Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43195
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorПанченко, Марія-
dc.contributor.authorІльченко, Ганна-
dc.contributor.authorPanchenko, Mariia-
dc.contributor.authorIlchenko, Hanna-
dc.date.accessioned2023-12-29T19:05:50Z-
dc.date.available2023-12-29T19:05:50Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-10-
dc.identifier.citationПанченко М., Ільченко Г. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 70-89. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23pmovue.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43195-
dc.description.abstractВ статті досліджено теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку маркетингового ресурсу, як потужного засобу підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізації. Уточнено зміст понять «конкуренція» та «конкурентоспроможність», теоретичні та методологічні засади маркетингу, як однієї з основ підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено чинники конкурентоспроможності українських суші-ресторанів на основі результатів опитування. Проаналізовано здатність використовувати потенціал та ресурси, що надаються навколишнім маркетинговим середовищем для досягнення порівняно вищої міри задоволення потреб споживачів цільового ринку. Виявлено переваги, недоліки, загрози та можливості, визначено підходи щодо удосконалення стратегії розвитку підприємств на ринку органічних продуктів. Однією з головних причин такого становища (поряд із недосконалим правовим полем, низьким рівнем купівельної спроможності населення, недосконалою розбудовою ринкової інфраструктури) є недостатній рівень розробки та імплементації маркетингових стратегій товарного виробництва органічної продукції як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, дослідження попиту, потреб та особливостей поведінки споживачів органічної продукції, ситуаційного аналізу маркетингового середовища й кон’юнктури ринку та, відповідно, розробки ефективної концепції екологічного маркетингу. Запропоновано заходи з формування маркетингових стратегій, покращення сервісу, що допоможе зміцнити конкурентні позиції на ринку. Запропоновано рекомендації щодо розвитку маркетингового потенціалу підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізації. Дослідження містить аналіз ефективних стратегій, які допомагають підприємствам задовольняти потреби та вимоги споживачів, використовуючи маркетингові підходи і методи. Екологізація має стати основним елементом маркетингової стратегії підприємств і допомогти у вирішенні багатьох проблем, пов’язаних із забезпеченням населення високоякісною продукцією.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the theoretical and practical aspects of the formation and development of a marketing resource, as a powerful means of increasing the competitiveness of enterprises on the market of organic products in the conditions of environmentalization. The content of the terms «competition» and «competitiveness», theoretical and methodological principles of marketing, as one of the foundations of increasing the competitiveness of enterprises, have been clarified. The factors of competitiveness of Ukrainian sushi restaurants were determined based on the results of the survey. The ability to use the potential and resources provided by the surrounding marketing environment to achieve a relatively higher degree of satisfaction of the needs of consumers of the target market is analyzed. Advantages, disadvantages, threats and opportunities are identified, approaches to improving the development strategy of enterprises in the market of organic products are determined. One of the main reasons for this situation (along with the imperfect legal framework, the low level of purchasing power of the population, the imperfect development of the market infrastructure) is the insufficient level of development and implementation of marketing strategies for the commercial production of organic products both on the domestic and foreign markets, research of the demand, needs and characteristics of the behavior of consumers of organic products, situational analysis of the marketing environment and market conditions and, accordingly, the development of an effective concept of ecological marketing. Measures for the formation of marketing strategies, improvement of service, which will help to strengthen competitive positions on the market, are proposed. Recommendations for the development of the marketing potential of enterprises in the market of organic products in the conditions of environmentalization are offered. The study contains an analysis of effective strategies that help businesses meet the needs and demands of consumers using marketing approaches and methods. Greening should become the main element of the marketing strategy of enterprises and help in solving many problems related to providing the population with high-quality products.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent70-89-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23pmovue.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.23939/semi2021.02.072uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/ 2224-6282/159-7uk_UA
dc.relation.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7412uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectорганічні продуктиuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectекологізаціяuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectorganic productsuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectgreeninguk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізаціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing analysis of the competitiveness of subfirst industries on the market of organic products in the conditions ecologizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Карпій О. П., Струк Н. Р. Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції в Україні. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». 2021. № 2 (8). С. 72–83. https://doi.org/10.23939/semi2021.02.072uk_UA
dc.relation.references2. Страшинська Л. В., Пєтухова О. М., Сімкін Д. О. Тенденції змін споживчих уподобань на ринку харчових продуктів. International scientific innovations in human life: proceedings of XI International scientific and practical conference, 11-13 May 2022. Manchester, United Kingdom, 2022. P. 743–746.uk_UA
dc.relation.references3. Шушпанов Д. Г. Соціально-економічні особливості споживання продуктів харчування та їх вплив на стан здоров’я населення України. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 7. С. 344–36.uk_UA
dc.relation.references4. Варченко О. М., Свиноус І. В., Липкань О. В. Особливості формування попиту на продовольство в сучасних умовах. Актуальні проблеми економіки. 2017. № 1 (187). С. 50–61.uk_UA
dc.relation.references5. Волкова І. М. Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2013. № 1(2). С. 47–53.uk_UA
dc.relation.references6. Марков Б. Поняття та регулятори роздрібного ринку продовольчих товарів. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2017. Вип. 24. Ч. 1. С. 60–64.uk_UA
dc.relation.references7. Городняк І. В., Терендій А. Б. Споживча поведінка домогосподарств на продовольчому ринку України. Економічний простір. 2020. Вип. 159 (1). С. 39–43. DOI: https://doi.org/10.32782/ 2224-6282/159-7 (дата звернення 14.10.2023).uk_UA
dc.relation.references8. Шквиря Н. О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку ковбасних виробів. Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., (13-14 черв. 2019 р.). С. 67–71. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7412 (дата звернення: 14.10.2023).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Karpiy, O. P., Struk, N. R. (2021) Doslidzhennya povedinky spozhyvachiv na rynku orhanichnoyi produktsiyi v Ukrayini [Research of consumer behavior on the market of organic products in Ukraine]. Bulletin of the Lviv Polytechnic National University. Series «Problems of economics and management», no. 2 (8), pp. 72–83. https://doi.org/10.23939/semi2021.02.072uk_UA
dc.relation.referencesen2. Strashinska, L. V., Petukhova, O. M., Simkin, D. O. (2022) Tendentsiyi zmin spozhyvchykh upodobanʹ na rynku kharchovykh produktiv [Trends in changes in consumer preferences in the food market]. International scientific innovations in human life: proceedings of XI International scientific and practical conference. Manchester, United Kingdom, pp. 743–746.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Shushpanov, D. G. (2016) Sotsialʹno-ekonomichni osoblyvosti spozhyvannya produktiv kharchuvannya ta yikh vplyv na stan zdorov’ya naselennya Ukrayiny. [Socio-economic features of food consumption and their impact on the health of the population of Ukraine]. Actual problems of the economy, no. 7, pp. 344–36.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Varchenko, O. M., Svinous, I. V., Lypkan, O. V. (2017) Osoblyvosti formuvannya popytu na prodovolʹstvo v suchasnykh umovakh [Features of the formation of demand for food in modern conditions]. Actual problems of the economy, no. 1 (187), pp. 50–61.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Volkova, I. M. (2013) Doslidzhennya povedinky spozhyvachiv na rynku orhanichnoyi produktsiyi [Consumer behavior research on the market of organic products]. Collection of scientific works of Tavriyya State Agro-Technological University (Economic Sciences), no. 1 (2), pp. 47–53.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Markov, B. (2017) Poniattia ta rehuliatory rozdribnoho rynku prodovolchykh tovariv [Concepts and regulators of the retail market of food products]. Naukovyi Visnyk Khersonskoho Derzhavnoho Universytetu, vol. 24, no. 1, pp. 60–64.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Gorodnyak, I. V., Terendij, A. B. (2020) Spozhyvcha povedinka domohospodarstv na prodovolʹchomu rynku Ukrayiny [Consumer behavior of households in the food market of Ukraine]. Ekonomichnyy prostir, vol. 159 (1), pp. 39–43. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/159-7 (accessed October 14, 2023).uk_UA
dc.relation.referencesen8. Shkvyrya, N. O. (2019) Marketynhovi doslidzhennya povedinky spozhyvachiv na rynku kovbasnykh vyrobiv [Marketing research of consumer behavior on the market of sausage products]. Proceedings of the Sotsialʹno-ekonomichni problemy rozvytku biznesu ta mistsevoho samovryaduvannya: zb. materialiv Mizhnar. nauk.-prakt. internet konf., рp. 67–71. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7412 (accessed October 14, 2023).uk_UA
dc.identifier.citationenPanchenko, M. & Ilchenko, H. (2023) Marketing analysis of the competitiveness of subfirst industries on the market of organic products in the conditions ecologization. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 29, no. 2, pp. 70-89. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23pmovue.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2023.02.070-
dc.subject.jelM12uk_UA
dc.subject.jelM14uk_UA
dc.subject.jelM16uk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Одеська політехніка» просп. Шевченка, 1, м. Одеса, 65044, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationOdesa Polytechnic National University ave. Shevchenko, 1, Odessa, 65044, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7713-6139-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6010-8476-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(29)-
dc.citation.spage70-
dc.citation.epage89-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 2(29)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
23pmovue.pdfМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ОРГАНІЧНИХ ПРОДУКТIВ В УМОВАХ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ1,69 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.