Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Лілія Миколаїіна-
dc.contributor.advisorMelnyk, Liliya-
dc.contributor.authorЯнч, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorYanch, Olha-
dc.date.accessioned2023-06-23T20:28:04Z-
dc.date.available2023-06-23T20:28:04Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationЯнч О. В. Удосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро») : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О. В. Янч. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41828-
dc.description.abstractЯнч О.В. Удосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 78 сторінок, 4 рисунки, 15 таблиць, 34 літературних джерел. Предмет дослідження - система надання послуг у закладі розміщення індустрії гостинності. Об’єкт дослідження - ПрАТ «Готель «Дніпро», чотиризірковий готель. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи надання послуг у закладі готельної індустрії. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У процесі підготовки роботи запропоновано досліджуваному підприємству – ПрАТ «Готель «Дніпро» впровадити удосконалення системи надання послуг, а також обґрунтовано напрями покращення наданих готелем послуг як складової якості обслуговування та задоволення клієнтів від наданих послуг.uk_UA
dc.description.abstractYanch O. Improvement of the service delivery system in the hospitality industry (PJSC "Dnipro Hotel” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 78 pages, 4 pictures, 15 tables, 34 references. The subject of investigation is the process of management system developing of the catering organization. The object of investigation is PJSC "Dnipro Hotel", a four-star hotel. The aim of the work is to develop the recommendations for improving the system of service provision in the hotel industry. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. It was proposed to the researched enterprise – PJSC "Dnipro Hotel” to implement improvements in the service delivery system, and also substantiated the directions of improving the services provided by the hotel as a component of the quality of service and customer satisfaction with the services provided.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП ... 7 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ ... 10 1.1. Сутність та особливості послуг у закладах готельної індустрії ... 10 1.2. Класифікація послуг, що надаються готельними підприємствами ... 16 1.3. Основні принципи надання якісних готельних послуг ... 21 Висновок до теоретичного розділу ... 25 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ АНАЛІЗ СИСТЕМИ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ПРАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» ... 27 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика діяльності ПрАТ «Готель «Дніпро» ... 27 2.2. Аналіз надання основних та додаткових послуг в готелі «Дніпро» ... 34 2.3. Аналіз факторів, які впливають на якість та задоволення клієнтів від наданих послуг ... 41 Висновок до аналітичного розділу ... 47 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ПРАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» ... 49 3.1. Характеристика системи надання послуг та конкурентних позицій ПрАТ «Готель «Дніпро» ... 49 3.2. Напрями підвищення якості системи надання послуг готелю «Дніпро» ... 56 3.3. Розробка плану заходів для вдосконалення технології надання послуг ... 59 Висновок до рекомендаційно-розрахункового розділу ... 64 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 66 4.1. Роль центральної нервової системи в трудовій діяльності людини ... 66 4.2. Психофізіологічне розвантаження для працівників... 68 ВИСНОВКИ ... 72 БІБЛІОГРАФІЯ ... 75uk_UA
dc.format.extent1-78-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectзадоволеністьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельна індустріяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectsatisfactionuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecthotel industryuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleУдосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovemen t of the service delivery system in the hospitality industry (PJSC Dnipro Hotel” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Янч О.В., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б.М. Інноваційна політика / Б.М. Андрушків, Ф.В. Бортняк, Ю.Я. Вовк та ін.; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-Граф», 2012. 484 с.uk_UA
dc.relation.references2. Варяниченко О.В., Карасьова Г.В. Стандарти iso 9000: якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем. Економічний вісник Національного гірничого університету. 2009. № 1. С. 115–122.uk_UA
dc.relation.references3. Воронко О.С. Особливості SWOT-аналізу в управлінні підприємством. Матеріали міжнар. наук.-практ. Конф. «Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування». Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2017. С. 57–58.uk_UA
dc.relation.references4. Ганич Н.М. Сутність поняття готельна послуга. Географія та туризм. 2011. № 14. С. 212–217.uk_UA
dc.relation.references5. Державний пакет акцій розміром 100,0000 % статутного капіталу ПрАТ «Готель «Дніпро». Prozzoro.Продажі. URL: https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2020-06-14-000010-3uk_UA
dc.relation.references6. Державний пакет акцій розміром 100 % статутного капіталу ПрАТ «Готель «Дніпро». Фонд державного майна України. URL: https://privatization.gov.ua/product/derzhavnyj-paket-aktsij-rozmirom-100-statutnogo-kapitalu-prat-gotel-dnipro/uk_UA
dc.relation.references7. Дрьоміна Я.Є. Застосування в готелях сучасних методів обслуговування гостей. Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України». Київ, 2021. С. 996–999.uk_UA
dc.relation.references8. Загнибіда Р.П., Глібко І.І. Удосконалення якості послуг у готельно-ресторанному господарстві. Матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Рекреаційно-туристичний потенціал регіонів України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку», 2020. URL: https://turizmlirol.wordpress.com/2020/05/14/удосконалення-якості-послуг-у-готель/.uk_UA
dc.relation.references9. Зірки для готелів: коли почнуть масову категоризацію та навіщо це потрібно. О, Море.Сity. URL: https://omore.city/articles/182445/-zirki-dlya-goteliv-koli-pochnut-masovu-kategorizaciyu-ta-navischo-ce-potribno-#На%20якому%20етапі%20зараз%20категоризація%20готелів?uk_UA
dc.relation.references10. Круль Г.Я. Основи готельної справи : навч.посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2011. 368 с.uk_UA
dc.relation.references11. Лук'янов В.О., Мунін Г.Б. Організація готельно-ресторанного обслуговування. Навчальний посібник. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 346 с.uk_UA
dc.relation.references12. Мальська М.П., Мандюк Н.Л. Основи маркетингу у туризмі. Київ : Центр учбової літератури, 2016. 336 с.uk_UA
dc.relation.references13. Мальська М.П., Пандяк І.Г., Занько Ю.С. Організація готельного обслуговування : навч. посіб. Київ : Знання, 2011. 366 с.uk_UA
dc.relation.references14. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика : навч. посіб. 2-ге вид. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 472 с.uk_UA
dc.relation.references15. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства [Електронний ресурс] // Галицький економічний вісник. 2020. №3 (64). С. 174-184. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/32489/2/GEB_2020v64n3_Nahorniak_H-Determination_of_the_174-184.pdf.uk_UA
dc.relation.references16. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.uk_UA
dc.relation.references17. Новий власник готелю «Дніпро» розповів, скільки планують витратити на реконструкцію. Економічна правда. URL: https://www.epravda.com.ua/news/2020/07/23/663276/uk_UA
dc.relation.references18. Павлова С.І. Особливості та рівні стандартизації готельних послуг. 2020. URL: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/01/384.pdf.uk_UA
dc.relation.references19. Прейскурант «Оздоровчого центру» ПрАТ «Готель «Дніпро». 2021.uk_UA
dc.relation.references20. Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг : Наказ Держ. турист. адмін. України від 16.03.2004 р. № 19 : станом на 12 листоп. 2010 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0413-04#Textuk_UA
dc.relation.references21. Річний фінансовий звіт ПрАТ «Готель «Дніпро». 2020. 18 с.uk_UA
dc.relation.references22. Річний фінансовий звіт ПрАТ «Готель «Дніпро». 2021. 18 с.uk_UA
dc.relation.references23. Сайт готелю «Дніпро». URL: https://dniprohotel.ua/uk_UA
dc.relation.references24. Статут приватного акціонерного товариства Готель «Дніпро». 2020. 46 с.uk_UA
dc.relation.references25. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 156 с.uk_UA
dc.relation.references26. Стойко І.І. Управління інноваціями (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с.uk_UA
dc.relation.references27. Чередниченко А.О., Калінін М.В. Якість надання послуг підприємствами готельного господарства як ключовий фактор привабливості в туристичній галузі. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами». Луцьк : Луцький НТУ, 2016. С. 209–211.uk_UA
dc.relation.references28. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії : навч. посіб. Київ : Атіка, 2006. 264 с.uk_UA
dc.relation.references29. Я працюю в готелі «Дніпро», який купили за мільярд. The Village Україна. URL: https://www.the-village.com.ua/village/business/wherework/301859-gotel-dnipro-de-ti-pratsyueshuk_UA
dc.relation.references30. DniproHotel. Booking.com.URL: https://www.booking.com/hotel/ua/dnipro.uk.htmluk_UA
dc.relation.references31. FairmontGrandHotelKyiv. Booking.com. URL: https://www.booking.com/hotel/ua/fairmont-grand-kiev.uk.htmluk_UA
dc.relation.references32. Fairmont Grand Hotel Kyiv. Fairmont. URL: https://www.fairmont.com/kyiv/uk_UA
dc.relation.references33. HyattRegencyKyiv.Booking.com. URL: https://www.booking.com/hotel/ua/hyatt-regency-kyiv.uk.htmluk_UA
dc.relation.references34. Hyatt Regency Kyiv. World of Hyatt. URL: https://www.hyatt.com/en-US/hotel/ukraine/hyatt-regency-kyiv/kievhuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Yanch O_V_2023.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Янч.pdf423,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора