Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44441

Назва: Оцінка волатильності ринку в контексті стратегії торгівлі маркет-мейкингу
Інші назви: Assessment of market volatility in the context of market-making trading strategy
Автори: Радченко, А. В.
Швирло, К. Б.
Radchenko, Andriy
Shvyrlo, Kostantyn
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Радченко А. В. Оцінка волатильності ринку в контексті стратегії торгівлі маркет-мейкингу / Радченко А. В., Швирло К. Б. // ІМСТТ, 13-14 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 103–104. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Bibliographic description: Radchenko A., Shvyrlo K. (2023) Otsinka volatylnosti rynku v konteksti stratehii torhivli market-meikynhu [Assessment of market volatility in the context of market-making trading strategy]. IMSTT (Tern., 13-14 December 2023), pp. 103-104 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2023
Materials of the ⅩⅠ scientific and technical conference "Information models, systems and technologies", 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 13-гру-2023
Дата внесення: 5-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 13-14 грудня 2023 року
13-14 December 2023
УДК: 336.7
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 103-104
Початкова сторінка: 103
Кінцева сторінка: 104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44441
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.academia.edu/5825522/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%B8_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82_%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B0
https://www.investopedia.com/terms/m/marketmaker.asp
Перелік літератури: 1. Стратегии маркет-мейкинга. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.academia.edu/5825522/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%B8_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82_%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B0
2. Market Maker Definition: What It Means and How They Make Money. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.investopedia.com/terms/m/marketmaker.asp
References: 1. Stratehii market-meikinha, [Electronic resource], Access mode: https://www.academia.edu/5825522/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%B8_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82_%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B0
2. Market Maker Definition: What It Means and How They Make Money, [Electronic resource], Access mode: https://www.investopedia.com/terms/m/marketmaker.asp
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.