Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКозбур, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorКозловський, Андрій Ігорович-
dc.contributor.authorKozlovskyi, Andrii Ihorovych-
dc.date.accessioned2023-06-21T12:31:08Z-
dc.date.available2023-06-21T12:31:08Z-
dc.date.issued2023-06-19-
dc.date.submitted2023-06-05-
dc.identifier.citationКозловський А. І. Розробка відеогри “Edge of Survival” з використанням Unreal Engine 4 : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / А. І Козловський. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41644-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню розробки відеогри з використанням рушія Unreal Engine 4. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано ситуацію на ринку відеоігор. Висвітлено особливості жанру, виділено його піджанри. Розглянуто представників цих піджанрів. Проаналізовано найпоширеніші ігрові рушії. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто процес створення нового проєкту. Показано налаштування керування, створення персонажів. Досліджено особливості роботи з blueprints. Наведено процес створення карти. Відображено аспекти створення інтерфейсу. Подано огляд готового проєкту. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності. Проаналізовано шляхи покращення робочого процесу. Проведено дослідження контролю за станом охорони праці. Висвітлено особливості підходів до нагляду за процесом охорони праці. This qualification work is devoted to the study of the development of a video game using the Unreal Engine 4 game engine. The first section of the qualification work focuses on describing the current state of the video game market, highlighting the peculiarities of the genre and identifies its subgenres. The most popular examples of each of these subgenres are reviewed. And an analysis of the most common game engines is conducted. The second section of the qualification work outlines the process of creating a new project. The control settings and character creation are also shown. The specifics of working with blueprints are investigated along with the process of creating a map. The section demonstrates aspects of interface creation and provides an overview of the completed project. The third chapter of the qualification work describes the ergonomic problems of life safety. It explores ways to improve the workflow efficiency. A study on labor protection control is also conducted. The peculiarities of approaches to the supervision of the labor protection process are highlighted.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ РИНКУ, ЖАНРУ ТА РУШІЇВ 7 1.1 Загальний аналіз ринку відеоігор 7 1.2 Огляд ігор у жанрі виживання 8 1.3 Огляд ігрових рушіїв 14 1.4 Висновки до першого розділу 19 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ ПРОЄКТУ 21 2.1 Системні вимоги Unreal Engine 21 2.2 Розробка основних механік 24 2.3 Розробка інтерфейсу 27 2.4 Створення персонажів 30 2.5 Створення карти 32 2.6 Огляд готового проєкту 33 2.7 Висновки до другого розділу 37 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 38 3.1 Ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності 38 3.2 Контроль за станом охорони праці 41 3.3 Висновок до третього розділу 43 ВИСНОВКИ 45 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвідеограuk_UA
dc.subjectvideogameuk_UA
dc.subjectграфікаuk_UA
dc.subjectgraphicsuk_UA
dc.subjectрушійuk_UA
dc.subjectengineuk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectblueprintuk_UA
dc.subjectгеймплейuk_UA
dc.subjectgameplayuk_UA
dc.subjectжанр survivaluk_UA
dc.subjectsurvival genreuk_UA
dc.titleРозробка відеогри “Edge of Survival” з використанням Unreal Engine 4uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of videogame “Edge of Survival” using Unreal Engine 4uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Козловський Андрій Ігорович, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЗагородна, Наталія Володимирівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.62uk_UA
dc.relation.references1. Video game industry [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_industryuk_UA
dc.relation.references2. Survival game (genre) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ultimatepopculture.fandom.com/wiki/Survival_gameuk_UA
dc.relation.references3. THE OFFICIAL SITE OF MINECRAFT [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.minecraft.net/en-usuk_UA
dc.relation.references4. Resident Evil 4: Remake [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.playstation.com/ru-ua/games/resident-evil-4-remake/uk_UA
dc.relation.references5. The Last of Us Part II [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.playstation.com/uk-ua/games/the-last-of-us-part-ii/uk_UA
dc.relation.references6. Surviving Mars [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.paradoxinteractive.com/games/surviving-mars/aboutuk_UA
dc.relation.references7. Game Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Game_engineuk_UA
dc.relation.references8. Unity Real - Time Development Platform [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/uk_UA
dc.relation.references9. CRYENGINE | The complete solution for next generation game development [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cryengine.com/uk_UA
dc.relation.references10. The most powerful real-time 3D creation tool - Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.unrealengine.com/en-USuk_UA
dc.relation.references11. Blueprints Visual Scripting [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/blueprints-visual-scripting-in-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references12. Unreal Engine 4 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself / A.Cookson, T. Johnson, R. DowlingSoka, C. Crumpler., 2016. – 496 с.uk_UA
dc.relation.references13. Sateesh P. Unreal Engine 4 Game Development Essentials / P. Sateesh., 2016. – 266 с.uk_UA
dc.relation.references14. Carnall B. Unreal Engine 4.X By Example / Benjamin Carnall., 2018. – 506 с.uk_UA
dc.relation.references15. Romero M. Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine 5: Unleash the true power of Blueprints to create impressive games and applications in UE5 / M. Romero, B. Sewell., 2022. – 568 с.uk_UA
dc.relation.references16. Diashkin A. Unreal Engine. Character Interaction With an Object and Animation [Електронний ресурс] / Artem Diashkin. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/litslink/unreal-engine-character-interaction-with-an-object-and-animation-314041f565f2uk_UA
dc.relation.references17. First Person Shooter Tutorial [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/ProgrammingAndScripting/ProgrammingWithCPP/CPPTutorials/FirstPersonShooter/uk_UA
dc.relation.references18. User Interfaces & HUDs [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/InteractiveExperiences/Framework/UIAndHUD/uk_UA
dc.relation.references19. Tran T. Unreal Engine Tutorial. Part 4: UI [Електронний ресурс] / Tommy Tran. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://sudonull.com/post/64205-Unreal-Engine-Tutorial-Part-4-UIuk_UA
dc.relation.references20. How to Make an Options Menu in Unreal Engine 5 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/MbV5/how-to-make-an-options-menu-in-unreal-engine-5uk_UA
dc.relation.references21. Artificial Intelligence and NPCs [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/artificial-intelligence-in-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references22. Creating landscapes in Unreal Engine 4 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/BuildingWorlds/Landscape/Creation/uk_UA
dc.relation.references23. How to Make a Quick Day-Night Cycle in Less than 1 Min in Unreal Engine 5 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/k0yx/how-to-make-a-quick-day-night-cycle-in-less-than-1-min-in-unreal-engine-5uk_UA
dc.relation.references24. Желібо Є. Безпека життєдіяльності / Є. Желібо, В. Зацарний., 2018. – 344 с.uk_UA
dc.relation.references25. Ергономічні обґрунтування й оцінки у безпеці життєдіяльності [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://opcb.kpi.ua/wp-content/uploads/2014/09/%D0%9B1.pdfuk_UA
dc.relation.references26. ДСТУ 8604:2015 «Дизайн і ергономіка. Робоче місце для виконання робіт у положенні сидячи. Загальні ергономічні вимоги»uk_UA
dc.relation.references27. Положення про систему контролю за станом охорони праці на підприємстві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=62551uk_UA
dc.relation.references28. Як контролювати стан охорони праці на підприємстві: основні кроки у поміч [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://nov-rada.gov.ua/2021/06/18/iak-kontroliuvaty-stan-okhorony-pratsi-na-pidpryiemstvi-osnovni-kroky-u-pomich/uk_UA
dc.relation.references29. Адмiнiстративно-громадський контроль з ОП [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://cnttym.in.ua/novini/polozhennya-pro-administratyvno-gromadskyj-kontrol-z-op-v-cznttum-2018r.htmluk_UA
dc.relation.references30. Про охорону праці [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SN-41_Kozlovskyi_AI.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора