Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.contributor.advisorFedyshyn, Iryna-
dc.contributor.authorШепеть, Вероніка Михайлівна-
dc.contributor.authorShepet, Veronika-
dc.date.accessioned2023-06-23T20:16:42Z-
dc.date.available2023-06-23T20:16:42Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationШепеть В.М. Управління якістю надання послуг на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / В.М. Шепеть. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41827-
dc.description.abstractШепеть В.М. Управління якістю надання послуг на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Туристично готельний комплекс «Дністер»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 65 сторінок, 10 рисунків, 5 таблиць, 39 літературних джерел. Предмет дослідження - управління якістю надання послуг в туристичному комплексі. Об'єкт дослідження - підприємство у сфері готельного бізнесу ПрАТ «Туристично готельний комплекс «Дністер». Метою роботи є забезпечення розвитку досліджуваного підприємства та напрями підвищення якості надання послуг. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти управління якістю надання послуг для інноваційного розвитку вітчизняних підприємств туристично-готельного бізнесу; проведено дослідження місця розташування туристично-готельного комплексу, проаналізовано доходи та витрати, конкурентне середовище; запропоновано напрями підвищення ефективності якості продукції та послуг у ПрАТ туристино-готельному комплексі «Дністер»; здійснена оцінка економічної ефективності впровадження рекомендацій управління якістю та надання послуг на досліджуваному підприємстві. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер».uk_UA
dc.description.abstractShepet V. M. Service quality management at an enterprise (PJSC “Tourist hotel complex “Dnister” as a case study) Bachelor's thesis: 65 pages, 10 figures, 5 tables, 39 references. Subject of research - services quality management on the tourist complex. Object of research - enterprise in the field of hotel business, PJSC «Tourist and hotel complex «Dniester». The purpose of the work is to ensure the development of the researched enterprise and directions for improving the quality of service provision. Research methods - observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular. The qualification work investigates theoretical aspects of service quality management for the innovative development of domestic enterprises of the tourism and hotel business. The study of the location of the tourist and hotel complex was conducted; income and expenses, and the competitive environment were analyzed. The Bachelor's thesis proposes ways to improve the efficiency of the quality of products and services in the PJSC «Tourist and hotel complex «Dniester». The assessment of the efficiency of quality management recommendations implementing and providing services at the researched enterprise was carried out. The results of the study are recommended for implementation in the activities of the company PJSC «Tourist and hotel complex «Dniester».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ...1.1. Впровадження інновацій як чинник підвищення ефективності діяльності підприємств туристично-готельного бізнесу...1.2. Суть і особливості управління якістю продукції та надання послуг в готельному бізнесі ...1.3. Сучасні системи управління якістю підприємства...РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПрАТ «ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ДНІСТЕР»…. 2.1. Аналіз досліджуваного підприємства….2.2. Оцінка техніко-організаційного та економічного рівня ПрАТ туристично-готельний комплекс «Дністер»….2.3. Стан управління якістю продукції та надання послуг досліджуваного підприємства...РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВНИЙ РОЗВИТОК ПрАТ «ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ДНІСТЕР» НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ...3.1. Аналіз особливостей та проблем у формуванні політики управління якістю для одержання конкурентних переваг підприємства сфери послуг...3.2. Напрями підвищення ефективності якості продукції та послуг у ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер»... 3.3. Оцінка ефективності впровадження рекомендацій управління якістю продукції та надання послуг на досліджуваному підприємстві...ВИСНОВКИ...4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.format.extent1-68-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectнадання послугuk_UA
dc.subjectтуристично-готельний комплексuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservice provisionuk_UA
dc.subjecttourist and hotel complexuk_UA
dc.titleУправління якістю надання послуг на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер»)uk_UA
dc.title.alternativeService quality management at an enterprise (PJSC “Tourist-hotel complex “Dnister” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шепеть В.М., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б., Кирич Н., Погайдак О., Ратинський В., Шерстюк Р. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т.: ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156.uk_UA
dc.relation.references2. Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022). URL: https://posibniki.com.ua/post-sistema-upravlinnya-yakistyuuk_UA
dc.relation.references3. Ведмідь Н.І., Мельниченко С.В. Вдосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. Вісник ДІТБ. 2021.№ 5. С. 107-112.uk_UA
dc.relation.references4. Вовк І.П., Вовк Ю.Я. Проблеми і перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій». ФОП Паляниця В.А. 2018. С.142.uk_UA
dc.relation.references5. Грицюк В. Інноваційні можливості у сфері готельного господарства України URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/51119/1/%D0%A4%D0%9C%D0%92_2021_ 242_%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D1%8E%D0%BA%20%20%D0%92.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Вип. 4 (71). С. 85-91.uk_UA
dc.relation.references7. Львівський інститут економіки і туризму. URL: https://studfile.net/preview/5563326/page:11/uk_UA
dc.relation.references8. Малюга Л.М. Вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка і суспільство». 2016. №5. С.216-219. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/maljuga3.htmuk_UA
dc.relation.references9. Малюта Л., Федишин І. Вплив криз на розвиток туристичного бізнесу. Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава». 2020. Вип.1 (22). С. 36-47.uk_UA
dc.relation.references10. Малюта Л.Я., Ратинський В., Шерстюк Р. Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально-методичний апарат дослідження Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава». 2020. Вип.2 (23). С. 57-65.uk_UA
dc.relation.references11. Мельник Л.М., Паляниця В.А. До програми розвитку туризму в післякризовий період // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С.30-32.uk_UA
dc.relation.references12. Організація та аналіз маркетингової діяльності ПрАТ ТГК «Дністер». URL: https://kursoviks.com.ua/bd_ekonomika/article_post/3583-zvit-z-praktikiorganizatsiya-ta-analiz-marketingovoi-diyalnosti-pat-tgk-dnisteruk_UA
dc.relation.references13. Офіційний сайт Premier Hotels and Resorts. URL: https://dnisterhotel. phnr.com/uauk_UA
dc.relation.references14. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Туристично-готельний комплекс «Дністер» (Premier Hotel Dnister) URL: https://dnister-hotel.phnr.com/uk_UA
dc.relation.references15. Офіційні дані ПрАТ туристично-готельний комплекс «Дністер». URL: https://lcci.com.ua/chleny/dnister-tgk-pat/uk_UA
dc.relation.references16. Стойко І.І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу // Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 221-233. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdfuk_UA
dc.relation.references17. Федишин І.Б., Шепеть В.М. Особливості управління якістю продукції та надання послуг в туристично-готельному бізнесі // Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку: матеріали ХІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 26 травня 2023 року). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. 137 с.uk_UA
dc.relation.references18. Фінансова звітність приватного акціонерного товариства туристично- готельний комплекс «Дністер». URL: https://clarityproject. info/edr/13828634/finances?current_year=2021uk_UA
dc.relation.references19. Шерстюк Р. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] / Роман Шерстюк, Ігор Стойко, Віктор Паляниця // Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.uk_UA
dc.relation.references21. Maliuta L. et al. Rural development in the European Union through tourism potential / Maliuta L., Harmatiy N., Fedyshyn I., Tkach U. // Management theory and studies for rural business and infrastructure development. Том 43. Вип.4, Lithuania. рр. 555-561.uk_UA
dc.relation.references22. Research on investment process dynamics taking into consideration stochasticity of world and national economies' crisis phenomena. Buiak, L.M.,Harmatii, N.,Fedyshyn, I. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. Ukraine, Dnipro. 2021(5), pp. 140-146.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Shepet V_M_2023.pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Шепеть.doc45 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора