Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41928
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorІванова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorIvanova,Tetyana-
dc.date.accessioned2023-06-27T18:57:07Z-
dc.date.available2023-06-27T18:57:07Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationІванова Т. М. Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства на прикладі ТОВ Торгова група «Арс Кераміка» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Т. М. Іванова. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41928-
dc.descriptionДуже багато українських компаній проводять дослідження по вивченню конкурентів, але при цьому вони стикаються з проблемами методологічного характеру, що є достатньою кількістю економічної літератури, яка з’явилися останніми роками по аналізу діяльності конкурентних підприємств. Незважаючи на те, оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства та її товару, має великий дефіцит методичних рекомендацій, де застосовують на практиці та в діяльності економічних партнерів. Отже, об’єктивна оцінка удосконалення певної роботи по досягненню конкурентоздатності, що описані в літературі і її фактори здебільшого описується з точки зору критичності.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – розробка рекомендацій щодо покращення рівня конкурентоспроможності підприємства. Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність продукції. Метою роботи є покращення конкурентоспроможності продукції досліджуванрого підприємства з урахуванням специфіки українських ринкових умов. Методи дослідження: статистичні, математичні, еспертні, табличні, опитування, порівняння, систематизація даних.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the research is the development of a recommendation to improve the level of the enterprise's competitiveness. The object of research is the competitiveness of products. The purpose of the work is to improve the competitiveness of the products of the enterprise under study, taking into account the specifics of the Ukrainian market conditions. Research methods: statistical, mathematical, expert, tabular, survey, comparison, systematization of data.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та основні види конкурентоспроможності підприємства та її продукції 1.2 Системний підхід та процес управління конкурентоспроможністю підприємства РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МЕТОДИ ЇЇ ОЦІНЮВАННЯ 2.1 Аналіз конкурентного середовища мережі будівельних супермаркетів ТОВ Торгова група «АРС-Кераміка» 2.2 Аналіз фінансового стану та сильних і слабких сторін досліджуваного підприємства РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «АРС-КЕРАМІКА» 3.1 Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства за рахунок розробки веб-сайту 3.2 Вдосконалення управління конкурентоспроможністю продукції досліджуваного підприємства РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ 4.1 Інженерні заходи захисту персоналу та організація укриття в мирний і військовий час 4.2 Шляхи найчастішого попадання шкідливих речовин в організм працюючих та їх вплив на нього ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectторгова групаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectсистемний аналізuk_UA
dc.subjectсупермаркетuk_UA
dc.subjectоцінка діяльності підприємстваuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjecttrade groupuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectsystem analysisuk_UA
dc.subjectsupermarketuk_UA
dc.subjectassessment of enterprise activityuk_UA
dc.subject, product qualityuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю продукції підприємства, на прикладі ТОВ «Торгова група «Арс-Кераміка»uk_UA
dc.title.alternativeEnterprise products competitiveness management (LLC “Trade Group “Ars Keramiks” as a casy study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderІванова Тетяна Миколаївнаuk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesБалацький Є. О. Маркетинг [Текст]: навчальний посібник Є.О. Балацький, А.Ф. Бондаренко; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. Посібник Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова К.: Центр учбової літератури, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В. Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2016. 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesБезугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін]. Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.referencesЖарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст]: навч. посіб. І. О. Жарська. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.uk_UA
dc.relation.referencesІванечко Н.Р. Конспект лекцій для вивчення дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання ступеня вищої освіти «Бакалавр» Н.Р. Іванечко, Т.М. Борисова, Р.Б. Окрепкий, Л.Я. Турчин, Г.А. Заячковська, О.М. Стець, О.П. Обуд Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 56 c.uk_UA
dc.relation.referencesЗакон України «Про рекламу» Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, No 2518-IX від 15.08.2022. ttps:zakon.rada.gov.ua/lawsshow27096-%D0%B2%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.referencesЖегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник О.В. Жегус, Т.М. Парцирна; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. іл.uk_UA
dc.relation.referencesКордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 1: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с.uk_UA
dc.relation.referencesКордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 2: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛуценко К.О. Актуальні тенденції розвитку комунікацій в системі маркетингу К.О. Луценко, В.Ю. Луценко Вчені записки Університету «КРОК». 2018. No 3 (51). С. 151–156.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг: Підручник з грифом МОН України (лист No1/11-307 від 31.01.2007 р.). 3-тє вид. В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов, М.А. Окландер та інші Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. 648 с.uk_UA
dc.relation.referencesМороз Л.А. Маркетинг: Підручник [Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай]; за ред. Л. А. Мороз. [5-е вид]. Львів: Бухгалтерський центр "Ажур", 2010. 232 с.uk_UA
dc.relation.referencesНавчальний посібник «Маркетингова діяльність підприємства», за заг.ред. Косенко О.П., Харків, НТУ «ХПІ», 2018. 1008с.uk_UA
dc.relation.referencesСтаростіна А.О. Маркетинг. Навчальний посібник Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с.uk_UA
dc.relation.referencesСтаростіна А. О. Маркетинг: термінологічний словник: Словник Старостіна А. О., Каніщенко О.Л., Кочкіна Н. Ю., Журило В. В., ін. ТОВ «НВП «Інтерсервіс». 2017. 154 c.uk_UA
dc.relation.referencesТраут Джек. Диференціюйся або помри Джек Траут, Стів Рівкін; пер. з англ. Я Машико. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesФірсова С. Г. Маркетинг нововведень: практикум: Навчальний посібник. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. 2017. 150 c.uk_UA
dc.relation.referencesШпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства С. Шпилик Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2017. Том 53. No 2. С. 89-102.uk_UA
dc.relation.referencesШпилик С.В., Шпилик О.Б. Гносеологічні основи конкурентної стратегії в системі управління конкурентоспроможністю підприємства Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: колективна монографія за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. 308 с. С. 278- 295uk_UA
dc.relation.referencesPhilip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. Marketing: An Introduction, Global Edition, 14th Edition. New York: Pearson Education Limited, 2019. 672 p.uk_UA
dc.relation.referencesRoger A.Kerin, Steven W.Hartley. Marketing 15th edition. New York: McGraw-Hill Education, 2020. 752 p.uk_UA
dc.relation.referencesM. Ziailyk, O. Vivchar. Dynamics of innovative marketing components. Socio-Economic Problems and the State: Electronic journal. Vol. 25. no 2.pp. 281-286. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38679.uk_UA
dc.identifier.citationenTetyana IVANOVA – Enterprise products competitiveness management (LLC “Trade Group “Ars Keramiks” as a casy study)/ Bachelor's qualifying work in the specialty 073 "Management"/ T.Ivanova. Ternopil TNTU.2023.72 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:073 — Менеджмент (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Авторська довідка Іванова.pdf228,78 kBAdobe PDFGöster/Aç
ІВАНОВА Еларту для внесення.pdf1,04 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları