Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Лілія Миколаївна-
dc.contributor.advisorMelnyk, Liliya-
dc.contributor.authorБерезна, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorBerezna, Olha-
dc.date.accessioned2023-06-21T15:53:42Z-
dc.date.available2023-06-21T15:53:42Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationБерезна О.М. «Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.М. Березна. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41657-
dc.description.abstractБерезна О.М. Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 73 сторінки, 10 рисунків, 5 таблиць, 32 літературних джерела. Предмет дослідження - процес удосконалення системи управління якістю готельних послуг. Об’єкт дослідження - ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА», основним видом діяльності якого є надання громадянам і юридичним особам послуг з тимчасового розміщення. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи управління якістю готельних послуг. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. Рекомендації щодо покращення управління якістю послуг, запропоновану у роботі, можуть бути реалізованими у практичній діяльності ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА».uk_UA
dc.description.abstractBerezna O. Improvement of the service quality management system of a hotel-type institution (TORP “Service-Tourist Complex “RUTA” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 73 pages, 10 pictures, 5 tables, 32 references. The subject of investigation is the process of improving the quality management system of hotel services. The object of investigation is “Service-Tourist Complex “RUTA”, the main activity of which is the provision of temporary accommodation services to citizens and legal entities. The aim of the work is the development of recommendations for improving the quality management system of hotel services. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. Recommendations for improving service quality management proposed in the work can be implemented in practical activities of the “Service-Tourist Complex “RUTA”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП ... 5 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ЗАКЛАДУ ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ ... 8 1.1. Поняття якості послуги як об’єкта управління ... 8 1.2. Міжнародна класифікація і сертифікація готелів ... 10 Висновок до теоретичного розділу ... 17 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ТОРП «СЕРВІСНО-ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС «РУТА» ... 18 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА» ... 18 2.2. Аналіз факторів, що впливають на якість послуг закладів готельного типу ... 23 2.3. Методичні підходи до формування й розвитку ефективної системи управління якістю готельних послуг ... 32 Висновок до аналітичного розділу ... 38 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ЗАКЛАДУ ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ ... 40 3.1. Система управління якістю готелю як основний механізм гарантування якості готельних послуг ... 40 3.2. Рекомендації щодо формування моделі оцінки якості обслуговування у закладі готельного типу ... 45 3.3. Удосконалення системи мотивації персоналу як напряму забезпечення якості послуг обслуговування ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА» ... 48 Висновок до рекомендаційно-розрахункового розділу ... 59 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 60 4.1. Забезпечення надійності роботи підприємства до дії світлового випромінювання в умовах НС ... 60 4.2. Види та порядок проведення інструктажів з охорони праці ... 63 ВИСНОВКИ ... 68 БІБЛІОГРАФІЯ ... 71uk_UA
dc.format.extent1-73-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectзаклад розміщенняuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectaccommodationuk_UA
dc.subjectprocessuk_UA
dc.title«Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»)uk_UA
dc.title.alternative«Improvement of the service quality management system of a hotel-type institution (TORP “Service-Tourist Complex “RUTA” as a case study)»uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Березна О.М., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338.4uk_UA
dc.relation.references1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес; ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. К.: Знання України, 2002. 352 с.uk_UA
dc.relation.references2. Анісімова Л. Удосконалення систем менеджменту якості в умовах глобалізації ринку // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Економіка. 2009. № 110. С. 30-37.uk_UA
dc.relation.references3. Апілат Р.В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Х.: ХДУХТ, 2014. Вип. 1 (11). С. 677-681.uk_UA
dc.relation.references4. Астахов А., Хриплива Л. Система управління якістю – інструмент удосконалення загальної системи управління організацією (підприємством) // Стандартизація, сертифікація, якість, 2015. № 4. С. 60-64.uk_UA
dc.relation.references5. Безродна С.М. Управління якістю: навч.посіб. для студентів економічних спеціальностей. Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2017. 174 с.uk_UA
dc.relation.references6. Вакуленко А.В. Управління якістю: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К.: КНЕУ, 2013. 167 с.uk_UA
dc.relation.references7. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг // Актуальні питання сталого розвитку економіки. 2012. Том 1. С. 75-80.uk_UA
dc.relation.references8. Віткін Л.М. Управління якістю (На прикладі освітньої діяльності). Навчальний посібник. К.: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2018. 134 с.uk_UA
dc.relation.references9. Давидова О.Ю., Писаревський І.М., Ладиженська Р.С. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: посібник. Х.: ХНАМГ, 2012. 414 с.uk_UA
dc.relation.references10. Державний класифікатор продукції та послуг ДК016:2010 (ДКПП) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://buhgalter911.com/uk/spravochniki/klassifikatory/dk-016-2010/.uk_UA
dc.relation.references11. Драган О.І. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теоретичні асекти: монографія. К.: ДАКККіМ, 2006. 160 с.uk_UA
dc.relation.references12. ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://m.tntu.edu.ua/storage/pages/00000651/dstu9000-2015_osnovni_pol.slovnyk.pdf.uk_UA
dc.relation.references13. ДСТУ 9001-2009 «Системи Управління Якістю. Вимоги» [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.ukrcsm.kiev.ua/index.php/uk/2009-02-03- 14.../325--2009.uk_UA
dc.relation.references14. Доманцевич Р.І. Основи стандартизації, метрології та управління якістю. К.: Укоопосвіта, 2000. 219 с.uk_UA
dc.relation.references15. Євтушевський В., Махініч Г. Сучасний стан та проблеми забезпечення якості продукції на вітчизняних підприємствах // Економіка. 2009. № 17. С. 48-50.uk_UA
dc.relation.references16. Зелінська І. Стан розвитку управління якістю в Україні // кономічний аналіз. 2011. № 9. С. 193-196.uk_UA
dc.relation.references17. Захожай В.Б., Чорний А.Ю. Статистичне забезпечення управління якістю: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 340 с.uk_UA
dc.relation.references18. Зіміна Г.К. Стандартизація систем управління якістю згідно стандартів серії ISO 9000:2000. Київ: Школа Адміністративного Управління Зіміної, 2003. 256 с.uk_UA
dc.relation.references19. ЗУ «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року № 1023-XII (зі змінами) [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.uk_UA
dc.relation.references20. Кириченко Л.С., Мережко Н.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: підруч. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 416 с.uk_UA
dc.relation.references21. Копнов В.А. Стратегічний менеджмент якості. Методичні вказівки по ефективній побудові систем менеджменту якості // Технології якості життя. 2003. № 3-4. С. 69-89.uk_UA
dc.relation.references22. Коваленко І.І., Дубовий О.М., Бідюк П.І. Методи аналізу якості. Миколаїв: НУК, 2013. 208 с.uk_UA
dc.relation.references23. Менеджмент якості: навч. посіб. / Векслер Е.М., Рифа В.М., Василевич Л.Ф.; під загальною ред. Е.М. Векслера. К.: «ВД «Професіонал», 2008. 320 с.uk_UA
dc.relation.references24. Момот О.І. Менеджмент якості та елементи системи якості: підруч. К.: ЦУЛ, 2007. 368 с.uk_UA
dc.relation.references25. Моргулець О.Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. / Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. К., 2009. 335 с.uk_UA
dc.relation.references26. Словник української мови. Академічний тлумачний словник (1970-1980) [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://sum.in.ua/s/poslugha.uk_UA
dc.relation.references27. Сайт вільної енциклопедії «Вікіпедія» // https://uk.wikipedia.org/wiki.uk_UA
dc.relation.references28. Салухіна Н.Г., Ясинська Н.С. Управління якістю. Опор. конспект лекцій. К.: МАУП, 2007. 144 с.uk_UA
dc.relation.references29. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. 192 с.uk_UA
dc.relation.references30. Управління якістю виробництва та обслуговування: навчальний посібник. Х.: ФОП Александрова К.М., 2015. 187 с.uk_UA
dc.relation.references31. Шаповал М.І. Менеджмент якості: підручник. К.: Т-во «Знання», КОО, 2014. 475 с.uk_UA
dc.relation.references32. Шуляр Р.В., Шуляр Н.В. Управління якістю: навч. посіб. нац. ун-т «Львівська політехніка». Л., 2009. 160 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Berezna O_M_2023.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Березна.doc69,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора