.uk_UA
dc.relation.references4. Петрушкевич М. С. Релігійна комунікація у контексті масової культури. Острог, 2018. 408 с.uk_UA
dc.relation.references5. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: навч. посіб. К.: Т-во «Знання», КОО, 2000. 506 с.uk_UA
dc.relation.references6. Реклама і зв’язки з громадськістю: конспект лекцій. Навч. посіб. Електронне видання. Уклад. М. Г. Житарюк. Вінниця, 2015. 165 с. Режим доступу: http://przhyt.ucoz.ua/.uk_UA
dc.relation.references7. Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації і управління: навч. посіб. К.: МАУП, 2001. 104 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Praktychni_ PR_ reklama_2023.pdf342,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
cov.jpg354,96 kBJPEGПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора