Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОстровська, Галина Йосипівна-
dc.contributor.advisorOstrovska, Halyna-
dc.contributor.authorКоцюруба, Анастасія Володимирівна-
dc.contributor.authorKotsyuruba, Anastasia-
dc.date.accessioned2023-06-21T21:00:04Z-
dc.date.available2023-06-21T21:00:04Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationКоцюруба А.В. Розвиток корпоративної культури підприємств індустрії гостинності (на прикладі готелю «Інтурист-Закарпаття»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А.В. Коцюруба. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41667-
dc.description.abstractВисвітлено теоретичні основи формування та розвитку корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Узагальнено підходи до визначення поняття корпоративної культури як елементу інноваційного менеджменту готельного підприємства. Досліджено типології корпоративної культури та способи її оцінювання. Визначено роль корпоративної культури в індустрії гостинності. Надано опис організаційно-економічної характеристики готелю «Інтурист-Закарпаття». Проведено аналіз кадрового складу готелю. Здійснено оцінювання корпоративної культури «Інтурист-Закарпаття». Запропоновано шляхи удосконалення системи розвитку корпоративної культури готелю «Інтурист-Закарпаття». Розвинуто корпоративні культурні стандарти в контексті стратегічного управління готельного бізнесу. Розроблено проєкт щодо удосконалення корпоративної культури готелю «Інтурист-Закарпаття». Проведено оцінювання ефективності програми комплексних заходів щодо вдосконалення роботи персоналу готелю «Інтурист-Закарпаття».uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical foundations of the corporate culture at enterprises formation and development in the hospitality industry are highlighted. Approaches to defining the concept of corporate culture as an element of a hotel enterprise innovative management are summarized. The typology of corporate culture and methods of its evaluation are studied. The role of corporate culture in the hospitality industry is determined. A description of “Intourist-Zakarpattia”: hotel organizational and economic characteristics is provided. An analysis of the hotel personnel is carried out. An evaluation off the “Intourist-Zakarpattia” hotel corporate culture is carried out. Ways to improve the corporate culture development system of “Intouris-Zakarpattia” hotel are proposed. Corporate cultural standards are developed in the context of “Intourist-Zakarpattia” hotel is developed. An evaluation of the comprehensive measures program effectiveness to improve the work of “Intourist-Zakarpattia” hotel staff is carried out.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП....6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ...9 1.1 Корпоративна культура як категорія економічної науки та об’єкт управлінської діяльності...9 1.2 Типології корпоративної культури та способи її оцінювання...18 1.3 Роль корпоративної культури в індустрії гостинності...24 Висновки до розділу 1...28 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ЕЛЕМЕНТУ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА...30 2.1 Організаційно-економічна характеристика готелю «Інтурист-Закарпаття»...30 2.2 Аналіз кадрового складу підприємства...35 2.3 Оцінка корпоративної культури готелю «Інтурист-Закарпаття»...40 Висновки до розділу 2...47 РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ГОТЕЛЮ «ІНТУРИСТ-ЗАКАРПАТТЯ»….49 3.1 Розвиток корпоративних культурних стандартів в контексті стратегічного управління готельного бізнесу...49 3.2 Розроблення проєкту щодо вдосконалення корпоративної культури готелю «Інтурист-Закарпаття»….61 3.3 Оцінка ефективності програми комплексних заходів щодо вдосконалення роботи персоналу готелю «Інтурист-Закарпаття»…..68 Висновки до розділу 3...72 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...74 4.1 Основні аспекти управління комплексом безпеки готельного підприємства...74 4.2. Інноваційні системи безпеки в індустрії гостинності...78 Висновки до розділу 4...81 ВИСНОВКИ...83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...88 ДОДАТКИ...96uk_UA
dc.format.extent1-92-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectсистема цінностейuk_UA
dc.subjectмодель потенціалу працівниківuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectvalue systemuk_UA
dc.subjectemployee potential modeluk_UA
dc.subjectcreative thinkinguk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.titleРозвиток корпоративної культури підприємств індустрії гостинності (на прикладі готелю «Інтурист-Закарпаття»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of corporative culture of hospitality industry facilities (hotel “Inturyst-Zakarpattia” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Коцюруба А.В., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.3uk_UA
dc.relation.references1. Семикіна М. В., Беляк Т. О. Корпоративна культура в системі соціально-трудових відносин: моногр. Кропивницький: Видавництво «КОД», 2018. 248 с.uk_UA
dc.relation.references2. Колот А. М. Соціально-трудові відносини: теорія і практика регулювання: моногр. К.: КНЕУ, 2013. 230 с.uk_UA
dc.relation.references3. Грішнова О. А. Економіка праці та соціально–трудові відносини: підруч. К.: Знання, 2014. 535 с.uk_UA
dc.relation.references4. Островська Г. Й. Шерстюк Р. П., Кузь Т. І. Туризм на теренах Тернопільщини: сучасний стан та перспективи розвитку. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 8 (41). Кропивницький: ЦНТУ, 2022. С. 139–147.uk_UA
dc.relation.references5. Островська Г. Й., Малюта Л. Я., Шерстюк Р. П. Event-менеджмент в індустрії туризму. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6 (39). Кропивницький: ЦНТУ, 2021. С. 220–230. Doi: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2021.6(39).220-230.uk_UA
dc.relation.references6. Островська Г., Кузь Т., Малюта Л., Нагорняк Г. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. С. 85–91. Doi: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.085uk_UA
dc.relation.references7. Островська Г.Й. Домінанти інтелектуального лідерства підприємства. Матеріали VIII-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка «Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування». Збірник тез доповідей: (Тернопіль, 28 березня 2019 року). Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. Тернопіль: 2019. 93 с. С. 60–61.uk_UA
dc.relation.references8. Ostrovska H. Yo., Sherstiuk R. P., Tsikh H. V., Demianyshyn V. H., Danyliuk-Chernykh I. M. Conceptual Principles of Learning Organization Building. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2021, № 3. С. 167–172. Doi: https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/167.uk_UA
dc.relation.references9. Ostrovska, H., Tsikh, H., Strutynska, I., Kinash, I., Pietukhova, O., Golovnya, О., Shehynska, N. (2021). Building an effective model of intelligent entrepreneurship development in digital economy. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 6 (13 (114)). Р 49–59. Doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244916.uk_UA
dc.relation.references10. Ostrovska H. Y., Maliuta L. Ya., Sherstiuk R. Р., Lutsykiv I. V., Yasinetska I. А. Development of intellectual potential at systematic paradigm of knowledge management. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2020. № 4. Р. 171–178. https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-4/171.uk_UA
dc.relation.references11. Ostrovska H. Andrushkiv B. Tsikh H. Boichyk I. Stavnycha N. Formation of priorities for the development of intellectual potential in the conditions of establishing a knowledge-based economy. Financial and credit activities: problems of theory and practice. 2022. № 1 (42). P. 415–427. Doi: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3561.uk_UA
dc.relation.references12. Розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури: можливості і перспективи / Андрушків Б. М., Шерстюк Р. П., Островська Г. Й. та ін. Тернопіль. Вид-во Осадца Ю. В. 2020. 518 с.uk_UA
dc.relation.references13. Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі: підруч. / Скопень М.М. та ін. за ред. д.т.н., проф. М.К. Сукача. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. 768 с.uk_UA
dc.relation.references14. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174–184.uk_UA
dc.relation.references15. Череп А. В., Маказан Є. В. Аналіз корпоративної культури України як фактор впливу на розвиток компаній. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2017. Вип. 4. С. 100–108. URL: http://nbuv. gov. ua/UJRN/Vznu_eco_2017_4_16 (дата звернення 26.02.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references16. Стамбульська Х., Передало Х. Корпоративна культура: сутність, типи та роль у розвитку організації. Ефективна економіка. DOI: 10.32702/2307-2105-2022.1.204. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2022/206.pdf (дата звернення 26.02.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references17. Кицак Т. Г. Розвиток системи корпоративних цінностей – передумова ефективної діяльності підприємства. Теоретичні та прикладні питання економіки. 2015. № 7. С. 285–290.uk_UA
dc.relation.references18. Синицька О. І., Білецька О. О. Організаційна чи корпоративна культура: теоретичні підходи до тлумачення понять. Економічні науки. 2011. №5. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_5_1/099-102.pdf (дата звернення: 26.02.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references19. Міхов Л. І. Сутність та зміст корпоративної культури. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2015. №3 (31). С. 42–46.uk_UA
dc.relation.references20. Ілляшенко С. М., Овчаренко М. І. Засади організаційно-економічного механізму управління розвитком корпоративної культури промислового підприємства. Ефективна економіка. 2013. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (дата звернення 15.03.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references21. Колєсніков Г. А. Концепція сучасної організаційної культури управління підприємств. Луцьк, 2015. ВІЕМ. 350 с.uk_UA
dc.relation.references22. Ліпич Л. Моделі організаційної культури підприємства в контексті деструктивних змін. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2021. № 3, С. 81–89. Doi: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-03-81-89.uk_UA
dc.relation.references23. Євтушенко Н. О. Управління організаційною культурою. Економічний простір. Дніпро: ПДАБА, 2020. № 164. С. 86–90. Doi.https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-14.uk_UA
dc.relation.references24. Пахота Н. В. Управління організаційною культурою транспортних підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8144 (дата звернення: 25.04.2023)uk_UA
dc.relation.references25. Савченко М. В., Шкуренко О. В. Концепція формування моделі управління організаційною культурою підприємства Адаптивне управління: теорія і практика. 2020. Вип. 9 (18). URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/325/290 (дата звернення: 20.04.2023).uk_UA
dc.relation.references26. Управління персоналом: теоретичні аспекти та стратегії розвитку: монографія / Костишина Т.А., Писаренко В.П., Нестуля О.О., Ннстуля С.І. [та ін.] за ред. проф. Т.А. Костишиної. Полтава, 2014. 604 с.uk_UA
dc.relation.references27. Хілуха О. А. Сутнісні характеристики корпоративного управління. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. 2015. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/5104/1/Khilukha_O.pdf (дата звернення 25.02.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references28. Перевозова І. В. Основні постулати при формуванні корпоративної культури компанії. Ефективна економіка. 2020. № 1. doi: 10.32702/2307- 2105-2020.1.15. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8240 (дата звернення: 25.02.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references29. Saad R., Asaad M.N.N. Does Organizational Culture Moderate the Relationship Between ISO 9000 Soft Factors and Organizational Performance? The Journal of Developing Areas. 2015. Vol. 49. No. 3. Рp. 379–394.uk_UA
dc.relation.references30. Gimenez-Espin J. A., Jimenez-Jimenez D., Martinez-Costa M. Organizational Culture for Total Quality Management. Total Quality Management. 2013. Vol. 24. No. 6. Рp. 678–692.uk_UA
dc.relation.references31. Harrington H. J., Voehl F. Cultural Change Management. International Journal of Innovation Science. 2015. Vol. 7. No. 1. Рp. 55–74.uk_UA
dc.relation.references32. Su Z., Yang D., Yang J. The Match between Efficiency/ Flexibility Strategy and Organisational Culture. International Journal of Production Research. 2012. Vol. 50. No. 19. Рp. 5317–5329.uk_UA
dc.relation.references33. Weare Ch., Lichterman P., Esparza N. Collaboration and Culture: Organizational Culture and the Dynamics of Collaborative Policy Networks. The Policy Studies Journal. 2014. Vol. 42. No. 4. Рp. 590–619.uk_UA
dc.relation.references34. Azanzaa G. Et al. Authentic leadership and organizational culture as drivers of employees’ job satisfaction. Journal of Work and Organizational Psychology. 2013. 29. Рp. 45–50.uk_UA
dc.relation.references35. Мірошниченко О. В. Розвиток соціально–трудового партнерства в Україні: методологія, методика аналізу, напрями вдосконалення / відповід. ред. В. В. Онікієнко]. К.: Вид–во ТОВ «ПРИНТ–ЕКСПРЕС», 2015. 187 с.uk_UA
dc.relation.references36. Ковалевський С. В., Медведєва О. А., Кошева Л. В. Корпоративна культура організацій в умовах глобалізації економіки. Корпоративна культура організацій ХХІ століття. К., 2015. С. 5–14.uk_UA
dc.relation.references37. Андросова О. Ф. Стратегія формування корпоративної культури та ефективність від її реалізації на підприємствах машинобудування: дис. на здобуття наук. ступ. док. екон. наук: 08.00.04; НУЗП. Запоріжжя, 2019. 465 с.uk_UA
dc.relation.references38. Андрущенко Г. І. Корпоративна культура, організаційна культура, довіра: діалектика взаємозв’язку феноменів. Економіка. фінанси. менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2017. № 9. С. 100–113. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2017_9_10 (дата звернення: 25.04.2023).uk_UA
dc.relation.references39. Бабич О. Основні засади створення корпоративної культури як інструменту управління. Вісник Української академії державного управління. 2019. № 2. С. 449–456.uk_UA
dc.relation.references40. Овчаренко М. І., Іванова Т. В. Соціально-психологічні аспекти забезпечення формування корпоративної культури. Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали всеукраїнської наукової конференції (19–20 квітня 2017 р.). Суми: Сумський державний університет, 2017. Ч. 3. С. 140–144.uk_UA
dc.relation.references41. Соціальна відповідальність: навч. посіб. / [А. М. Колот, О. А. Грішнова, О. О. Герасименко та ін.]; за заг ред. А.М. Колота. К.: КНЕУ, 2015. 519 с.uk_UA
dc.relation.references42. Баюра Д. О. Система корпоративного управління в Україні – стан та перспективи розвитку: моногр. Київ: К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2014. 288 с.uk_UA
dc.relation.references43. Cameron Kim S., Quinn Robert E. Diagnozing and Changing Organization Culture, Addisson-Wesley Publishing Co, 8th edition. 2014. 320 p.uk_UA
dc.relation.references44. Химич І. Г. Формування корпоративної культури підприємства в сучасних економічних умовах. Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку економічних систем. 2015. № 31. С. 105–116.uk_UA
dc.relation.references45. Панченко Є. Г. Корпоративна культура та розвиток інтелектуального потенціалу українських підприємств в умовах перехідної економіки. Питання економіки. 2018. № 7. С. 37–45.uk_UA
dc.relation.references46. Шевченко В. С. Визначення впливу корпоративної культури на діяльність підприємства. Комунальне господарство міст. 2014. №114. С. 157–161.uk_UA
dc.relation.references47. Чернишова Т. О. Деякі аспекти корпоративної культури організації. Наукові праці КНТУ. Економічні науки. 2017. Вип. 17. URL http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_17_ekon/stat_17/49.pdf (дата звернення 18.03.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references48. The official site of Builtin. How these 4 typed of organizational culture define your company. 2021. URL: https://builtin.com/company-culture/types-oforganizational-culture (дата звернення 11.03. 2023 р.)uk_UA
dc.relation.references49. The official site of The Fivecoat Consulting Group. Four types of corporate culture. 2020. URL: https://www.thefivecoatconsultinggroup.com/the-coronaviruscrisis/ four-types-corporate-culture?format=amp (дата звернення 18.03.2023 р.)uk_UA
dc.relation.references50. The official site of Evercar, Kinds and types of corporate culture. 2020. URL: https://evercar.pp.ua/vidi-i-tipi-korporativnoi-kulturi/ (дата звернення 18.03.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references51. The official site of Free Management Library, Overview of Organizational Culture, 2022. URL: https://managementhelp.org/organizations/culture.htm (дата звернення 15.03.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references52. The official site of iEduNote, Organizational Culture: Definition, Characteristics, Roles, Types. 2015. URL: https://www.iedunote.com/organizational-culture (дата звернення 18.03.2023 р.)uk_UA
dc.relation.references53. Журавльова С. М. Технологія готельної справи: навч. посіб. / С. М. Журавльова, В. М. Зайцева, Т. В. Каптюх. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. 264 с.uk_UA
dc.relation.references54. Організація готельно-ресторанного господарства: навч. посіб. / В. С. Ковєшніков та ін. К. : Ліра-К, 2021. 564 с.uk_UA
dc.relation.references55. Редько В. Є., Ваніна С. В. Вплив корпоративної культури на якість готельного сервісу. Ефективна економіка. 2018. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6667 (дата звернення: 25.03.2023 р.). DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.64uk_UA
dc.relation.references56. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку: моногр. Київ: КНТЕУ, 2017. 600 с.uk_UA
dc.relation.references57. Семикіна М., Беляк Т., Волчкова Г. Розвиток корпоративної культури як передумова накопичення соціального капіталу. Economics and Management: Challenges and Perspectives. «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, Vienna, Austria, 2015. С. 98–103.uk_UA
dc.relation.references58. Терон І. В. Корпоративна культура в механізмах регулювання соціально-трудових відносин. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Вип. №6. С. 639–643. URL: http://globalnational.in.ua/arURKchive/6- 2015/131.pdf (дата звернення: 25.03.2023).uk_UA
dc.relation.references59. Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно- ресторанному господарстві: підруч. Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 487 с.uk_UA
dc.relation.references60. Арпуль О. В., Абрамова А. Г., Мирошник Ю. А. Готельна справа: підруч. Київ : Кондор, 2021. 300 с.uk_UA
dc.relation.references61. Овчаренко М. І. Концептуальні засади формування організаційно економічного механізму управління розвитком корпоративної культури підприємства. Економічні перспективи України та світу: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20–21 вересня 2018 р.). Чернігівський державний технологічний університет, 2018. С. 83–86.uk_UA
dc.relation.references62. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку: монографія. Київ, 2017. 600 с.uk_UA
dc.relation.references63. Готель «Інтурист-Закарпаття». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/39503275/ (дата звернення 26.02.2023 р.).uk_UA
dc.relation.references64. Річні звіти ТОВ «Готель «Інтурист-Закарпаття» за 2020–2022 роки.uk_UA
dc.relation.references65. Handy C. B. Gods of management: The changing work of organizations. Souvenir. 2009. 268 р.uk_UA
dc.relation.references66. Організація готельно-ресторанного господарства: навч. посіб. / В. С. Ковєшніков та ін. К.: Ліра-К, 2021. 564 с.uk_UA
dc.relation.references67. Портер M. Конкурентна перевага. Як досягти стабільно високих результатів. Наш формат, 2019. 624 p.uk_UA
dc.relation.references68. Ковалевский С. В. Формування корпоративної компетентності. Корпоративна культура організацій ХХІ століття. 2019. № 20. С. 44–48.uk_UA
dc.relation.references69. Potencial in Focus. HRTimes. 2017. №31. URL: https://www.ecopsy/insights/potential-in-focus (дата звернення: 14.03.2023).uk_UA
dc.relation.references70. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях: посіб. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kotsyuruba A_V_2023.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Коцюруба.doc43 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора