Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСороківська, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorДіанова, Катерина Михайлівна-
dc.contributor.authorDianova, Kateryna-
dc.date.accessioned2023-06-27T07:30:46Z-
dc.date.available2023-06-27T07:30:46Z-
dc.date.issued2023-06-27-
dc.date.submitted2023-06-09-
dc.identifier.citationДіанова К. М. Розвиток онлайнового маркетингу торговельного підприємства, на прикладі магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / К. М. Діанова. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41904-
dc.descriptionУ першому розділі роботи досліджено теоретичні засади побудови системи онлайнового маркетингу торговельного підприємства. Зокрема досліджено онлайновий маркетинг як важливий інструмент успіху торговельних компаній, виокремлено європейський та світовий досвід побудови успішної системи онлайнового маркетингу. Другий розділ присвячено проведенню аналізу діючої системи онлайн-маркетингу торговельної мережі «Сільпо», проведено загальну характеристику магазину №121, досліджено його організаційну структуру та особливості комунікацій із клієнтами. У третьому розділі розроблено проектні пропозиції щодо вдосконалення онлайнового маркетингу магазину №121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД». Зокрема обґрунтовано доцільність впровадження посади менеджера із соціальних мереж, розроблено стратегію вхідного цифрового маркетингу. Четвертий розділ присвячено питанням безпеки життєдіяльності та основ охорони праці.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження - процес побудови успішної системи онлайнового маркетингу. Об'єкт дослідження - магазин №121 Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі-Фуд». Метою роботи є дослідження особливостей розробки онлайнового маркетингу на прикладі магазину №121 ТОВ “Фоззі-Фуд”. Методи дослідження – табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Розроблено проектні пропозиції щодо впровадження забезпечення розвитку підприємства шляхом розробки системи онлайнового маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is the process of building a successful online marketing system. The object of the research is Shop №121 of LLC “Fozzi-Food”. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of the development of online marketing. Research methods - tabular, graphic, generalization, statistical research. Project proposals for the implementation of ensuring the development of the enterprise through the development of an online marketing system have been developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. Розділ 1. Теоретичні засади побудови системи онлайнового маркетингу торговельного підприємства. 1.1 Онлайновий маркетинг як запорука успіху сучасного бізнесу. 1.2 Європейський та світовий досвід побудови успішної системи онлайнового маркетингу. Розділ 2. Аналіз особливостей надання торгівельних послуг магазину №121 ТОВ «Фоззі-Фуд». 2.1 Загальна характеристика магазину № 121 ТОВ «Фоззі-Фуд». 2.2 Аналіз діючої системи онлайн маркетингу торгівельної мережі «Сільпо». Розділ 3. Удосконалення онлайнового маркетингу магазину №121 ТОВ «Фоззі-Фуд». 3.1 Впровадження посади менеджера із соціальних мереж у діяльність торгівельного підприємства. 3.2 Розроблення стратегії вхідного цифрового маркетингу магазину №121 ТОВ «Фоззі-Фуд». Розділ 4. Безпека життєдіяльності, охорона праці. 4.1 Безпека життєдіяльності. Надзвичайні ситуації екологічного характеру. 4.2 Основи охорони праці. Проведення інструктажів з охорони праці. Висновки. Бібліографія.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectуспішна система менеджментуuk_UA
dc.subjectонлайновий маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectsuccessful business systemuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectonline marketinguk_UA
dc.subjectassortment, advertisinguk_UA
dc.titleРозвиток онлайнового маркетингу торговельного підприємства, на прикладі магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»uk_UA
dc.title.alternativeOnline marketing management of a trading company (Shop №121 of LLC “FOZZI-FOOD” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"©Діанова Катерина Михайлівна, 2023"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberОстровська, Галина Йосипівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Каніщенко О. Л. Міжнародні аспекти маркетингової діяльності. Промисловий маркетинг: Теорія та господарські ситуації / під ред. А. О. Старостіної. К.: Вид-во «Іван Федоров», 2018. С. 261–292.uk_UA
dc.relation.references2. Сороківська О.А., Машлій Г.Б., Зяйлик М.Ф. Стан та тенденції розвитку біржової торгівлі на сучасному етапі. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Випуск 2 (27). С. 72 – 84. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22mhbnse.pdfuk_UA
dc.relation.references3. Благун І. С. Концептуальні засади формування конкурентної стратегії підприємства. Регіональна бізнес-економіка та управління. 2019. № 3 (15). С. 3–11.uk_UA
dc.relation.references4. Щербак В. Г. Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія. Харків: Вид. ХНЕУ, 2022. 240 с.uk_UA
dc.relation.references5. Сороківська О.А., Потюк В.М. Вплив виконання Угоди СОТ зі спрощення процедур торгівлі на здійснення зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. Проблеми публічного управління та адміністрування на регіональному рівні: Матеріали І Міжрегіональної науково-практичної конференції, 21 травня 2019 року, м. Тернопіль. С. 27-29. URL: http://surl.li/epiwyuk_UA
dc.relation.references6. Сутність та визначення поняття економічного розвитку підприємства. Вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Вип.14. 2016. С.541-544 URL: http://global-national.in.ua/archive/14-2016/110.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Занора В. Розвиток підприємства: сутність, форми, види. Галицький економічний вісник. Вип. 6 (61). 2019. С. 69-78. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/61/768.pdfuk_UA
dc.relation.references8. С.М. Василига. Поняття стратегії розвитку підприємства. Економіка та держава. Вип. 1. 2020. С. 121-125. URL: 10.32702/2306-6806.2020.1.121uk_UA
dc.relation.references9. Економічний розвиток. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України.URL: http://surl.li/hujlkuk_UA
dc.relation.references10. Андрійчук В. Економіка підприємств агропромислового комплексу. URL: http://surl.li/hujmcuk_UA
dc.relation.references11. Луциків І.В, Кісєльова І.О. Роль і ефективність торговельної діяльності в ринкових умовах. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали X всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Чумаченка, 18 листопада 2022 року, Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, 2022. С. 135-137. URL: http://surl.li/imapauk_UA
dc.relation.references12. Грищенко О.Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2022. № 4. С. 86 – 98.uk_UA
dc.relation.references13. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2021. № 4. Т. ІІ. С. 64 – 74.uk_UA
dc.relation.references14. Швиденко О.М. Особливості застосування Інтернет-маркетингу в сільському господарстві США. Агроінком. 2020. № 4 – 6. С. 11 – 14.uk_UA
dc.relation.references15. Присакар І. І. Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу. Маркетингові технології. 2021. №2. С. 336-337.uk_UA
dc.relation.references16. Основи охорони праці : підручник / М.С. Одаренко, А.М. Одаренко, В.І. Степанов, Я.М. Черненко. Х.: Стиль-Видав., 2017. 334 с.uk_UA
dc.relation.references17. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, М.О. Халімовський, В.В. Запарний та ін. К.: Основи, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references18. Безпека життєдіяльності [текст] : підручник. / [О. І. Запорожець, Б. Д. Халмурадов, В. І. Применко та ін.]. К. : «Центр учбової літератури», 2013. 448 с.uk_UA
dc.relation.references19. Безпека життєдіяльності /Є.П. Желібо, Н. М. Заверуха, В.В. Зацарний. За ред. Є.П. Желібо: Навч. посібник. Львів: Новий Світ: 2000, 2001. 320 с.uk_UA
dc.relation.references20. Кінець світу близько. Про стихійні лиха та їх вплив на суспільство [текст] : книга. / [Генрик Свенсен]. К.: Ніка Центр, 2014. 108 с.uk_UA
dc.identifier.citationenDianova K.M. Online marketing management of a trading company (Shop №121 of LLC “FOZZI-FOOD” as a case study): bachelor degree thesis on speciality 073 "Management". Ternopil, 2023. 69 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Діанова.pdfКваліфікаційна робота бакалавра1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Діанова.pdfАвторська довідка226,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора