Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41119

Назва: Критерії професійного розвитку педагогів у вимірах локальної екосистеми
Інші назви: Criteria for the professional development of teachers in terms of the local ecosystem
Автори: Литвинюк, Г.
Lytvynyuk, H.
Приналежність: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка,Україна
Бібліографічний опис: Литвинюк Г. Критерії професійного розвитку педагогів у вимірах локальної екосистеми / Г. Литвинюк // Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“, 20-21 квітня 2023. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 152–155. — (Секція 4-5. Вплив воєнних конфліктів та техногенних катастроф на безпеку життєдіяльності, локальні та глобальні екосистеми новітні підходи до мінімізації економічних, екологічних та соціальних наслідків військових конфліктів).
Bibliographic description: Lytvynyuk H. (2023) Kryterii profesiinoho rozvytku pedahohiv u vymirakh lokalnoi ekosystemy [Criteria for the professional development of teachers in terms of the local ecosystem]. Book of Abstracts of the Ⅲ International Scientific Conference „Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences“ (Tern., 20-21 April 2023), pp. 152-155 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“, 2023
Book of Abstracts of the Ⅲ International Scientific Conference „Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences“, 2023
Конференція/захід: Ⅲ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“
Дата публікації: 20-кві-2023
Дата внесення: 14-тра-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20-21 квітня 2023
20-21 April 2023
УДК: 37.091.12.011.3-051
005.412
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 152-155
Початкова сторінка: 152
Кінцева сторінка: 155
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41119
ISBN: 978-617-7875-32-0
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Зазюн І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2001. № 1, С. 15-23.
2. Литвинюк Г.І. Створення компетентнісного методичного простору міста Тернополя в умовах реформування освіти. Методист. 2018. № 10 (82), С.6-28.
3. Скорик Т.В. Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету: Серія Педагогічні науки. 2016. Вип. 135, С.232-235.
References: 1. Zaziun I. A. Neperervna osvita yak osnova sotsialnoho postupu. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka. 2001. No 1, P. 15-23.
2. Lytvyniuk H.I. Stvorennia kompetentnisnoho metodychnoho prostoru mista Ternopolia v umovakh reformuvannia osvity. Metodyst. 2018. No 10 (82), P.6-28.
3. Skoryk T.V. Osvita vprodovzh zhyttia v konteksti yevrointehratsiinykh protsesiv. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu: Seriia Pedahohichni nauky. 2016. Iss. 135, P.232-235.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.