Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42423
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorМудрик, Іван Ярославович-
dc.contributor.authorРоманюк, Дмитро Вікторович-
dc.contributor.authorRomanyuk, Dmytro Viktorovych-
dc.date.accessioned2023-07-28T14:01:00Z-
dc.date.available2023-07-28T14:01:00Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationРоманюк Д. В. Розробка застосунку для допомоги студентам у покращенні їх організації навчання та підходу до виконання академічних завдань : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Дмитро Вікторович Романюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42423-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра адресовано поширену, серед студентів, проблему поганої організації навчання. Встановлено причини, фактори, які на це впливають, та проведено опитування серед студентів щодо їх особистого досвіду. Як інструмент вирішення цієї проблеми було спроектовано та створено мобільний додаток, основною задачею якого є перетворення процесу навчання з гнітючого та складного в організований та ефективний. Він пропонує технологічні рішення та надає розширені функції користувачам для підвищення академічної успішності, покращуючи їх організацію навчання. Опираючись на актуальну літературу та визначивши потреби студентів було розроблено мобільний додаток. В розробці та дизайні використано ітеративний та користувач-орієнтований підходи, використано сучасні фреймворки та технології як ReactNative та Firebase. Тестування додатку проведено методами досвіду функціонального тестування та юніт-тестування.uk_UA
dc.description.abstractThe bachelor’s qualification work addresses the prevalent, among students, issue of poor study management. Reasons and factors, that influence this issue, were identified and addressed, also the query among students was held, to showcase their personal experience. As instrument to help solving this problem, a mobile app was designed and created, main task of which is to transform study process from daunting and hard to manageable and efficient. It offers technological solutions and advanced features, to help users achieve higher academic performance, by improving their study organization. Based on relevant literature and the identified need of students a mobile app was developed. The application’s design and development utilized an iterative and user-centric approach, using modern frameworks and technologies such as ReactNative and Firebase. Function and unit testing methods were used.uk_UA
dc.description.tableofcontentsАНОТАЦІЯ...4 ANNOTATION...5 ВСТУП...7 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ...9 1.1 Огляд конкурентних додатків...9 1.2 Обґрунтування обраної предметної області...12 1.4 Технічний аспект проблеми...18 2 МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ...21 2.1 Обґрунтування вибору технологій розробки...21 2.2 Розробка моделі предметної області...24 2.3 Проєктування архітектури...32 3 КОНСТРУЮВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ...34 3.1 Реалізація ключових елементів...34 3.2 Розробка графічного інтерфейсу користувача...39 3.3 Тестування програмного забезпечення та оцінка якості...40 3.4 Результати розробки, оцінка перспективності додатку...41 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...43 4.1 Соціальні та психологічні фактори ризику...43 4.2 Нормативна база охорони праці...45 ВИСНОВКИ...51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...52 ДОДАТКИ...54 Додаток А...55 Додаток Б...69uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальні технологіїuk_UA
dc.subjectменеджер завданьuk_UA
dc.subjectакадемічна успішністьuk_UA
dc.subjectорганізація часуuk_UA
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk_UA
dc.titleРозробка застосунку для допомоги студентам у покращенні їх організації навчання та підходу до виконання академічних завданьuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of an application to help students improve their learning organization and approach to academic tasksuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderРоманюк Дмитро Вікторович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЛуцків, Анатолій Мирославович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages69-
dc.subject.udc004.422.8uk_UA
dc.relation.referencesEdTech Market - Global Outlook & Forecast 2022-2027, MarketResearch.com: Market Research Reports and Industry Analysis, 2022. [Online]. Available: https://www.marketresearch.com/Arizton-v4150/EdTech-Global-Outlook-Forecast- 30630646/uk_UA
dc.relation.referencesVíctor J. García-Morales, Aurora Garrido-Moreno and Rodrigo Martín-Rojas, “The Transformation of Higher Education After the COVID Disruption: Emerging Challenges in an Online Learning Scenario”, Frontiers, vol. 12, February 2021, [Online], Available: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.616059/fulluk_UA
dc.relation.referencesД. В. Романюк, Опитування “Дослідження навчальних звичок студентів та їх потреб”, Google [Онлайн], Доступно: 2023, Docs, https://forms.gle/Aswc5w9WxHzgDkLG8uk_UA
dc.relation.referencesS. Dekhane, X. Xu, M. Yin Tsoy, “Mobile App Development to Increase Student Engagement and Problem Solving Skills”, Journal of Information Systems Education, vol. 24(4), 2013, [Online], Available: https://core.ac.uk/download/pdf/301384564.pdfuk_UA
dc.relation.referencesZ. L. Berge та L. Muilenburg, Ред., Handbook of Mobile Learning. Routledge, 2013. [Онлайн]. Доступно: https://doi.org/10.4324/9780203118764uk_UA
dc.relation.referencesY. Wurmser. “Apps Far Outpace Browsers in Adults’ Mobile Time Spent”. Insider Intelligence. [Онлайн], 2020, Доступно: https://www.insiderintelligence.com/content/the-majority-of-americans-mobile-time- spent-takes-place-in-appsuk_UA
dc.relation.referencesM. Fowler, UML Distilled: A Brief Guide to the Standard Object Modeling Language. Pearson Education, Limited, 2018.uk_UA
dc.relation.referencesE. Goffman, The presentation of self in everyday life. Edinburgh: Edinburgh University Social Sciences Research Centre, 1956.uk_UA
dc.relation.references“Mental health”. World Health Organization (WHO). 2014, [Онлайн], Доступно: https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/mental-health-strengthening-our- responseuk_UA
dc.relation.referencesУкраїна, Верховна Рада України. (1992, 14 жовт.). Закон України №2694-XII, Про охорону праці. [Онлайн]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694- 12#Textuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_Romaniuk_2023.pdf720,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora