Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Юрій Ярославович-
dc.contributor.advisorVovk, Yuriy Yaroslavovych-
dc.contributor.authorВолощук, Інна Богданівна-
dc.contributor.authorЗаставецький, Василь Богданович-
dc.contributor.authorVoloshchuk, Inna Bohdanivna-
dc.contributor.authorZastavetskyi, Vasyl Bohdanovych-
dc.date.accessioned2023-07-23T19:39:41Z-
dc.date.available2023-07-23T19:39:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВолощук І. Б., Заставецький В. Б. Оптимізація технологічного процесу перевезення вантажів за маршрутами: “275 – Транспортні технології (на автомобільному транспорті)” / І. Б. Волощук, В. Б. Заставецький. − Тернопіль: ТНТУ, 2023. - 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42360-
dc.description.abstractскандинавському ринку. Завданням дослідження є: 1. Описати діяльність транспортної компанії «Трансмей»; 2. Проаналізувати попит на вантажоперевезення на/з скандинавського ринку; 3. Створити та обґрунтувати новий маршрут на скандинавський ринок. Аналізуючи можливості розширення бізнесу компанія «Трансмей» на скандинавський ринок, проаналізовано основні маршрути в Європі, на основі результатів складено маршрут Німеччина (Ганновер) – Швеція (Бодафорс); Швеція (Wetland) – Німеччина (Магдебург). Визначено, що маршрут буде більш прибутковим порівняно з одним із менш прибуткових маршрутів, і доведено, що компанії варто починати надавати послуги на скандинавському ринку. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності та охорони праці.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work is to analyze the development of cargo transportation of the company "Transmey" in the Scandinavian market. The task of the research is: 1. Describe the activities of the Transmay transport company; 2. Analyze the demand for freight transportation to/from the Scandinavian market; 3. Create and substantiate a new route to the Scandinavian market. Analyzing the possibilities of business expansion of the company "Transmay" to the Scandinavian market, the main routes in Europe were analyzed, based on the results, the route Germany (Hannover) - Sweden (Bodafors) was drawn up; Sweden (Wetland) – Germany (Magdeburg). It was determined that the route would be more profitable compared to one of the less profitable routes, and it was proved that the company should start providing services in the Scandinavian market. The issue of life safety and labor protection was considered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП... 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ НА СКАНДИНАВСЬКИЙ РИНОК... 9 1.1. Особливості перевезення вантажів автомобільним транспортом... 9 1.1. Аналіз скандинавського ринку ... 13 1.1.1. Огляд ринку Швеції... 14 1.1.2. Огляд ринку Норвегії ... 17 1.1.3. Огляд ринку Фінляндії... 20 1.1.4. Огляд ринку Данії... 23 1.2. Можливості розширення транспортного бізнесу на ринок Скандинавії... 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «ТРАНСМЕЙ» ТА МАРШРУТІВ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В СКАНДИНАВСЬКІ КРАЇНИ ... 32 2.1. Характеристики компанії «Трансмей»... 32 2.2. Аналіз транспортного парку компанії «Трансмей»... 34 2.3. SWOT аналіз компанії «Трансмей»... 37 2.4. Організація міжнародних вантажних перевезень компанією... 40 2.5. Аналіз вантажопотоків ... 41 2.7. Вивчення вибору маршруту Німеччина-Швеція, Швеція-Німеччина... 45 2.8. Вибір і характеристика навантаження ... 47 2.9. Кріплення вантажу... 52 2.10. Вибір транспортного засобу... 54 2.11. Створення маршруту... 59 2.12. Кошторис маршруту ... 69 2.12.1 Прогноз надходжень... 76 2.12.2. Прибуток маршруту... 77 2.12.3. Прогнозні економічні показники ... 77 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ... 79 3.1. Система організування охорони праці на підприємстві ... 79 3.2. Виробнича санітарія ... 84 3.3. Безпека праці при виконанні основних видів робіт ... 87 3.4. Система державних органів управління і нагляду за безпекою життєдіяльності ... 88 3.5. Мікроклімат і його вплив на людину ... 90 ВИСНОВКИ ... 94 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ... 96-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаршрутuk_UA
dc.subjectвантажні перевезенняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectrouteuk_UA
dc.subjectcargo transportationuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.titleАналіз маршрутів вантажних перевезень в скандинавські країни (на прикладі компанії «Трансмей»)uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of routes for freight transportation to Scandinavian countries. (the company “Transmay” as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.contributor.committeeMemberОлексюк, Василь Петрович-
dc.contributor.committeeMemberOleksyuk, Vasyl Petrovych-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages98-
dc.subject.udc656uk_UA
dc.relation.referencesSavchenko, L., Zhigula, S., Yurchenko, K., Vovk, Y., & Oleksiuk, A. (2021). Combination of different means of parcel deliveries in urban logistics in adverse weather conditions. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 6(1), 6-17.uk_UA
dc.relation.referencesVovk Y. Resource-efficient intelligent transportation systems as a basis for sustainable development. Overview of initiatives and strategies / Y. Vovk // Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2021. – Vol. 1, No. 1. – p. 6-10. (Польща).uk_UA
dc.relation.referencesVovk Y. Resource-efficient intelligent transportation systems as a basis for sustainable development. Overview of initiatives and strategies / Y. Vovk // Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2021. – Vol. 1, No. 1. – p. 6-10. (Польща).uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю. Аналіз стану транспортної системи України та перспективи її розвитку [Електронний ресурс] / Юрій Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2020. — Вип. 2 (13). — С. 5-15.uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю. Аналіз стану транспортної системи України та перспективи її розвитку [Електронний ресурс] / Юрій Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2020. — Вип. 2 (13). — С. 5-15.uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю.Я. Комплексний підхід до вирішення проблем ресурсозбереження виробничих підприємств, сфери послуг та транспорту / Ю.Я. Вовк, О.Л. Ляшук, І.П. Вовк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції "Транспорт: механічна інженерія, експлуатація, матеріалознавство (ТМІЕТ – 2022)", 21-22 вересня 2022 року, Херсон: ХДМА, 2022. - С. 15-16.uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю.Я. Комплексний підхід до вирішення проблем ресурсозбереження виробничих підприємств, сфери послуг та транспорту / Ю.Я. Вовк, О.Л. Ляшук, І.П. Вовк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції "Транспорт: механічна інженерія, експлуатація, матеріалознавство (ТМІЕТ – 2022)", 21-22 вересня 2022 року, Херсон: ХДМА, 2022. - С. 15-16.uk_UA
dc.relation.referencesВовк Ю.Я. Пути формирования ресурсоэффективной транспортной системы / Ю.Я. Вовк // Экономические тенденции, 2022. – Вып. 1, № 1. – С. 22-29. (Білорусь).uk_UA
dc.relation.referencesВовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.uk_UA
dc.relation.referencesВовк, Ю. Я., Капський, Д. В., Худобей, Р. В., & Сядро, А. С. (2021). Сучасні транспортні технології: platooning та перспективи впровадження. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції присвяченої пам’яті професора Гевка Богдана Матвійовича „Проблеми теорії проєктування та виготовлення транспортно-технологічних машин “, 101-102.uk_UA
dc.relation.referencesДорожня мережа Норвегії. Bjørvig, K. Норвезька адміністрація громадських доріг. Факти про автомобільний транспорт у Норвегії. 2019. 39 стор.uk_UA
dc.relation.referencesДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. – К.: Держспоживстандарт, 2016. – 56 с.uk_UA
dc.relation.referencesКонвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів (CMR) (ОВ 1998 р., № 107-2932).uk_UA
dc.relation.referencesМетодичні вказівки для виконання кваліфікаційної роботи: для студентів за освітньо-професійної програми "Транспортні технології (автомобільний транспорт)" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 275 – Транспортні технології (на автомобільному транспорті) / уклад.: О.Л. Ляшук, Ю.Я. Вовк, В.О. Дзюра, О.П. Цьонь, І.М. Кучвара, М.В. Бабій, А.Й. Матвіїшин, Н.Б. Гаврон; М-во освіти і науки України, ТНТУ. – Тернопіль: ТНТУ, 2020. – 60 с.uk_UA
dc.relation.referencesМетодичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.uk_UA
dc.relation.referencesПро політику Європейського Союзу. Транспорт. Люксембург: Офіс публікацій Європейського Союзу, 2019. 20 с.uk_UA
dc.relation.referencesУгода між європейськими країнами про роботу екіпажів дорожніх транспортних засобів, які рухаються на міжнародних маршрутах (AETR)(Закон. вісник 2000 р., № 59-1762)uk_UA
dc.identifier.citationenVoloshchuk I.B., Zastavetskyi V.B. Justification of the technological process for transporting goods along specific routes: bachelor thesis in speciality “275 – Transport technologies (on road transport)” / I.B. Voloshchuk, V.B. Zastavetskyi. − Ternopil: TNTU, 2023. – 98 р.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:275 — Транспортні технології (на автомобільному транспорті) (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка.pdf256,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Волощук-Заставецький_сайт.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора