Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Ірина Петрівна-
dc.contributor.advisorVovk, Iryna-
dc.contributor.authorКовалик, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorKovalyk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-01-27T19:05:13Z-
dc.date.available2024-01-27T19:05:13Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.date.submitted2022-06-
dc.identifier.citationКовалик О.В. Імідж: планування, формування, просування (на прикладі ресторану «Едем»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.В. Ковалик — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44091-
dc.description.abstractКовалик О. В. Імідж підприємства (планування, формування, просування) готельно-ресторанного підприємства (на прикладі ресторану «Едем»). Кваліфікаційна робота бакалавра ( 64 с., 17 рис., 14 табл., 29 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-рестораннва справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Дана кваліфікаційна робота присвячена розгляду питань забезпечення ефективного управління іміджем підприємства ресторанного бізнесу у сучасних умовах його функціонування. У процесі дослідження розглянуто питання щодо особливостей формування та функціонування ринку ресторанної сфери в Україні. У роботі проаналізовано організаційно-управлінську та фінансову діяльність ресторану “Едем”. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми забезпечення ефективного формування іміджу підприємства ресторанного бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractKovalyk O.V. Image (planning, formation, promotion) hotel and restaurant company (the restaurant “Edem” as a case study). Bachelor's qualification work (64 p., 17 fig., 14 tab., 29 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business”. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2022. This master’s thesis is devoted to the issues of ensuring effective image of the restaurant business in the modern conditions of its operation. In the course of the research the issues of peculiarities of formation and functioning of the restaurant market in Ukraine. The paper analyzes the organizational, managerial and financial activities of the restaurant “Edem”. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problem of effective management of image of the restaurant business.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ Вступ................................................................................................................. 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА……………….................................. 8 1.1 Ресторанне господарство, як об’єкт дослідження…………………... 8 1.2 Принципи та методи формування іміджу ресторану……………….. 11 1.3 Теоретичні основи розроблення та реалізації проєктів для ресторанного господарства…………………………………………… 17 Висновки до розділу 1………………………………………………………. 23 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА (НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «ЕДЕМ»……………………………………………………………………… 24 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємств ресторанного господарства............................................................................................ 24 2.2 Особливості розвитку ресторану «Едем»………………………..…... 30 2.3 Оцінка показників фінансового стану та фінансових результатів закладу..................................................................................................... 33 Висновки до розділу 2………………………………………………………. 40 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ РЕСТОРАНУ «ЕДЕМ»……………………………………………………………………… 42 3.1 Розробка проєкту вдосконалення іміджу ресторану «Едем»………. 42 3.2 Оцінка очікуваних фінансових результатів реалізації проєкту......... 54 Висновки до розділу 3………………………………………………………. 56 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ………………………………………………………………………... 57 4.1 Охорона праці…………………………………………………………. 57 4.2 Пожежна безпека……………………………………………………… 59 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................ 65 ДОДАТКИ........................................................................................................ 70uk_UA
dc.format.extent1-64-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectресурсиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectfinancial indicatorsuk_UA
dc.subjectresourcesuk_UA
dc.titleІмідж: планування, формування, просування (на прикладі ресторану «Едем»)uk_UA
dc.title.alternativeImage: planning, formation, promotion (on the example of the restaurant "Edem")uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ковалик О.В., 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc35.078.7uk_UA
dc.relation.references1. Імідж, бренд, та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб [Електронний ресурс] / О. Ю. Трач, О. І.Карий. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2011_706/24.pdfuk_UA
dc.relation.references2. Сутність і значення позитивного іміджу для підприємства [Електронний ресурс] / Ю.В. Строцюк. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdfuk_UA
dc.relation.references3. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: посібник / Орбан-Лембрик Л.Е. - К.: Академвидав, 2003. — 568 с.uk_UA
dc.relation.references4. Імідж підприємства як складова бренда торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Л.В. Балабанова, Я.В. Приходченко. // Науковий вісник ЛНАУ. 2009. - №5. - с.34. - Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tiru/2009_28_3/1.pdfuk_UA
dc.relation.references5. Сутність і значення позитивного іміджу для підприємства [Електронний ресурс] / Ю.В. Строцюк. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Антонова В.А. Конкуренція і управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства в умовах становлення ринку. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2007. № 1(21). С. 54–57.uk_UA
dc.relation.references7. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references8. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. Підручник для вищих навчальних закладів / За загальною редакцією П’ятницької Н.О. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 584 с.uk_UA
dc.relation.references9. Муха Р. А. Дослідження стану готельно-ресторанної індустрії України та вплив пандемії COVID-19 на неї. Ефективна економіка. 2021. Вип. 7.uk_UA
dc.relation.references10. Як київські ресторани переживають карантин. 2020. URL: https://www.thevillage. com.ua/village/food/food-situ ation/295543-guide-quarantine-2020 (дата звернення: 10.05.2021).uk_UA
dc.relation.references11. Десяткіна І. В. Порядок проведення внутрішнього контролю в закладах ресторанного господарства. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2011. № 3 (21) Ч. 2. С. 44-52uk_UA
dc.relation.references12. Домбик О. М. Облік і внутрішній контроль в управлінні діяльністю підприємств готельно-ресторанного бізнесу : дис. канд. ек. наук : 08.00.09 / Домбик Ольга Миколаївна. Львів, 2016. 293 с.uk_UA
dc.relation.references13. Качала Т. М., Петровська І. О. Значення готельно-ресторанного бізнесу в господарчій системі регіону. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2018. №5. С. 54–58.uk_UA
dc.relation.references14. Корнілевська М. О. Управління готельним бізнесом та тенденції його розвитку. URL : https://tourlib.net/statti_ukr/kornilevska.htmuk_UA
dc.relation.references15. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. 2- вид. перероб. та доп. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 472uk_UA
dc.relation.references16. Мацеха Д.С., Бурий С.А. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. №5. Т.2. C.43-47.uk_UA
dc.relation.references17. Мельниченко С. В., Магалецький А. В. Маркетингова політика в готельному бізнесі : монографія. Київ : Київський національний торгово- економічний університет, 2011. 344 с.uk_UA
dc.relation.references18. Національний класифікатор України: класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 : наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. № 457. URL : https://ips.ligazakon.net/document/FIN61334uk_UA
dc.relation.references19. Правила користування готелями і аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг : наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19. Київ, 2004.uk_UA
dc.relation.references20. Правила обов’язкової сертифікації готельних послуг: наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 січня 1999 р. № 37. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 1999 р. за № 236/3529. Київ, 1999.uk_UA
dc.relation.references21. Про Туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324/95-ВР зі змінами та доповненнями. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Textuk_UA
dc.relation.references22. Прокопенко Н. С., Виклюк М.І., Бакеренко Н. П. Фінансово-економічний механізм управління діяльністю готельних підприємств : монографія. Л. : Ліга-Прес, 2013. 192 c.uk_UA
dc.relation.references23. Ремеслова О. Л. Стратегічне управління підприємством готельного господарства : автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.00.04. Донецьк, 2010. 21 с.uk_UA
dc.relation.references24. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Новак М. В. Управління якістю готельних послуг : монографія. Київ : Київський національний торгово- економічний університет, 2006. 234 с.uk_UA
dc.relation.references25. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: посібник / Орбан-Лембрик Л.Е. - К.: Академвидав, 2003. — 568 с.uk_UA
dc.relation.references26. Сучасне підприємництво: довідник / [Сизоненко В.О.]. - К.: Знання-Прес, 2007. - 440 с.uk_UA
dc.relation.references27. Імідж підприємства як складова бренда торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Л.В. Балабанова, Я.В. Приходченко. // Науковий вісник ЛНАУ. 2009. - №5. - с.34. - Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tiru/2009_28_3/1.pdfuk_UA
dc.relation.references28. Імідж, бренд, та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб [Електронний ресурс] / О. Ю. Трач, О. І. Карий. Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2011_706/24 .pdfuk_UA
dc.relation.references29. Методи оцінки іміджу фірми та їх застосування [Електронний ресурс] /В.А. Вардеванян. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdfuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Kovalyk O_V_2022.pdf2,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Ковалик.docx19,37 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора