Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркович, Ірина-
dc.date.accessioned2023-12-10T12:47:03Z-
dc.date.available2023-12-10T12:47:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаркович І.Б. Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвитку. Економічний форум. Том 1 № 4 (2023). URL: http://e-forum.lntu.edu.ua/index.php/ekonomichnyy_forum/issue/view/42/61uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42993-
dc.format.extent32-37-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-71-PB.pdf439,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора