Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШимчук, Григорій Валерійович-
dc.contributor.authorФіліпович, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorFilipovych, Tetiana Ivanivna-
dc.date.accessioned2023-06-22T15:00:17Z-
dc.date.available2023-06-22T15:00:17Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.date.submitted2023-06-06-
dc.identifier.citationФіліпович Т. І. Розробка демоверсії сюжетно–орієнтованої мобільної гри «Механічне серце» засобами ігрового рушія Unity : кваліфікаційна робота освітнього рівня «Бакалавр» «122 — комп’ютерні науки» / Т. І. Філіпович. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41777-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці демоверсії сюжетно–рольової мобільної гри засобами ігрового рушія Unity. Мета роботи розробити демоверсію мобільної сюжетно–рольової мобільної гри «Механічне серце», відшукати рішення та способи реалізації проекту за допомогою ігрового рушія Unity. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто перспективи розробки мобільних ігор, їх жанрові різновидності, окремо було дано визначення візуальній новелі, особливості її створення та основні аспекти. Описано план реалізації інтерактивної історії, проведено аналіз програмного забезпечення, підбір найкращого ігрового рушія, стилістики та середовища розробки. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано основні етапи розробки візуальної новели «Механічне серце», процес створення: сюжету гри, візуальну частину, спрайтів персонажів, фонів та діалогів, розробку користувацького інтерфейсу, написання програмного коду та його реалізація у ігровому рушії. В третьому розділі розглянуто питання щодо впливу електромагнітного випромінювання від мобільних телефонів та психофізіологічного розвантаження при застосуванні мобільного додатка «Механічне серце». The qualification work is devoted to development of demo–version story–oriented mobile game «Mechanical Heart» by means of Unity Engine. The goal of the work of this qualification work is to develop a demo version of a story–oriented mobile game «Mechanical heart», find solutions and ways to implement the project using the Unity game engine. The first section of the qualification work contains prospects for developing mobile games, their genre varieties, in addition, the basic information about visual novels, features of its creation and main aspects. The plan for the implementation of the interactive story is described, and an analysis of software is conducted to select the best game engine, style, and development environment. The second section of the qualification work describes main stages of development of a story–oriented mobile game «Mechanical heart», such as: writing the plot, development of the visual part (sprites characters, backgrounds and dialogue boxes), UI/UX Kit, writing scripts and its implementation in the game engine. The third section of the qualification work discusses issues related to the impact of electromagnetic radiation from mobile phones and psychophysiological relaxation when using the mobile application «Mechanical Heart» are discussed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ «МОБІЛЬНА ГРА». ПІДБІР ПРОГРАМНИХ ЗАСТОСУНКІВ 10 1.1 Поняття мобільної гри. Візуальна новела. Етапи розробки 10 1.2 Огляд конкурентів 13 1.3 Підбір ігрового рушія 15 1.4 Візуальна складова гри 18 1.5 Adobe Photoshop 20 1.6 Adobe Illustrator 22 1.7 Leonardo.ai 23 1.8 Висновок до першого розділу 24 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ СЮЖЕТНО–РОЛЬОВОЇ ГРИ «МЕХАНІЧНЕ СЕРЦЕ» 26 2.1 Розробка концепту та вмісту прологу історії 26 2.2 Скачування та налаштування Unity 27 2.3 Розробка сюжетно–орієнтованої гри 30 2.4 Висновок до другого розділу 42 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 43 3.1. Вплив електромагнітного випромінювання від мобільних телефонів 43 3.2 Психофізіологічне розвантаження при застосуванні мобільного додатка «Механічне серце» 46 3.3 Висновок до третього розділу 47 ВИСНОВКИ 48 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 49uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмобільна граuk_UA
dc.subjectmobile gameuk_UA
dc.subjectігровий рушійuk_UA
dc.subjectgame engineuk_UA
dc.subjectвізуальна новелаuk_UA
dc.subjectvisual noveluk_UA
dc.subjectдемоверсіяuk_UA
dc.subjectdemo versionuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectAdobe Photoshopuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.titleРозробка демоверсії сюжетно-орієнтованої мобільної гри «Механічне серце» засобами ігрового рушія Unityuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of demo-version story-oriented mobile game "Mechanical heart" by means of Unity Engineuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Філіпович Тетяна Іванівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДідич, Ірина Степанівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.4uk_UA
dc.relation.references1. Adobe Help Center – Нові можливості в Illustrator. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpx.adobe.com/ua/illustrator/using/whats-new.htmluk_UA
dc.relation.references2. Adobe Help Center – Що нового у Photoshop. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpx.adobe.com/ua/photoshop/using/whats-new.html?promoid=2SLRC6G5&mv=otheruk_UA
dc.relation.references3. Artstation – офіційна сторінка художника Le Vuong. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.artstation.com/vuogleuk_UA
dc.relation.references4. Avedon A. A. Sutton-Smith The Ambiguity of Play: Harvard University Press / Araf Araftar Avedon., 2019. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references5. BBC News Україна – Випромінювання від смартфонів: чи це небезпечно і як захиститися [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bbc.com/ukrainian/features-43238017uk_UA
dc.relation.references6. Cases – Растрова та векторна графіка. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cases.media/article/rastrova-ta-vektorna-grafikauk_UA
dc.relation.references7. Costikyan A. B. Uncertainty in Games: MIT Press / Aram Brel Costikyan., 2018. – 152 p.uk_UA
dc.relation.references8. Designtalk – Що таке Splash screen і як робити його дизайн правильно? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://designtalk.club/shho-take-splash-screen-jak-jogo-robyty/uk_UA
dc.relation.references9. Deviantart – офіційна сторінка художника shiningmelon [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.deviantart.com/shiningmelonuk_UA
dc.relation.references10. Dribbble – офіційна сторінка художника John Mevis. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dribbble.com/johnmevisuk_UA
dc.relation.references11. Gamedev.Dou – Що таке Unity? Курс Unity для митців. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/forums/topic/38048/uk_UA
dc.relation.references12. GamesIndustry.biz – Genshin Impact makes $3.7 billion in mobile lifetime revenue. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gamesindustry.biz/genshin-impact-makes-37-billion-in-mobile-lifetime-revenueuk_UA
dc.relation.references13. Hocking J. A. Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 1st Edition / Jared Antony Hocking., 2018. – 352 p.uk_UA
dc.relation.references14. Ideas Center – Користь і шкода комп'ютерних ігор, вплив на організм людини [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу – https://ideas-center.com.ua/?p=11042uk_UA
dc.relation.references15. Steam Store – сторінка гри Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/787480/Phoenix_Wright_Ace_Attorney_Trilogy/uk_UA
dc.relation.references16. Termin.in.ua – Стімпанк (Steampunk) – що це таке та в чому суть жанру і стилю. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://termin.in.ua/stimpank-steampunk/uk_UA
dc.relation.references17. Termin.in.ua – Штучний інтелект (ШІ) – що це таке, як працює і навіщо потрібен. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://termin.in.ua/shtuchnyy-intelekt/uk_UA
dc.relation.references18. Twitter – офіційна сторінка художника damaoye233. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://twitter.com/damaoye233uk_UA
dc.relation.references19. Unity – What is the Unity Hub? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/downloaduk_UA
dc.relation.references20. Unity Documentation: – Scenes Manual 2021.3 (LTS) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/ru/530/Manual/CreatingScenes.htmluk_UA
dc.relation.references21. Unity Documentation: – Unity Remote Manual 2021.3 (LTS) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UnityRemote5.htmuk_UA
dc.relation.references22. Unity Documentation: – Unity The Hierarchy window Manual 2021.3 (LTS). [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/Hierarchy.htmluk_UA
dc.relation.references23. Voki Games – Action, MOBA, RTS: гайд жанрами мобільних ігор VOKI. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vokigames.com/ua/action-moba-rts-gajd-zhanrami-mobilnih-igor/uk_UA
dc.relation.references24. Voki Games – Розробка ігор: 7 головних етапів створення мобільної free-to-play гри.[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vokigames.com/ua/rozrobka-igor-7-golovnyh-etapiv-stvorennya-mobilnoyi-free-to-play-gry/uk_UA
dc.relation.references25. Vyviska – Векторна VS растрова графіка? Спільне та відмінне між ними. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vyviska.com.ua/vektorna-vs-rastrova-grafika-spilne-ta-vidminne-mizh-nymy/uk_UA
dc.relation.references26. Whitson J. R. The New Spirit of Capitalism in the Game Industry / Jason Rojer Whitson., 2019. –789 c.uk_UA
dc.relation.references27. Znaishov – Leonardo AI. Безкоштовна нейромережа для генерації зображення. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://znayshov.com/News/Details/leonardo_ai_bezkoshtovna_neiromerezha_dlia_heneratsii_zobrazhenniauk_UA
dc.relation.references28. БДМУ – Вплив електромагнітних полів (мобільні телефони, Wi-Fi мережі) на здоров’я людини [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу – https://www.bsmu.edu.ua/blog/1930-vplyv-electromagnitnyh-poliv/uk_UA
dc.relation.references29. Вікіпедія – Візуальна новела. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Візуальна_новелаuk_UA
dc.relation.references30. Радіо Свобода – Вплив смартфонів на рівень щастя, інтелекту та нове покоління «iGen» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу – https://www.radiosvoboda.org/a/28705680.htmluk_UA
dc.relation.references31. Фурсова Н. А. Розробка мережевої комп’ютерної гри з використанням Unity Engine / Н. А. Фурсова., 2018. – 244 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SN-41_Filipovych_T_I.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора