Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42404
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorГриців, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorHrytsiv, Oleg Mykolayovych-
dc.date.accessioned2023-07-26T11:03:09Z-
dc.date.available2023-07-26T11:03:09Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationГриців О. М. Розробка браузерної гри Who Am I з використанням технології Java Spring Boot : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Олег Миколайович Гриців. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42404-
dc.description.abstractУ процесі розробки браузерної гри "Who Am I" з використанням технології Java Spring Boot, була проведена детальна робота над моделлю предметної області. Були розглянуті наступні основні аспекти гри: 1. Правила гри: Було розроблено та описано правила гри "Who Am I", які визначають механіку та цілі гри. Це включає процес вибору персонажів, проведення раундів, задавання запитань та вгадування персонажів. 2. Зв'язки між гравцями та системою: Було визначено, як гравці взаємодіють з грою та системою. Це включає взаємодію гравців під час запитань та відповідей, а також спілкування з системою для контролю гри та відстеження прогресу. 3. Механіка гри: Були розглянуті різні аспекти механіки гри, такі як раунди, лічильники часу та можливості отримання підказок. Ці елементи геймплею додають цікавість та виклик грі, стимулюючи гравців до стратегічного мислення та співпраці. Результатом цієї роботи є веб-сайт, на якому гравці можуть насолоджуватись грою "Who Am I". Практичне значення цієї роботи полягає в тому, що вона надає можливість гравцям весело провести час, спілкуючись та взаємодіючи з іншими гравцями у цій захоплюючій грі.uk_UA
dc.description.abstractIn the process of developing the browser game "Who Am I" using Java Spring Boot technology, detailed work was carried out on the development of the domain model. The following key aspects of the game were considered: 1. Game rules: The rules of the "Who Am I" game were developed and described, defining the mechanics and objectives of the game. This includes the process of selecting characters, conducting rounds, asking questions, and guessing characters. 2. Player-system interactions: The interactions between players and the game system were defined. This includes the player's interaction during questions and answers, as well as communication with the system for game control and progress tracking. 3. Game mechanics: Various aspects of game mechanics were explored, such as rounds, timers, and the possibility of obtaining hints. These gameplay elements add interest and challenge to the game, encouraging players to think strategically and cooperate. The outcome of this work is a website where players can enjoy the game "Who Am I". The practical significance of this work lies in providing players with an enjoyable experience, allowing them to have fun while interacting and communicating with other players in this captivating game.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ ...4 ANNOTATION ...5 Вступ ...7 1. Огляд предметної області ...8 1.1. Огляд конкурентів ...8 1.2. Обґрунтування вибору напрямку розробки ...9 2. Проєктування браузерної гри ...10 2.1. Розробка моделі предметної області ...10 2.2. Розробка бізнес моделі ...12 2.3. Проєктування архітектури ...14 3. Конструювання браузерної гри ...18 3.1. Розробка ключових класів ...18 3.2. Розробка GUI ...23 3.3. Тестування програмного забезпечення та оцінка якості ...30 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці ...31 4.1. Характеристика життєдіяльності людини у системі “людина – машина – середовище існування” ...31 4.2. Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт ...32 Висновки ...36 Перелік посилань ...37 Додаток А ...38 Додаток Б ...53uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject121uk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectбраузерна граuk_UA
dc.subjectJavauk_UA
dc.subjectSpring Bootuk_UA
dc.titleРозробка браузерної гри Who Am I з використанням технології Java Spring Bootuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the Who Am I browser game using Java Spring Boot technologyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гриців Олег Миколайович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberНикитюк, В'ячеслав В'ячеславович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages51-
dc.subject.udc004.422.8uk_UA
dc.relation.referencesПро Компанію CGE Digital. [Електронний ресурс] URL: https://czechgames.com/en/about-us/uk_UA
dc.relation.referencesДокументація Spring [Електронний ресурс] 2. Boot. https://spring.io/projects/spring-bootuk_UA
dc.relation.referencesОсновні правила 3. гри. https://gameonfamily.com/who-am-i-game/uk_UA
dc.relation.referencesПро тестування. [Електронний ресурс] https://www.zaptest.com/uk/ручне-тестування-що-це-таке-типи-процuk_UA
dc.relation.referencesЗакон України “Основи законодавства України про охорону здоров'я”. [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2801-12#uk_UA
dc.relation.referencesБезпека життєдіяльності – Березюк О. В., Лемешев М. С, 90 с.uk_UA
dc.relation.referencesНПАОП 0.00-7.15-18 "Про затвердження вимог щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями". [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/z0508-18uk_UA
dc.relation.referencesНПАОП 0.00-1.28-10 "Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин". [Електронний ресурс] URL: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=27405uk_UA
dc.relation.referencesДСанПІН 3.3.2.007-98 "Вимоги до організації роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин". [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0007282-98uk_UA
dc.relation.referencesПравила безпечної роботи на комп'ютері [Електронний ресурс] URL: https://pedcollege.kiev.ua/index.php/77-robota-koledzhu/okhorona-pratsi/589- pravyla-bezpechnoi-roboty-na-kompiuteri.uk_UA
dc.relation.referencesВ. Ц. Жидецький, В. С. Джигирей, О. В. Мельников. Основи охорони праці. — Вид. 2-е, стериотипне. — Львів: Афіша, 2000., 24 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
dyplom_Grytsiv_2023.pdf1,06 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları