Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41697

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБільський, А. В.-
dc.contributor.authorBilskyi, A.-
dc.coverage.temporal26 травня 2023 року-
dc.coverage.temporal26 May 2023-
dc.date.accessioned2023-06-22T13:32:18Z-
dc.date.available2023-06-22T13:32:18Z-
dc.date.created2023-05-26-
dc.date.issued2023-05-26-
dc.identifier.citationБільський А. В. Маркетинг як керівна філософія бізнесу / Більський А. В. // Матеріали Ⅹ I Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 20.-
dc.identifier.isbn978-617-7875-62-7-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41697-
dc.format.extent20-
dc.language.isouk-
dc.publisherФОП Паляниця В. А.-
dc.publisherPE Palianytsia V. A.-
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 2023-
dc.relation.ispartofProceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends", 2023-
dc.titleМаркетинг як керівна філософія бізнесу-
dc.title.alternativeMarketing as a leading business philosophy-
dc.typeConference Abstract-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023-
dc.coverage.placenameТернопіль-
dc.coverage.placenameTernopil-
dc.format.pages1-
dc.subject.udc658.8-
dc.identifier.citationenBilskyi A. (2023) Marketynh yak kerivna filosofiia biznesu [Marketing as a leading business philosophy]. Proceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends" (Tern., 26 May 2023), pp. 20 [in Ukrainian].-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя-
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“-
dc.citation.spage20-
dc.citation.epage20-
dc.citation.conferenceⅩⅠ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“-
Розташовується у зібраннях:ХI Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.