Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМацюк, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorМицканюк, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorMytskaniuk, Viktoriia Igorivna-
dc.date.accessioned2023-06-23T14:43:48Z-
dc.date.available2023-06-23T14:43:48Z-
dc.date.issued2023-06-22-
dc.date.submitted2023-06-08-
dc.identifier.citationМицканюк В. І. Розробка гри-маски «Збір предметів» у проекції 2D засобами Spark AR Studio : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / В. І. Мицканюк. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 47 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41819-
dc.description.abstractРозпізнавання образів є однією з фундаментальних проблем теорії інтелектуальних систем. З іншого боку, задача розпізнавання образів має величезне практичне значення. Оскільки практичні аспекти стосуються різних галузей сучасного життя, то спеціалістам напрямків «Комп’ютерні науки» та «Програмна інженерія» потрібно чітко розуміти основи теорії розпізнавання образів. Засвоївши базові поняття даної дисципліни, вони зможуть формулювати найпростіші прикладні задачі, створювати моделі систем розпізнавання та ефективно застосовувати потрібні методи до розв’язування практичних задач. Для виконання даної роботи застосовуватимуться методи збору інформації, аналізу даних, порівняння, аналогії, методи програмування, та методи, які використовуються в економіці. Image recognition is one of the fundamental problems of the theory of intelligent systems. On the other hand, the task of pattern recognition is of great practical importance. Since the practical aspects relate to various branches of modern life, specialists in the areas of "Computer Science" and "Software Engineering" need to clearly understand the basics of pattern recognition theory. Having mastered the basic concepts of this discipline, they will be able to formulate the simplest applied problems, create models of recognition systems and effectively apply the necessary methods to solving practical problems. Methods of information gathering, data analysis, comparison, analogies, programming methods, and methods used in economics will be used to perform this work.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ОСНОВНОЇ ПОСТАВЛЕНОЇ ЗАДАЧІ 9 1.1 Загальні поняття про нейронні мережі та їх типи 9 1.2 Навчання штучних нейронних мереж та зв’язок із біологією 10 1.3 Теорія розпізнавання образів 13 1.4 Особливості використання нейронних мереж у системі розпізнавання образів 14 1.5 Фільтри і маски 15 1.6 Інструментальні засоби реалізації проекту 17 РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТА РОЗРОБКА ГРИ-МАСКИ 19 2.1 Графічні елементи для гри 19 2.2 Створення скрипту для прорахунку зібраних елементів 22 2.3 Блок-схема розробленої гри 23 2.4 Структура гри-маски 23 2.5 Інтерфейс та початок створення гри 25 2.6 Розробка фону гри 27 2.7 Створення елементу гри «Ракета» 29 2.8 Створення елементів гри для бонусів та програшу 30 2.9 Підрахунок рахунку та початок і завершення гри 32 2.10 Зникнення елементів при зіткненні із смайлом 34 2.11 Додавання музичного супроводу 36 2.12 Завантаження створеної гри-маски в соціальну мережу 37 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 39 3.1 Фактори санітарно-гігієнічних умов праці 39 3.2 Кімната психофізіологічного розвантаження для працівників 40 3.3 Висновки до третього розділу 43 ВИСНОВОК 44 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectgameuk_UA
dc.subjectмаскаuk_UA
dc.subjectmaskuk_UA
dc.subjectфільтрuk_UA
dc.subjectfilteruk_UA
dc.subjectопрацюванняuk_UA
dc.subjectelementuk_UA
dc.subjectнейронні мережіuk_UA
dc.subjectneural networksuk_UA
dc.subjectінтерфейсuk_UA
dc.subjectinterfaceuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectARuk_UA
dc.titleРозробка гри-маски «Збір предметів» у проекції 2D засобами Sрark AR Studiouk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of Mask Game "Collection of Subjects" in the 2D Projection by Means of Spark AR Studiouk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мицканюк Вікторія Ігорівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТотосько, Олег Васильович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.93uk_UA
dc.relation.references1. Графічний редактор paint tool sai. Paint Tool Sai. URL: http://saipainttool.com/ (дата звернення: 24.03.2023)uk_UA
dc.relation.references2. Довбиш А. С. Основи теорії розпізнавання образів : навч. посіб. 56-те вид. Суми : Сум. держ. ун-т, 2015. 109 с.uk_UA
dc.relation.references3. Каллан Р. Нейронні мережі : навч. посіб. Великобританія : Діалектика, 2017. 288 с.uk_UA
dc.relation.references4. Кононюк А. Ю. Нейронні мережі і генетичні алгоритми : Науково-практ. вид. Київ : Авт. ред., 2008. 446 с.uk_UA
dc.relation.references5. Копча-Горячкіна Г. Е. Теорія розпізнавання образів : Навч.-метод. посіб. Ужгород : Вид-во ДВНЗ «Ужгор. нац. ун-ту», 2016. 59 с.uk_UA
dc.relation.references6. Костер Р. Теорія розваг для ігрового дизайну. Київ : ArtHuss, 2022. 288 с.uk_UA
dc.relation.references7. Крістофер М. Розпізнавання образів і машинне навчання : навч. посіб. Київ : Діалектика, 2020. 960 с.uk_UA
dc.relation.references8. Кутковецький В. Я. Розпізнавання образів : навч. посіб. Миколаїв : ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. 420 с.uk_UA
dc.relation.references9. Методи та системи штучного інтелекту / В. Фратавчан та ін. Чернівці : Чернівці: ЧНУ, 2023. 114 с.uk_UA
dc.relation.references10. Морґан Н. JavaScript для дітей. Веселий вступ до програмування. Львів : Вид-во Старого Лева, 2018. 408 с.uk_UA
dc.relation.references11. Троцько В. Методи штучного інтелекту. Київ : Ун-т економіки та права «КРОК», 2020. 86 с.uk_UA
dc.relation.references12. Штучні нейронні мережі: що це таке?. FuturuM Майбутнє сьогодні. URL: https://futurum.today/shtuchni-neironni-merezhi-shcho-tse-take/ (дата звернення: 18.03.2023)uk_UA
dc.relation.references13. Як зробити маску в інстаграм за 7 кроків. Prosmm. URL: https://prosmm.com.ua/yak-zrobyty-masku-v-instagram (дата звернення: 21.04.2023)uk_UA
dc.relation.references14. Як працюють нейронні мережі. Апепс Up To It. URL: http://apeps.kpi.ua/neural-networks/en (дата звернення: 30.03.2023)uk_UA
dc.relation.references15. Як створити маску в Instagram? Детальна інструкція. blogimenua. URL: https://www.imena.ua/blog/insta-masks/ (дата звернення: 01.04.2023)uk_UA
dc.relation.references16. 10 досягнень в області штучного інтелекту. Pingvin.pro. URL: https://pingvin.pro/gadgets/article-gadget/10-dosyagnen-v-oblasti-shtuchnogo-intelektu.html (дата звернення: 22.03.2023)uk_UA
dc.relation.references17. Cофт для розпізнавання образів (товарів). Avada media. URL: https://avada-media.ua/ua/services/soft-dlya-raspoznavaniya-obrazov/ (дата звернення: 12.04.2023)uk_UA
dc.relation.references18. Laba. Як зробити маску в Інстаграмі – покрокова інструкція. URL: https://laba.ua/blog/3252-kak-sdelat-masku-v-instagrame-poshagovaya-instrukciya (date of access: 16.03.2023)uk_UA
dc.relation.references19. Quick start.popular articles. Spark Ar. URL: https://sparkar.facebook.com/ar-studio/learn/most-popular/ (date of access: 02.04.2023)uk_UA
dc.relation.references20. What is notepad++. Notepad++. URL: https://notepad-plus-plus.org/ (date of access: 04.04.2023)uk_UA
dc.relation.references21. Васильєв О. Програмування мовою Python. Тернопіль : НК Богдан, 2019. 540 с.uk_UA
dc.relation.references22. Що таке доповнена реальність. Ipkey. URL: http://ipkey.com.ua/uk/faq/929-augmented-reality.html (дата звернення: 07.04.2023)uk_UA
dc.relation.references23. Що таке доповнена реальність?. Teachhub. URL: https://teach-hub.com/scho-take-dopovnena-realnist/ (дата звернення: 03.03.2023)uk_UA
dc.relation.references24. Що таке AR? Поняття доповненої реальності. Adobe. URL: https://www.adobe.com/ua/products/substance3d/discover/what-is-ar.html (дата звернення: 13.03.2023)uk_UA
dc.relation.references25. Юрченко І. В., Сікора В. С. Програмування мовою Python : навч. посіб. Чернівці : Чернівці: ЧНУ, 2022. 104 с.uk_UA
dc.relation.references26. Як доповнена й віртуальна реальності можуть перемінити соціальні мережі?. Gvara media. URL: https://gwaramedia.com/yak-dopovnena-j-virtualna-realnosti-mozhut-pereminyty-soczialni-merezhi/ (дата звернення: 09.03.2023)uk_UA
dc.relation.references27. Як зробити маску в Instagram. Факти. URL: https://life.fakty.com.ua/ua/tekhnolohii/internet/yak-zrobyty-masku-v-instagram/ (дата звернення: 04.04.2023)uk_UA
dc.relation.references28. Як створити маску в Instagram на телефоні?. Icoola. URL: https://icoola.ua/blog/yak-stvoryty-masku-v-instahram-na-iphone/ (дата звернення: 30.03.2023)uk_UA
dc.relation.references29. Instagram тестує функцію доповненої реальності під час покупок. Media sapiens. URL: https://ms.detector.media/sotsmerezhi/post/23611/2019-10-04-instagram-testuie-funktsiyu-dopovnenoi-realnosti-pid-chas-pokupok/ (дата звернення: 01.04.2023)uk_UA
dc.relation.references30. The ultimate guide to spark AR studio for instagram. Later. URL: https://later.com/blog/spark-ar-instagram/ (date of access: 05.04.2023)uk_UA
dc.relation.references31. Instagram-маски, AR-мистецтво та віртуальна ідентичність. LB.ua. URL: https://ua.lb.ua/culture/2020/02/13/449727_instagrammaski_armistetstvo.html (дата звернення: 27.02.2023)uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SNs-41_Mytskaniuk_V.I.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора