Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМацюк, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorПопеску, Віолета Сердарівна-
dc.contributor.authorPopesku, Violeta-
dc.date.accessioned2023-06-27T09:45:33Z-
dc.date.available2023-06-27T09:45:33Z-
dc.date.issued2023-06-21-
dc.date.submitted2023-06-07-
dc.identifier.citationПопеску В. С. Інтеграція технологій віртуальної реальності в систему інтерактивного навчання: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» / В. С. Попеску. – Тернопіль: ТНТУ, 2023. – 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41909-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вирішенню завдання інтеграції технологій віртуальної реальності (підсистеми розпізнавання мовлення, бездротового контролера, пристрою віртуальної реальності, підсистеми завантаження нового контенту) в систему інтерактивного навчання. Проведено аналіз існуючих систем навчання у віртуальній реальності, описано способи інтеграції програмних систем. Інтеграція підсистем та пристроїв у систему інтерактивного навчання проходитиме за гібридною топологією. Система інтерактивного навчання побудована на основі клієнт-серверної архітектури. Завдяки проведеному аналізу вибрано пристрій віртуальної реальності Samsung Gear VR та систему розпізнавання мовлення PocketSphinx. Програма для відображення навчального контенту створена із використанням середовища Unity для мобільної платформи Android, використано відкритий вихідний код PocketSphinx, виконаний в Android Studio. Розроблено посібник для реалізації інтеграції технологій віртуальної реальності до проекту Unity. Перевагою запропонованих програмних додатків є можливість паралельної роботи підсистем, це дає змогу позбутися зависання програми. Thesis deals with the solving the problem of integrating virtual reality technologies (speech recognition subsystem, wireless controller, virtual reality device, subsystem of downloading new content) into the interactive learning system. The analysis of the existing training systems in virtual reality was carried out, the methods of integration of software systems were described. The integration of subsystems and devices into the interactive learning system will be based on a hybrid topology. The interactive learning system is built on the basis of client-server architecture. Thanks to the analysis, the Samsung Gear VR virtual reality device and the PocketSphinx speech recognition system were selected. The program for displaying educational content was created using the Unity environment for the Android mobile platform, using the open source code of PocketSphinx, developed in Android Studio. A manual has been developed for implementing the integration of virtual reality technologies into the Unity project. The advantage of the proposed software applications is the possibility of parallel operation of subsystems, this makes it possible to get rid of program hangs.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ 10 1.1 Аналіз існуючих систем навчання у віртуальній реальності 10 1.1.1 InMind VR 10 1.1.2 Unimersiv 11 1.1.3 VRtisan 12 1.1.4 Порівняння існуючих систем 13 1.2 Класифікація систем розпізнавання мовлення 14 1.3 Способи інтеграції програмних систем 14 1.3.1 Топологія взаємодії інтегрованих систем 14 1.3.2 Методи інтеграції 16 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 19 2.1 Розробка архітектури системи інтерактивного навчання 19 2.2 Вибір пристрою віртуальної реальності 23 2.2.1 Oculus Rift 24 2.2.2 PlayStation VR 24 2.2.3 Samsung Gear VR 25 2.2.4 Порівняння пристроїв віртуальної реальності 26 2.3 Вибір системи розпізнавання мовлення 27 2.3.1 Google Voice Recognition 27 2.3.2 Julius 27 2.3.3 PocketSphinx 28 2.3.4 Порівняння систем розпізнавання мовлення 28 2.4 Засоби програмної розробки 29 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 32 3.1 Реалізація інтеграції технологій віртуальної реальності до системи інтерактивного навчання 32 3.2 Інтеграція системи PocketSphinx 33 3.3 Інтеграція підсистеми завантаження нового контенту 36 3.4 Інтеграція зовнішніх пристроїв 37 3.5 Модель програми 39 3.6 Посібник для реалізації інтеграції технологій віртуальної реальності до проекту Unity 41 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 45 4.1 Навчання працюючих і інструктажі з охорони праці 45 4.2 Санітарно-гігієнічні вимоги до умов праці. 47 ВИСНОВКИ 50 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjectрозпізнавання мовленняuk_UA
dc.subjectspeech recognitionuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectінтеграція системuk_UA
dc.subjectsystem integrationuk_UA
dc.subjectнавчальний контентuk_UA
dc.subjectlearning contentuk_UA
dc.titleІнтеграція технологій віртуальної реальності в систему інтерактивного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeIntegration of virtual reality technologies into an interactive learning systemuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Попеску Віолета Сердарівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСеменишин, Галина Мирославівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Інтерактивні технології навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/731177/1/Інтерактивні%20технології%20навчання_ ЕНК.pdf (Дата звернення: 28.04.2023).uk_UA
dc.relation.references2. Від наукової фантастики до симуляторів бою та діагностики хвороб. Як наш світ захоплює віртуальна реальність [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mc.today/blogs/vr-vid-kontseptu-do-sogodennya/ (Дата звернення: 28.04.2023).uk_UA
dc.relation.references3. Інтеграція програмного забезпечення на Хабрахабр [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://habrahabr.ru/post/245615/ (дата звернення 29.04.2023).uk_UA
dc.relation.references4. Nival. Inmind VR. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ua.nival.com/ (дата звернення 30.04.2023).uk_UA
dc.relation.references5. Unimersiv. About us [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://unimersiv.com/about-us/ (дата звернення 30.04.2023).uk_UA
dc.relation.references6. VRtisan [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.vrtisan.co.uk/ (дата звернення 30.04.2023).uk_UA
dc.relation.references7. Розпізнавання мовлення [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https:// uk.wikipedia.org/wiki/Розпізнавання_мовлення (дата звернення 2.05. 2023).uk_UA
dc.relation.references8. Добрушкін Г.О., Данилов В.Я. Основні підходи до розпізнавання мовленнєвої інформації (частина 1) / Вісник Вінницького політехнічного інституту, вип. 4, с. 50–63, 2009.uk_UA
dc.relation.references9. Що таке інтеграція додатків? [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://www.sap.com/cis/insights/application-integration.html (дата звернення 30.04.2023).uk_UA
dc.relation.references10. Палагин А. В., Яковлев Ю.С. Системная интеграция средств компьютерной техники – Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. – 680 с.uk_UA
dc.relation.references11. HTTP [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/HTTP (дата звернення 07.05.2023).uk_UA
dc.relation.references12. Bluetooth [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Bluetooth (дата звернення 07.05.2023).uk_UA
dc.relation.references13. USB [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/USB (дата звернення 07.05.2023).uk_UA
dc.relation.references14. Oculus. Rift [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.oculus.com/rift/ (дата звернення 1.05.2023).uk_UA
dc.relation.references15. Playstation. PS VR. [Електронний ресурс]. –– Режим доступу: https://www.playstation.com/ uk-ua/ps-vr/ (дата звернення 1.05. 2023uk_UA
dc.relation.references16. Samsung. Gear VR. [Електронний ресурс]. –– Режим доступу: https://www.samsung.com/ua/mobile-accessories/gear-vr-r323-sm-r323nbkasek/ (дата звернення 1.05. 2023).uk_UA
dc.relation.references17. Cloud.google. Cloud speech api. [Електронний ресурс]. –– Режим доступу: https://cloud.google.com/speech/ (дата звернення 2.05.2023).uk_UA
dc.relation.references18. Lee, Akinobu & Kawahara, Tatsuya & Shikano, Kiyohiro. (2001). Julius—An open source real-time large vocabulary recognition engine. Proceedings of European Conference on Speech Communication and Technology. 3. 1691-1694. 10.21437/Eurospeech.2001-396.uk_UA
dc.relation.references19. CMU Sphinx [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cmusphinx.github.io/ (дата звернення 3.05.2023).uk_UA
dc.relation.references20. Unity [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://unity.com/ (дата звернення 5.05.2023).uk_UA
dc.relation.references21. Android studio [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://developer.android.com/studio (дата звернення 6.05.2023).uk_UA
dc.relation.references22. Работа с Корутинами в Unity на Хабрахабр [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://habrahabr.ru/post/216185/ (дата звернення 7.05.2023).uk_UA
dc.relation.references23. AssetBundles [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.unity3d.com/Manual/AssetBundlesIntro.html (дата звернення 8.05.2023).uk_UA
dc.relation.references24. Аналоговий стік [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Analog_stick (дата звернення 10.05.2023).uk_UA
dc.relation.references25. Козлов С.С. Методичні вказівки до виконання розділу “Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях” в дипломних проектах для підготовки студентів факультету електроніки за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Спеціаліст” та ”Магістр”. "Вимоги безпеки під час експлуатації обчислювальної техніки" / К.:НТУУ ”КПІ”, 2015, - 30 с.uk_UA
dc.relation.references26. Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями. [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18 (Дата звернення: 01.06.2022).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Попеску.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора