Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНикитюк, Вячеслав Вячеславович-
dc.contributor.authorОсідак, Назарій Ігорович-
dc.contributor.authorOsidak, Nazariy Ihorovych-
dc.date.accessioned2023-06-22T12:45:58Z-
dc.date.available2023-06-22T12:45:58Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.date.submitted2023-06-06-
dc.identifier.citationОсідак Н. І. Розробка трейлеру комп’ютерної гри ”Colosus” засобами Blender з можливістю переносу на рушій Unreal Engine : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / Н. І. Осідак. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41692-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці сінематик трейлера для гри ”Colosus”. Мета роботи Розробка трейлеру комп’ютерної гри “Colosus”допомогою рушія Unreal Engine. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто програми для роботи з 3D графікою, а також розгляглянуто функціонал ігрового рушія Unreal Engine. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто концептуалізацію проекту і створення вимог до тривимірної сцени. Розглянуто процес створення ландшафту, вибір відповідних ассетів та їх встановлення. Описано компонування сцени, налаштування освітлення, створення спеціальних ефектів. Та проведено фінальний рендеринг сцени і монтаж відео та звуковий дизайн. The qualification work is dedicated to the development of a cinematic trailer for the game "Colosus". The goal of the work is to create trailer for the "Colosus" computer game using the Unreal Engine. The first section of the qualification work discusses the software for working with 3D graphics, as well as the functionality of the Unreal Engine game engine. The second section of the qualification work focuses on the conceptualization of the project and the creation of requirements for the 3D scene. It covers the process of creating landscapes, selecting appropriate assets, and their installation. The composition of the scene, lighting setup, creation of special effects, final scene rendering, video editing, and sound design are also described.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ПРОГРАМ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ. 8 1.1 ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПЗ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ 8 1.2 ОГЛЯД DAVINCI RESOLVE 9 1.3 ОГЛЯД UNREAL ENGINE 10 1.4 ОГЛЯД BLENDER 14 1.5 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 18 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СЦЕНИ ДЛЯ ТРЕЙЛЕРУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРИ 19 2.1 КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ І СТВОРЕННЯ ВИМОГ 19 2.2 СТВОРЕННЯ ЛАНДШАФТУ 21 2.3 ПІДБІР АССЕТІВ 23 2.4 КОМПОНУВАННЯ СЦЕНИ 25 2.5 СТВОРЕННЯ ЕФЕКТІВ 28 2.6 ФІНАЛЬНИЙ РЕНДЕРИНГ, МОНТАЖ ВІДЕО ТА ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН 31 2.7 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 32 РОЗДІЛ 3.БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 34 3.1 НАДАННЯ ПЕРШОЇ ДОПОМОГИ ПРИ УРАЖЕННІ СТРУМОМ 34 3.2 САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УМОВ ПРАЦІ ЗА ПК 36 3.3 ВИСНОВОК ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 38 ВИСНОВКИ 40 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 42uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСиквенціяuk_UA
dc.subjectSequenceuk_UA
dc.subjectГрідuk_UA
dc.subjectgriduk_UA
dc.subjectРеференсuk_UA
dc.subjectreferenceuk_UA
dc.subjectНодиuk_UA
dc.subjectnodesuk_UA
dc.subjectАссетuk_UA
dc.subjectassetuk_UA
dc.subjectРендерuk_UA
dc.subjectRenderuk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.titleРозробка трейлеру комп’ютерної гри ”Colosus” засобами Blender з можливістю переносу на рушій Unreal Engineuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the "Colosus" computer game trailer using Blender with the ability to transfer to the Unreal Engineuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Осідак Назарій Ігорович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМикитишин, Андрій Григорович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.6uk_UA
dc.relation.references1. "About Blender" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blender.org/about/uk_UA
dc.relation.references2. “Creating Landscapes in Unreal Engine" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/BuildingWorlds/Landscape/Creation/uk_UA
dc.relation.references3. "DaVinci Resolve Color" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:uk_UA
dc.relation.references4. "DaVinci Resolve Training" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blackmagicdesign.com/ua/products/davinciresolve/traininguk_UA
dc.relation.references5. "DaVinci Tutorials" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://videoinfographica.com/davinci-tutorials/uk_UA
dc.relation.references6. “Find Yourself in 3D Design" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://te.itstep.org/blog/find-yourself-in-3d-designuk_UA
dc.relation.references7. How to Set Up Lighting for Games in Unreal Engine – Part 1 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://80.lv/articles/how-to-set-up-lighting-for-games-in-unreal-engine-part-1/uk_UA
dc.relation.references8. "Mission to Minerva" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://kitbash3d.com/products/mission-to-minerva?_pos=1&_psq=mis&_ss=e&_v=1.0uk_UA
dc.relation.references9. NASA обрало фіналістів конкурсу для проектування бази на Марсі: як виглядатиме перше житло на Червоній планеті [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://prm.ua/nasa-obralo-finalistiv-konkursu-dlya-proektuvannya-bazi-na-marsi-yak-viglyadatime-pershe-zhitlo-na-chervoniy-planeti/uk_UA
dc.relation.references10. "Networking and Multiplayer in Unreal Engine" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/networking-and-multiplayer-in-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references11. Niagara for Beginners in Unreal Engine 4 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.udemy.com/course/niagara-for-beginners-in-unreal-engine-4/uk_UA
dc.relation.references12. Quixel Community Help" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://help.quixel.com/hc/en-us/community/topicsuk_UA
dc.relation.references13. Shadows in Unreal Engine" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:https://docs.unrealengine.com/4.27/enUS/BuildingWorlds/LightingAndShadows/Shadows/uk_UA
dc.relation.references14. "Unreal Engine" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://stayinformedgroup.com/uk/unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references15. “Unreal Engine 5.15 Tutorials" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/Yjjn/unreal-engine-5-15uk_UA
dc.relation.references16. Unreal Engine Documentation [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/uk_UA
dc.relation.references17. Unreal Engine Documentation: Animating Characters and Objects [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/animating-characters-and-objects-in-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references18. Unreal Engine Documentation: Creating Visual Effects in Niagara for Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/creating-visual-effects-in-niagara-for-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references19. Unreal Engine Documentation: Render Cinematics in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/render-cinematics-in-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references20. Unreal Engine Documentation: Using Cameras in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/using-cameras-in-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references21. Unreal Engine FX – VFX for Games in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.udemy.com/course/unreal-enginefxuk_UA
dc.relation.references22. "Державна служба з питань праці: Основні санітарно-гігієнічні вимоги до роботи в офісі" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://te.dsp.gov.ua/robota-v-ofisi-osnovni-sanitarno-gigiyenichni-vymogy/uk_UA
dc.relation.references23. "Документація Blender" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:https://docs.blender.org/manual/ru/dev/modeling/meshes/tools/index.htmluk_UA
dc.relation.references24. "Документація Blender: Анімація" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу :https://docs.blender.org/manual/ru/latest/animation/index.html.uk_UA
dc.relation.references25. "Документація Blender: Моделювання" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/ru/dev/modeling/index.htmluk_UA
dc.relation.references26. "Документація Blender: Рендерінг, Цикли, Матеріали, Редагування текстур" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/ru/2.79/render/cycles/materials/texture_editing.htmluk_UA
dc.relation.references27. Екструдування форми об'єкта: вершини, ребра, грані [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://informatik.pp.ua/uroky/9-klas/konspekty-uchnia/ekstruduvannia-formy-obiekta-vershyny-rebra-hraniuk_UA
dc.relation.references28. Навчання тривимірній графіці та 3D моделювання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://easy3dprint.com.ua/uk/trivimirna-grafika-3d-modelyuvannya/uk_UA
dc.relation.references29. Програми для 3D моделювання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.soringpcrepair.com/programs-for-3d-modeling/uk_UA
dc.relation.references30. Створення тривимірної сцени на основі Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.artstation.com/artwork/zOLxgwuk_UA
dc.relation.references31. "Ужгородський національний університет: Надання першої допомоги при ураженні струмом" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://www.uzhnu.edu.ua/uk/news/strum.htmuk_UA
dc.relation.references32. Що таке референси: для чого вони потрібні та де їх шукати?" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://web-promo.ua/ua/blog/sho-take-referensi-dlya-chogo-voni-potribni-ta-de-yih-shukati/uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SN-41_Osidak_N_I.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора