Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Ірина Петрівна-
dc.contributor.advisorVovk, Iryna-
dc.contributor.authorДушенко, Соломія Андріївна-
dc.contributor.authorDushenko, Solomiia-
dc.date.accessioned2024-01-27T19:30:01Z-
dc.date.available2024-01-27T19:30:01Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.date.submitted2022-06-
dc.identifier.citationДушенко С.А. Організація діяльності підприємств готельно-ресторанного комплексу (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / С.А. Душенко — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44092-
dc.description.abstractДушенко С. А. Організація діяльності підприємств готель-ресторанного комплексу (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»). Кваліфікаційна робота магістра (76 с., 8 рис., 18 табл., 49 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розгляду питань формування, планування та організації іміджу підприємства ресторанного господарства в умовах тотальної невизначеності. У процесі дослідження розглянуто питання визначення ресторанного господарства, як об’єкту дослідження; виявлення принципів та методів формування господарської діяльності готелю; з’ясування теоретичних основ розроблення та реалізації проєктів для готельного господарства; дослідження загальної характеристики діяльності готелів; окреслення особливості розвитку ПрАТ «Тернопіль-готель»; оцінка показників фінансового стану та фінансових результатів закладу; розроблення проєкту вдосконалення господарської діяльності готелю «Тернопіль-готель»; виявлення оцінки очікуваних фінансових результатів реалізації проєкту. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства в умовах невизначеності за допомогою використання інноваційних підходів, засобів й методів і можуть бути використані ПрАТ «Тернопіль-готель» в процесі його господарської діяльності.uk_UA
dc.description.abstractDushenko S.A. Improving the work organization on the enterprises of the hotel and restaurant industry (the hotel and restaurant complex “Ternopil Hotel” as a case study). Qualifying work of the master (76 p., 8 fig., 18 tab., 49 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business”. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2021. This master’s thesis is devoted to the improving the work organization of the hotel industry in the context of economic reform. In the course of research the questions of the work organization in the context of management system, its features and specifics, importance and impact of customer-oriented approach to improving the organization of labor on the hotel and restaurant industry was considered. The paper analyzes the production, economic and financial activities of the researched enterprise – the hotel complex “Ternopil Hotel”, investigate the personnel policy of the enterprise, including individual stages of recruitment and management of personnel, material and intangible motivation of employees. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problem of work organization in the hotel and restaurant industry in terms of economic reform through innovative approaches, tools and methods and can be used by the hotel complex “Ternopil Hotel” in improving its staff and management policy.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ Вступ................................................................................................................. 8 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА………………........................................ 11 1.1 Готельне господарство, як об’єкт дослідження……………………... 11 1.2 Особливості функціонування готельного господарства в Україні та світі……………………………………………………………………... 15 1.3 Принципи діяльності готелів в сучасних умовах господарювання... 20 Висновки до розділу 1………………………………………………………. 25 РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ»)…………………………………………… 27 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємств готельного господарства............................................................................................ 27 2.2 Особливості діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель»…………………. 33 2.3 Оцінка показників фінансового стану та фінансових результатів підприємства........................................................................................... 36 Висновки до розділу 2………………………………………………………. 43 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ»…………………………………………….. 45 3.1 Розробка проєкту діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» умовах пандемії……………………………………............................................ 45 3.2 Очікувані фінансові результати реалізації проєкту діяльності підприємства в умовах пандемії…........................................................ 54 Висновки до розділу 3………………………………………………………. 62 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……………………………………………………………………....... 63 4.1 Сучасні безпекові системи у готельно-ресторанних закладах 63 4.2 Причини виникнення пожежі на кухні підприємства готельного господарства та засоби їх запобігання……………………………….. 66 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................ 73 ДОДАТКИ........................................................................................................ 79uk_UA
dc.format.extent1-76-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectгосподарська діяльністьuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectудосконалення діяльностіuk_UA
dc.subjectперсонал закладуuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjecteconomic activityuk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjecthotel and entertainment complexuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectwork organizationuk_UA
dc.titleОрганізація діяльності підприємств готельно-ресторанного комплексу (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)uk_UA
dc.title.alternativeOrganization of the activities of enterprises of the hotel and restaurant complex (on the example of Ternopil-hotel”)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Душенко С.А., 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc57.1:640.4uk_UA
dc.relation.references1. Bernoff J. The POST method: a systematic approach to social strategy. Groundswell: How People with Social Technologies Are Changing Everything. 2007. URL: http://blogs.forrester.com/groundswell/2007/12/ the-post-method.html (дата звернення: 20.04.2020).uk_UA
dc.relation.references2. Jones L., Palumbo D., Brown D. Coronavirus: How the pandemic has changed the world economy. URL: https://www.bbc.com/news/business-51706225uk_UA
dc.relation.references3. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. К.: Знання України, 2002. 358 с.uk_UA
dc.relation.references4. Архіпов В.В. Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: навч. посіб. Киів. 2016. 382 с.uk_UA
dc.relation.references5. Афанасьєв М.В., Гонтарєва І.В. Управління проектами: навч.-метод. посіб. Харків ВД «ІНЖЕНЕР». 2007. 272 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бабарицька В.К., Малиновська О.Ю. Менеджмент туризму. Ту- роперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення тур продукту: Навчальний посібник. К.: Альтерпрес, 2004. 288 с.uk_UA
dc.relation.references7. Богдан Н.М., Корчагіна Д.С. Фактори туристичної привабливості дестинації: готельно-ресторанний бізнес. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.23-24.uk_UA
dc.relation.references8. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник. Київ: Кондор. 2016. 378 с.uk_UA
dc.relation.references9. Болюх М. А, Бурчевський В. З., Горбаток М.І. Економічний аналіз. Навч.посібник .За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. К. КНЕУ, 2001. 540 с.uk_UA
dc.relation.references10. Відстань, дезінфекція та індивідуальний захист – АІГУ розробила карантинні правила роботи готелів. 6 травня. URL: https://dt.ua/UKRAINE/vidstan-dezinfekciya-ta-individualniy-zahist-aigu-rozrobilakarantinnipravila- roboti-goteliv-346867_.html (дата звернення: 21.06.2020)uk_UA
dc.relation.references11. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2000. 360 с.uk_UA
dc.relation.references12. Гоблик-Маркович Н.М., Грянило А.В. Теоретичні засади регіонального ринку готельно-ресторанного бізнесу. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг» (Харків, 18 жовтня 2012 р.). Харків: Знання. Ч.1. С. 247-248.uk_UA
dc.relation.references13. Голов С. Ф. Управлінський облік: підручник. Київ. 2018. 534 с.uk_UA
dc.relation.references14. Готелі запрацюють без конференц-залів, фітнесу та спа – вимоги МОЗ. Інформаційне агентство «ЛІГА:ЗАКОН». URL: https://buh.ligazakon.net/ua/news/195454_gotel-zapratsyuyut-bez-konferents-zalvftnesuta- spa--vimogi-moz (дата звернення: 21.05.2020).uk_UA
dc.relation.references15. Гріценко О.Ф., Нєшева А.Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 86–98.uk_UA
dc.relation.references16. Гук Х. З. Ідентифікація концептуальних особливостей функціонування та державного врегулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу держави. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. № 6. С. 134–139.uk_UA
dc.relation.references17. Давидова О.Ю. Формування системи інноваційного управління розвитком підприємств готельноресторанного господарства. Бізнес-Інформ. 2017. № 11. C. 459–464.uk_UA
dc.relation.references18. Давидова О.Ю., Полстяна Н.В. Інформаційнокомп’ютерні інновації в ресторанному бізнесі. Комунальне господарство міст. Серія «Економічні науки». 2012. № 106. С. 403–408.uk_UA
dc.relation.references19. ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги» : наказ Держспоживстандарту від 23 грудня 2003 р. № 225. URL : www.ligazakon.ua.uk_UA
dc.relation.references20. ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів» : Національний стандарт від 17 серпня 2004 p. № 181. URL : www.ligazakon.ua.uk_UA
dc.relation.references21. Завальнюк В.В. Методика проєктування підсистеми менеджменту системі стратегічного управління підприємствами. Глобальні та національні проблеми економіки: електронне наукове фахове видання Миколаївського національного університету імені В.О Сухомлинського. Миколаїв, 2019. № 12. С. 250-253.uk_UA
dc.relation.references22. Законодавча база України. Київ. 2020. URL: http://search.ligazakon.ua/search/business/instruction/ua/ (дата звернення: 14.06.2020).uk_UA
dc.relation.references23. Іващук І.Т. Економіео-математичне моделювання. Тернопіль: ТНЕУ, 2008. 704с.uk_UA
dc.relation.references24. Клапчук М.В., Біян В.І., Брухлій Б.В. Інноваційні технології в ресторанному господарстві. Карпатський край. 2015. № 1 (2). С. 92–99.uk_UA
dc.relation.references25. Лук’янов В.О. Організація готельно-ресторанного обслуговування. Навчальний посібник. К.: Кондор-Видавництво, 2012. 346 с.uk_UA
dc.relation.references26. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. 2- вид. перероб. та доп. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 472 с.uk_UA
dc.relation.references27. Мальська М.П., Ганич О.М. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія і практика): підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2013. 304 с.uk_UA
dc.relation.references28. Мацеха Д.С., Бурий С.А. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. №5. Т.2. C.43-47.uk_UA
dc.relation.references29. Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов’єв Г.О. Управління сучасним готельним комплексом. Навч. посіб. К.: ліра-К, 2005. 520 с.uk_UA
dc.relation.references30. Муха Р. А. Дослідження стану готельно-ресторанної індустрії України та вплив пандемії COVID-19 на неї. Ефективна економіка. 2021. Вип. 7. С.uk_UA
dc.relation.references31. Національний класифікатор України: класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 : наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. № 457. URL : https://ips.ligazakon.net/document/FIN61334uk_UA
dc.relation.references32. Нечаюк Л. І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб. для студ. вищ. навч. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 348 с.uk_UA
dc.relation.references33. Новикова В. І. Готельні підприємства як звичайна інфраструктура туристської діяльності. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково- практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.32-34.uk_UA
dc.relation.references34. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references35. Правила користування готелями і аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг : наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19. Київ, 2004.uk_UA
dc.relation.references36. Правила користування готелями і аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг : наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19. Київ, 2004.uk_UA
dc.relation.references37. Правила обов’язкової сертифікації готельних послуг: наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 січня 1999 р. № 37. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 1999 р. за № 236/3529. Київ, 1999.uk_UA
dc.relation.references38. Правила обов’язкової сертифікації готельних послуг: наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 січня 1999 р. № 37. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 1999 р. за № 236/3529. Київ, 1999.uk_UA
dc.relation.references39. Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України: Постанова Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 р. № 500. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-deyakih-aktivkabinetuministriv- ukrayini-i170620-500 (дата звернення: 18.06.2020).uk_UA
dc.relation.references40. Про Туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324/95-ВР зі змінами та доповненнями. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Textuk_UA
dc.relation.references41. Про Туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324/95-ВР зі змінами та доповненнями. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Textuk_UA
dc.relation.references42. Прокопенко Н. С., Виклюк М.І., Бакеренко Н. П. Фінансово- економічний механізм управління діяльністю готельних підприємств : монографія. Л. : Ліга-Прес, 2013. 192 c.uk_UA
dc.relation.references43. Ресурсосбережение. Термины и опредиления: ГОСТ Р 52104-2003. – М. : Госстандарт России, 2003. с. 12 (Национальные стандарты Российской Федерации).uk_UA
dc.relation.references44. Роглев Х.Й., Маркелов В.Л. Організація обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готельного комплексу «Братислава»). К.: КУТЕП. 2004. 163 с.uk_UA
dc.relation.references45. Соколенко А.С., Онопрієнко К.Ю. Підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства за рахунок упровадження системи якості. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково- практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.36-38.uk_UA
dc.relation.references46. Столярчук В. Н. Стратегическоепланированиеразвитиягостинично- ресторанногобизнеса. Технологический аудит и резервыпроизводства. 2014. № 6 / 4 (20). С. 34-36.uk_UA
dc.relation.references47. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Новак М. В. Управління якістю готельних послуг : монографія. Київ : Київський національний торгово- економічний університет, 2006. 234 с.uk_UA
dc.relation.references48. Федорченко В.К., Лук’янова Л.Г., Дорошенко Т.Т., Мініч І.М. Уніфіковані технології готельних послуг. К.: Вища школа, 2001. 237с.uk_UA
dc.relation.references49. Яцун Л.М. Сфера харчування населення як природно-соціально- економічна система: методологія формування та розвитку. Економічний аналіз. 2014. Т. 16. № 1. С. 155–166.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Dushenko S_A_2022.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Душенко.docx20,65 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора