Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42450
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorСтойко, Ігор-
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorSherstiuk, Roman-
dc.date.accessioned2023-08-02T14:35:01Z-
dc.date.available2023-08-02T14:35:01Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-04-
dc.identifier.citationСтойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії. Соціально- економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42450-
dc.description.abstractГлобалізація глибоко впливає на структури багатьох сфер з усіма її вимірами. Тому різні прогресивні тренди впливають на сучасні тенденції нашого життя. Поточні та майбутні тенденції розглянуто за такими факторами, як надзвичайні ситуації (пандемія тощо), технології (індустрія 4.0), явище сталого розвитку (екологічно чисті практики тощо). У цьому контексті ресторанний бізнес, який є однією зі складових туристичної індустрії, привертає увагу своїми новими тенденціями. Доведено, що сучасний ресторанний бізнес вимагає впровадження різноманітних аспектів стійкості, інновацій і нових підходів у спілкуванні зі споживачами, а також впровадження нових ресторанних трендів. Сучасні тенденції у ресторанній індустрії свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно від того, чи вони є власниками ресторану швидкого харчування, чи ресторану із повним набором послуг. Уподобання споживачів у харчуванні та економічні умови вказують на головні ресторанні тенденції та стратегії, які залишаються незмінними. Встановлено, що, незалежно від того, чи йдеться про впровадження стратегії безконтактної оплати, експериментування з онлайн-замовленням чи використання автоматизації для боротьби з нестачею робочої сили, ресторани знаходять творчі способи побудови значущих стосунків зі своїм персоналом і клієнтами. Для виявлення стратегій, які сформують ресторанну індустрію у 2023 та наступні роки, здійснено та проаналізовано пошукові інтернет-дослідження і прогнозування провідних рестораторів. Під час даного дослідження цілісно оцінено тенденції та прогнози в ресторанній індустрії і сформульовано пропозиції відповідним зацікавленим сторонам.uk_UA
dc.description.abstractGlobalization has a profound effect on the structures of many spheres with all its dimensions. Therefore, various progressive trends affect the modern trends of our life. Current and future trends are considered by such factors as emergency situations (pandemic, etc.), technology (Industry 4.0, etc.), the phenomenon of sustainable development (environmentally friendly practices, etc.). In this context, the restaurant business, which is one of the components of the tourism industry, attracts attention with its new trends. It is proven that the modern restaurant business requires the implementation of various aspects of sustainability, innovation and new approaches in communication with consumers, as well as the implementation of new restaurant trends. The restaurant industry trends testify that owners are finding innovative ways to improve the guest experience inside and outside the establishment, whether they are running a fast-food or a full-service restaurant. founding or researching an entirely new concept. Consumer food preferences and economic conditions indicate major restaurant trends and strategies that remain unchanged. It is found that whether restaurant business implements a contactless payment strategy, experiments with online ordering, or uses automation to combat labor shortages, restaurants are finding creative ways to build meaningful relationships with their staff and customers. To identify the strategies that will shape the restaurant industry in 2023 and beyond, Internet search research and forecasting of leading restaurateurs is carried out and analyzed. During this research the trends and forecasts in the restaurant industry are holistically assessed and suggestions to relevant stakeholders are offered.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent66-78-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.uriDOI: 10.26677/TR1010.2020.394.uk_UA
dc.relation.uriDOI: 10.1080/19761597.2020.1822748.uk_UA
dc.relation.urihttps://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19761597.2020.1822748uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/su14073798uk_UA
dc.relation.urihttps://news.finance.ua/ua/v-ukraini-z-pochatku-viyny-zakrylosya-blyz-ko-7000-restoraniv-ta-kafe-asociaciyauk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22siiipp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://www.linkedin.com/company/green-restaurant-associationuk_UA
dc.subjectресторанна індустріяuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.subjecttechnologiesuk_UA
dc.subjecttrendsuk_UA
dc.titleСучасні тренди і перспективи у ресторанній індустріїuk_UA
dc.title.alternativeCurrent trends and perspectives in the restaurant industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages13-
dc.subject.udc658.64uk_UA
dc.relation.references1. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts. Journal of New Tourism Trends (JOINNTT). 2021. 2(2), 209-219.uk_UA
dc.relation.references2. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394.uk_UA
dc.relation.references3. Leung, R. and Loo, P. T. Co-creating interactive dining experiences via interconnected and interoperable smart technology, Asian Journal of Technology Innovation, 2020. DOI: 10.1080/19761597.2020.1822748. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19761597.2020.1822748uk_UA
dc.relation.references4. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu. Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2022, 14(7), 3798; https://doi.org/10.3390/su14073798uk_UA
dc.relation.references5. Насонова О. В Україні з початку війни закрилося близько 7000 ресторанів та кафе – асоціація. Finance.ua. https://news.finance.ua/ua/v-ukraini-z-pochatku-viyny-zakrylosya-blyz-ko-7000-restoraniv-ta-kafe-asociaciyauk_UA
dc.relation.references6. Шерстюк Р., Стойко І., Долубовська О. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні у воєнний і післявоєнний період. Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 93-106. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22siiipp.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство. Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1(26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdfuk_UA
dc.relation.references8. Lincedin. Green Restaurant Association. https://www.linkedin.com/company/green-restaurant-associationuk_UA
dc.relation.references9. Principato, L.; Pratesi, C. A.; Secondi, L. Towards Zero Waste: An Exploratory Study on Restaurant managers. Int. J. Hosp. Manag. 2018, 74, 130–137. [Google Scholar].uk_UA
dc.relation.referencesen1. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts (2021). Journal of New Tourism Trends (JOINNTT) 2(2), 209-219.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Leung, R. and Loo, P. T. (2020): Co-creating interactive dining experiences via interconnected and interoperable smart technology, Asian Journal of Technology Innovation, DOI: 10.1080/19761597.2020.1822748. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19761597.2020.1822748uk_UA
dc.relation.referencesen4. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu (2022) Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability, 14(7), 3798. https://doi.org/10.3390/su14073798.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Nasonova O. V. V Ukraini z pochatku viiny zakrylosia blyzko 7000 restoraniv ta kafe – asotsiatsiia [About 7,000 restaurants and cafes have closed in Ukraine since the beginning of the war – association]. Finance.ua. https://news.finance.ua/ua/v-ukraini-z-pochatku-viyny-zakrylosya-blyz-ko-7000-restoraniv-ta-kafe-asociaciyauk_UA
dc.relation.referencesen6. Stoyko, I., Sherstiuk, R. & Dolubovska, O. (2022) Sotsialna vidpovidalnist biznesu v Ukraini u voiennyi i pisliavoiennyi period. [Corporate social responsibility in Ukraine during the war and post-war periods]. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 93-106. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22siiipp.pdfuk_UA
dc.relation.referencesen7. Sherstiuk, R., Stoyko, I. & Palyanytsya, V. (2022) Orhanizatsiina kultura upravlinnia: adkhokratiia, kompetentnist i liderstvo [Organizational culture of management: adhocracy, competence and leadership]. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 26, no. 1, pp. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdfuk_UA
dc.relation.referencesen8. Lincedin. Green Restaurant Association. https://www.linkedin.com/company/green-restaurant-associationuk_UA
dc.relation.referencesen9. Principato, L.; Pratesi, C. A.; Secondi, L. (2018) Towards Zero Waste: An Exploratory Study on Restaurant managers. Int. J. Hosp. Manag. 74, 130–137. [Google Scholar].uk_UA
dc.identifier.citationenStoyko, I. & Sherstiuk, R. (2023) Current trends and perspectives in the restaurant industry. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 28, no. 1, pp. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2023.01.066-
dc.subject.jelL23uk_UA
dc.subject.jelM21uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3013-0346-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6253-9421-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(28)-
dc.citation.spage66-
dc.citation.epage78-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 1(28)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
23siiuri.pdfСУЧАСНІ ТРЕНДИ І ПЕРСПЕКТИВИ У РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ874,24 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.