Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorКрисоватий, Богдан Русланович-
dc.date.accessioned2023-06-27T16:30:52Z-
dc.date.available2023-06-27T16:30:52Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationКрисоватий Б. Р. Організація товароруху на підприємстві, на прикладі ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Б. Р. Крисоватий. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41924-
dc.descriptionУ роботі сформульовано і вирішено наступні завдання такі як розкриття теоретичних аспектів ефективності товароруху постачання; визначено сутність, специфіку і проблеми управління постачання підприємств на сучасному етапі; проведено аналіз діяльності підприємства і проведена оцінка ефективності організації постачання на підприємстві ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат»; а також показано як на практиці можна використати АВС – метод для опису товарно - матеріальних цінностей.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження –є теоретичне та практичне обґрунтування ефективності товароруху, процес організації та управління постачання підприємства . Об’єкт дослідження – організація товароруху на підприємстві. Метою роботи: Метою написання кваліфікаційної роботи є організація товароруху на підприємстві на прикладі ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» та виявлення впливу різних факторів і умов на ефективність логістики постачання, а також пошук шляхів вирішення проблеми. Методи дослідження: статистичний, математичний, експертний, табличний, графічний, узагальнення, опитування.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is the theoretical and practical substantiation of the efficiency of goods movement, the process of organizing and managing the company's supply. The object of the study is organization of goods movement at the enterprise. The purpose of the work is the organization of goods movement at the enterprise using the example of Ternopil Meat Processing Plant LLC and identifying the influence of various factors and conditions on the efficiency of supply logistics, as well as finding ways to solve the problem. Research methods: statistical, mathematical, expert, tabular, graphic, generalization, survey.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТОВАРНОГО ПОСТАЧАННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 1.1 Суть, завдання та функції товарного руху Організація управління товароруху, її концепції та механізми його функціонування РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВАРОРУХУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» 2.1 Аналіз ринку м’ясної продукції і загальна характеристика діяльності підприємства ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» 2.2 Напрямки роботи товароруху на підприємстві ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРОРУХУ НА ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ М’ЯСОКОМБІНАТІ 3.1 Шляхи покращення збуту продукції на підприємстві за рахунок відкриття торгової точки «М’ясник Х” 3.2 Вдосконалення процесу товароруху на досліджуваному підприємстві РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Методи очищення повітря в цеху, на дільниці цеху від шкідливих виділень ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» 4.2 Охорона праці на ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпостачанняuk_UA
dc.subjectтоварорухuk_UA
dc.subjectаналіз товарорухуuk_UA
dc.subjectуправління постачаннямuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.subjectgoods movementuk_UA
dc.subjectanalysis of goods movementuk_UA
dc.subjectsupply managementuk_UA
dc.subjectgoodsuk_UA
dc.titleОрганізація товароруху на підприємстві, на прикладі ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат»uk_UA
dc.title.alternativeGoods movement organization at an (LLC "Ternopil meat processing plant" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderКрисоватий Богдан Русланович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesАндрєєва Н. М. Товарна інноваційна політика: [навчальний посібник] Н. М. Андрєєва, О. В. Рулінська; Одес. нац. екон. ун-т. Одеса: Квітень, 2015. 279 c.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.uk_UA
dc.relation.referencesБуднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності І.М. Буднікевич. К: ЦУЛ, 2017. 536 с.uk_UA
dc.relation.referencesГромова О. Є. Сутнiсть впливу ситуацiйних факторiв на поведiнку споживачiв О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова Економіка. Фінанси. Право. 2019. No 12. С. 19-22.uk_UA
dc.relation.referencesІнноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема: навч. посіб. для вищих навч. закладів Авт. кол.: Ю. М.Бажал, І. В. Бакушевич, У. Венесаар ін. за ред. д-ра екон. наук проф. Ю. М. Бажала. К.: Унів. вид-во ПУЛЬСАРИ, 2015. 278 с.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С.М. Маркетингова товарна політика С.М.Ілляшенко. Суми: Університетська книга, 2016. 234 с.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С.М., Г.О. Пересадько. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько. Суми: Університетська книга, 2015. 328 с.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С. М. Інноваційний менеджмент: підручник Ілляшенко С. М. Суми: ВТД Університетська книга, 2010. 334 с.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми: Університетська книга, 2005. 234 с.: іл.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С.М., Пересадько Г.О. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: Університетська книга, 2009. 328 с.uk_UA
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю. Інноваційний потенціал підприємства: сутність, складові та фактори впливу Єпіфанова І. Ю., Гладка Д. О. Економіка та суспільство. 2018. No14. С. 354-360. URL: http:economyandsociety.in.uauk_UA
dc.relation.referencesКарпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.uk_UA
dc.relation.references. Маркетингова товарна політика: підручник Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.uk_UA
dc.relation.referencesОкландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. М.А. Окландер, М.В. Кірносова К.: Центр учбової літератури, 2017. 200 с.uk_UA
dc.relation.referencesОкландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. М.А. Окландер, М.В. Кірносова К.: Центр учбової літератури, 2020. 246 с.uk_UA
dc.relation.referencesОкландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика М.А. Окландер, О.П. Чукурна. К.: Центр учбової літератури, 2020. 284 с.uk_UA
dc.relation.referencesСенишин О.С., Кривешко О. В.Маркетинг: навч. посібник О.С. Сенишин., О.В. Кривешко Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347с.uk_UA
dc.relation.referencesЧереп О.Г. Маркетинг. Навчальний посібник О.Г.Череп. К.: Кондор, 2021. 728 с.uk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М., Горин Р. Підвищення ролі логістичних послуг в Україні. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка, 18 листопада 2022 р., Тернопіль, С. 44. URL: http://surl.li/epwchuk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М., Труфанова Ю., Горин Р. Формування логістичних стратегій промислових підприємств. Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства: тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів, 6-7 грудня 2022 р., Тернопіль. С. 112-113. http://surl.li/epwdeuk_UA
dc.identifier.citationenBohdan KRYSOVATY – Goods movement organization at an (LLC "Ternopil meat processing plant" as a case study). Bachelor's qualification work in specialty 073 "Management". B.R. Krysovaty - Ternopil. TNTU 2023 -69 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_КРИСОВАТИЙ.pdf888,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Крисоватий.pdf237,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора