Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовяк, Михайло Степанович-
dc.contributor.authorСекретар, Іван Володимирович-
dc.contributor.authorЛюбчинський, Любомир Ігорович-
dc.contributor.authorБобко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorТимкевич, Тарас Сергійович-
dc.contributor.authorЦвик, Сергій Романович-
dc.date.accessioned2023-09-02T13:47:57Z-
dc.date.available2023-09-02T13:47:57Z-
dc.date.issued2023-08-
dc.date.submitted2023-08-
dc.identifier.citationСадовяк М. С., Секретар І. В., Любчинський Л. І., Бобко О. В., Тимкевич Т. С., Цвик С. Р. Роль цифрового маркетингу в діяльності бізнес-структури // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2023. № 8. doi: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-8-9115uk_UA
dc.identifier.urihttps://www.inter-nauka.com/ua/issues/economic2023/8/9115-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42528-
dc.relation.urihttps://www.inter-nauka.com/ua/issues/economic2023/8/9115uk_UA
dc.titleРоль цифрового маркетингу в діяльності бізнес-структури (наукова стаття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.relation.references1. Березовська Л., Кириченко А. Цифровий маркетинг як інструмент підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства під час війни // Економіка та суспільство. 2023. № 51. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-51-47uk_UA
dc.relation.references2. Витвицька О., Суворова С., Корюгін А. Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємництва в умовах війни // Економіка та суспільство. 2022. № 40. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-66uk_UA
dc.relation.references3. Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. Т. 1, Вип. 1. С. 48–53.uk_UA
dc.relation.references4. Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 // Науковий погляд: економіка та управління. 2019. № 2(64). С. 35–40.uk_UA
dc.relation.references5. Ковальчук С. В., Ковінько О. М., Лісовський І. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств // Маркетинг і цифрові технології. 2018. Т. 2, № 1. С. 55–73.uk_UA
dc.relation.references6. Білик В. В., Сергієнко О. А., Крупенна І. А. Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації // Науковий вісник Чернівецького університету. 2020. Вип. 825. Серія: Економіка. С. 33–40. doi: https://doi.org/10.31861/ecovis/2020-825-5uk_UA
dc.relation.references7. Матвіїв М. Я. Формування цифрового маркетингу підприємств // Ефективність державного управління. 2014. Вип. 41. С. 252–261.uk_UA
dc.relation.references8. Окландер М. А., Романенко О. О. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингу // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 362–371.uk_UA
dc.relation.references9. Романенко Л. Ф. Цифровий маркетинг: сутність та тенденції розвитку // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія Економічна. Серія Юридична. 2019. № 23. С. 80–84.uk_UA
dc.relation.references10. Рубан В. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2018. Вип. 30, Ч. 1. С. 143–146.uk_UA
dc.relation.references11. Рубан В. В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 2(2). С. 20–25.uk_UA
dc.relation.references12. Трушкіна Н. Цифровий маркетинг в умовах глобального інформаційного простору: теоретичні підходи // Věda a perspektivy. 2021. № 5(5). C. 62–74. doi: https://doi.org/10.52058/2695-1584-2021-5(5)-62-74uk_UA
dc.relation.references13. Skrynkovskyi R. M. Methodical approaches to economic estimation of investment attractiveness of machine-building enterprises for portfolio investors // Actual Problems of Economics. 2011. Vol. 118, Iss. 4. P. 177–186.uk_UA
dc.relation.references14. Skrynkovskyy R. M., Sopilnyk L. I., Tsyuh S. I. Improving the Enterprise Development Model: New Solutions Based on the Principles of Management, Marketing and Economic Diagnosis // Business Inform. 2020. № 4. P. 191–199. doi: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-4-191-199uk_UA
dc.relation.references15. Skrynkovskyy R., Kataiev A., Zaiats O., Andrushchenko H., Popova N. Competitiveness of The Company on The Market: Analytical Method of Assessment and The Phenomenon of The Impact of Corruption in Ukraine // Journal of Optimization in Industrial Engineering. 2021. № 14(Special Issue). P. 79–86. doi: https://dx.doi.org/10.22094/joie.2020.677836uk_UA
dc.relation.references16. Skrynkovskyy R., Pavlenchyk N., Tsyuh S., Zanevskyy I., Pavlenchyk A. Economic-mathematical model of enterprise profit maximization in the system of sustainable development values // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. 2022. № 8(4). P. 188–214.uk_UA
dc.relation.references17. Skrynkovskyy R., Pawlowski G., Sytar L. Development of Tools for Ensuring the Quality of Labor Potential of Industrial Enterprises // Path of Science. 2017. Vol. 3, No. 9. P. 3009–3018.uk_UA
dc.relation.references18. Skrynkovskyy R., Tyrkalo Y. Entrepreneurial Risks: Nature, Types, Assessment Methods and Ways to Reduce Them // Path of Science. 2021. Vol. 7, No. 12. P. 2015–2023. doi: http://dx.doi.org/10.22178/pos.77-11uk_UA
dc.relation.references19. Lozovan V., Skrynkovskyy R., Yuzevych V., Yasinskyi M., Pawlowski G. Forming the toolset for development of a system to control quality of operation of underground pipelines by oil and gas enterprises with the use of neural networks // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2019. Vol. 2. No. 5(98). P. 41–48.uk_UA
dc.relation.references20. Lozovan V., Dzhala R., Skrynkovskyy R., Yuzevych V. Detection of specific features in the functioning of a system for the anti-corrosion protection of underground pipelines at oil and gas enterprises using neural networks // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2019. Vol. 1. No 5 (97). P. 20–27.uk_UA
dc.relation.references21. Skrynkovskyy R., Pawlowski G., Harasym P., Koropetskyi O. Cybernetic Security and Business Intelligence in the System of Diagnostics of Economic Security of the Enterprise // Path of Science. 2017. No 3(10). P. 5001–5009. doi: http://dx.doi.org/10.22178/pos.27-6uk_UA
dc.relation.references22. Skrynkovskyy R. M., Yuzevych V. M., Kataev A. V., Pawlowski G., Protsiuk T. B. Analysis of the methodology of constructing a production function using quality criteria // Journal of Engineering Sciences. 2019. Vol. 6(1). P. B1–B5. doi: https://doi.org/10.21272/jes.2019.6(1).b1uk_UA
dc.relation.references23. Sumets A., Kniaz S., Heorhiadi N., Skrynkovskyy R., Matsuk V. Methodological toolkit for assessing the level of stability of agricultural enterprises // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. 2022. № 8(1). P. 235–255.uk_UA
dc.relation.references24. Sumets A., Serbov M., Skrynkovskyy R., Faldyna V., Satusheva K. Analysis of influencing factors on the development of agricultural enterprises based on e-commerce technologies // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. 2020. № 6(4). P. 211–231.uk_UA
dc.relation.references25. Pavlenchyk N., Pavlenchyk A., Skrynkovskyy R., Tsyuh S. The influence of management creativity on the optimality of management decisions over time: An innovative aspect // Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR). 2023. Vol. 10, No. 3. P. 498–514.uk_UA
dc.relation.references26. Pawlowski G., Skrynkovskyy R., Shpak O., Vizniak Y. Development of the Model of the System of Managerial Diagnostics of the Enterprise on the Basis of Improvement of Diagnostic Purposes // Path of Science. 2017. Vol. 3, No. 11. P. 4010–4020. doi: http://dx.doi.org/10.22178/pos.28-9uk_UA
dc.relation.references27. Popova N., Kataiev A., Nevertii A., Kryvoruchko O., Skrynkovskyy R. Marketing Aspects of Innovative Development of Business Organizations in the Sphere of Production, Trade, Transport, and Logistics in VUCA Conditions // Studies of Applied Economics. 2021. № 38(4). doi: https://doi.org/10.25115/eea.v38i4.3962uk_UA
dc.relation.references28. Skrynkovskyy R. M. An IT Audit as a Tool for Strategic Enterprise Management // The Problems of Economy. 2018. №1. C. 231–236.uk_UA
dc.relation.references29. Sopilnyk L., Skrynkovskyy R., Kovaliv M., Zayats R., Malashko O., Yesimov S., Mykytiuk M. Development of Digital Economy in the Context of Information Security in Ukraine // Path of Science. 2020. Vol. 6, No. 5. P. 2023–2032. doi: http://dx.doi.org/10.22178/pos.58-7uk_UA
dc.relation.references30. Крамар О. М. Підвищення ефективності функціонування будівельних підприємств на засадах удосконалення системи управління персоналом: автореф. дис. ... канд. екон. наук: спец. 08.00.04 / Львівcький університет бізнесу та права. Львів, 2020. 20 с.uk_UA
dc.relation.references31. Мельник О. Г. Системи діагностики діяльності машинобудівних підприємств: полікритеріальна концепція та інструментарій: монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 344 с.uk_UA
dc.relation.references32. Нога І. М., Скриньковський Р. М., Павловські Г. Діагностика ефективності застосування інформаційних технологій в управлінні підприємствами // Бізнес Інформ. 2016. № 9. С. 241–245.uk_UA
dc.relation.references33. Серняк І. І. Формування та розвиток соціального інструментарію управління персоналом підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук: спец. 08.00.04 / Львівcький університет бізнесу та права. Львів, 2019. 20 с.uk_UA
dc.relation.references34. Скриньковський Р. М. Діагностика використання трудових, матеріальних, фінансових та енергетичних ресурсів підприємства як інструмент управління елементами його виробничо-господарської діяльності // Проблеми економіки. 2015. № 1. С. 249–254.uk_UA
dc.relation.references35. Скриньковський Р. М. Діагностика конкурентоспроможності продукції підприємства // Проблеми економіки. 2015. № 4. С. 240–246.uk_UA
dc.relation.references36. Скриньковський Р. М. Діагностика фінансового, виробничого, трудового, соціально-економічного та інноваційно-інвестиційного потенціалів і аналіз потенційних ризиків підприємства в умовах невизначеності // Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 186–193.uk_UA
dc.relation.references37. Скриньковський Р. М. Економічна безпека підприємства: сутність, класифікація та система діагностики // Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Вип. 3. С. 414–418.uk_UA
dc.relation.references38. Скриньковський Р. М., Семчук Ж. В. Фінансовий стан підприємств: сутність, прийоми та методи проведення аналізу // Економіка та держава. 2014. № 3. С. 47–49.uk_UA
dc.relation.references39. Скриньковський Р. М., Костюк Н. Р., Коваль Н. М., Галелюк М. М. Діагностика транспортної діяльності як складової логістичної системи підприємства // Проблеми економіки. 2016. № 2. С. 123–128.uk_UA
dc.relation.references40. Скриньковський Р. М. Діагностика постачальницької та збутової діяльності підприємства // Бізнес Інформ. 2015. № 7. С. 201–205.uk_UA
dc.relation.references41. Скриньковський Р. М. Діагностика логістичної діяльності підприємства: теоретико-методичні аспекти // Молодий вчений. 2015. № 3(2). С. 48–51.uk_UA
dc.relation.references42. Скриньковський Р. М., Процюк Т. Б., Леськів С. Р. Моніторинг фінансової, виробничої, маркетингової і продуктової сфер діяльності та експрес-діагностика матеріально-технічного забезпечення підприємства // Бізнес Інформ. 2015. № 10. С. 250–256.uk_UA
dc.relation.references43. Скриньковський Р. М. Діагностика ефективності реклами в діяльності підприємства // Бізнес Інформ. 2016. № 6. С. 240–244.uk_UA
dc.relation.references44. Скриньковський Р. М. Поелементна бізнес-діагностика діяльності підприємства // Проблеми економіки. 2016. № 1. С. 207–215.uk_UA
dc.relation.references45. Скриньковський Р. М. Методичні рекомендації до оцінювання інвестиційної привабливості підприємств // Інвестиції: практика та досвід. 2011. № 23. С. 62–67.uk_UA
dc.relation.references46. Скриньковський Р. М. Освітньо-фаховий потенціал персоналу: сутність і роль у формуванні інвестиційної привабливості підприємства // Бізнес Інформ. 2013. № 4. С. 121–126.uk_UA
dc.relation.references47. Скриньковський Р. М. Система діагностики виробничої діяльності підприємства з урахуванням науково-технічного та інноваційного розвитку // Економіка та держава. 2015. № 5. С. 51–53.uk_UA
dc.relation.references48. Скриньковський Р. М. Система діагностики інноваційної діяльності підприємства: концепція та інструментарій // Глобальні та національні проблеми економіки. 2014. Вип. 2. С. 705–708.uk_UA
dc.relation.references49. Скриньковський Р. М., Візняк Ю. Я., Павловські Г., Коропецький О. О. Діагностика диверсифікаційних процесів на підприємстві // Проблеми економіки. 2017. № 2. С. 223–228.uk_UA
dc.relation.references50. Скриньковський Р. М., Клювак О. В. Діагностика рівня готовності підприємства до здійснення інноваційної стратегії // Бізнес Інформ. 2016. № 7. С. 96–101.uk_UA
dc.relation.references51. Скриньковський Р. М., Клювак О. В., Процевят О. С. Діагностика експортного потенціалу підприємства // Проблеми економіки. 2016. № 4. С. 163–170.uk_UA
dc.relation.references52. Скриньковський Р. М., Костюк Н. Р., Семчук Ж. В., Коропецький О. О. Діагностика політики керівництва у сферах якості, соціальної відповідальності, інформаційної безпеки й охорони праці та механізм забезпечення гідної праці на підприємстві // Бізнес Інформ. 2016. № 3. С. 131–137.uk_UA
dc.relation.references53. Скриньковський Р. М., Крамар Р. І., Гарасим П. С. Діагностика ефективності системи захисту інформації на підприємстві та відповідальність за порушення законодавства про комерційну таємницю // Порівняльно-аналітичне право. 2016. № 1. С. 225–228.uk_UA
dc.relation.references54. Скриньковський Р. М., Максимчук Я. С., Харук К. Б. Діагностика економічної стійкості підприємства і роль інформації та комунікації в контексті стійкості динамічної рівноваги, функціонування і розвитку // Проблеми економіки. 2015. № 3. С. 162–168.uk_UA
dc.relation.references55. Скриньковський Р. М., Павловські Г. Діагностика в системі менеджменту підприємства // Проблеми економіки. 2016. № 3. С. 199–205.uk_UA
dc.relation.references56. Скриньковський Р. М., Павловські Г., Воробйов В. В. Діагностика відповідності конкурентної стратегії підприємства стану зовнішнього середовища // Бізнес Інформ. 2016. № 10. С. 371–376.uk_UA
dc.relation.references57. Скриньковський Р. М., Павловські Г., Воробйов В. В. Діагностика ефективності контролінгу бізнес-процесів підприємства // Бізнес Інформ. 2016. № 8. С. 154–159.uk_UA
dc.relation.references58. Скриньковський Р. М., Павловські Г., Костюк Н. Р., Коропецький О. О. Діагностика факторів інноваційного розвитку підприємства // Проблеми економіки. 2017. № 1. С. 250–257.uk_UA
dc.relation.references59. Скриньковський Р. М., Павловські Г., Пирожак Є. К., Томюк І. М. Діагностика системи стратегічного управління витратами підприємства // Бізнес Інформ. 2016. № 12. С. 248–253.uk_UA
dc.relation.references60. Скриньковський Р. М., Процюк Т. Б., Костюк Н. Р. Внутрішній аудит системи корпоративного управління та діагностика ринкової вартості підприємства // Бізнес Інформ. 2015. № 9. С. 180–187.uk_UA
dc.relation.references61. Скриньковський Р. М., Семчук Ж. В., Візняк Ю. Я., Горічко Х. І. Діагностика фінансового стану підприємства з метою попередження кризи та ідентифікації банкрутства // Бізнес Інформ. 2016. № 2. С. 165–172.uk_UA
dc.relation.references62. Скриньковський Р. М., Харук К. Б., Заброцька О. В. Параметри діагностики кредитоспроможності підприємства // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. Вип. 8(1). С. 114–117.uk_UA
dc.relation.references63. Скриньковський Р. М., Шпак О. Г. Бізнес-діагностика підприємства як особливий вид консультаційних послуг // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 2017. Вип. 3. С. 110–114.uk_UA
dc.relation.references64. Скриньковський Р., Дмитрієва Ю., Чубенко А. Діагностика можливостей підприємства щодо утримання клієнтури та відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів // Підприємництво, господарство і право. 2016. № 9. С. 45–50.uk_UA
dc.relation.references65. Скриньковський Р., Крамар Р. Діагностика формування і використання прибутку підприємства та відповідальність керівника за порушення податкового законодавства // Підприємництво, господарство і право. 2016. № 6. С. 130–134.uk_UA
dc.relation.references66. Скриньковський Р., Нога І., Чубенко А. Діагностика стану кадрового обліку і діловодства на підприємстві та відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері захисту персональних даних // Підприємництво, господарство і право. 2016. № 8. С. 52–57.uk_UA
dc.relation.references67. Скриньковський Р., Чубенко А. Діагностика конкурентного потенціалу підприємства та відповідальність за порушення законодавства про захист економічної конкуренції // Підприємництво, господарство і право. 2016. № 7. С. 49–54.uk_UA
dc.relation.references68. Ареф’єва О., Титикало В., Ареф’єв С. Розвиток підприємства на основі комплексної вартості в контексті цифрового маркетингу // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка. 2023. Вип. 15(30). doi: https://doi.org/10.33296/2707-0654-15(30)-07uk_UA
dc.relation.references69. Босовська М., Бовш Л., Охріменко А. Цифрова трансформація технологій маркетингу // Scientia Fructuosa. 2022. № 4. С. 52–71.uk_UA
dc.relation.references70. Марчук О. О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління // Економіка і суспільство. 2018. № 17. С. 296–299.uk_UA
dc.relation.references71. Хамініч С. Ю., Сокол П. М., Бабіч А. Д. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 6. С. 45–50.uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-8-9115-
dc.citation.journalTitleМіжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. № 8-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Зібрання статей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16934017349379.pdf339,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.