Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41117
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козак, О. | |
dc.contributor.author | Kozak, O. | |
dc.coverage.temporal | 20-21 квітня 2023 | |
dc.coverage.temporal | 20-21 April 2023 | |
dc.date.accessioned | 2023-05-14T10:00:04Z | - |
dc.date.available | 2023-05-14T10:00:04Z | - |
dc.date.created | 2023-04-20 | |
dc.date.issued | 2023-04-20 | |
dc.identifier.citation | Козак О. Діалогізація освітнього простору як засіб психологічної адаптації студентів до навчання в умовах війни / О. Козак // Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“, 20-21 квітня 2023. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 14–17. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф). | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7875-32-0 | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41117 | - |
dc.format.extent | 14-17 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
dc.relation.ispartof | Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“, 2023 | |
dc.relation.ispartof | Book of Abstracts of the Ⅲ International Scientific Conference „Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences“, 2023 | |
dc.title | Діалогізація освітнього простору як засіб психологічної адаптації студентів до навчання в умовах війни | |
dc.title.alternative | Dialogization of educational space as a method of psychological adaptation students to edukation in war conditions | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 4 | |
dc.subject.udc | 159.923 | |
dc.subject.udc | [37.035 | |
dc.subject.udc | 316.46 | |
dc.relation.references | 1. Братченко С.Л. Межличностный диалог и его основные атрибуты / С.Л. Братченко. Психология с человеческим лицом: гуманистическая перспектива в постсоветской психологии. Под ред. Д.А. Леонтьева, В.Г. Щур. М. : Смысл, 1997. С. 201 – 222. | |
dc.relation.references | 2. Радчук Г.К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу у навчальний процес викладачами вищих навчальних закладів. Проблеми гуманітарних наук. Серія «Психологія», Вип.35, 2015. С.85 – 100. | |
dc.relation.references | 3. Роджерс К., Фрейберг Д. Свобода учиться . М. : Смысл, 2002. 527 с. | |
dc.relation.references | 4. Романишин А. М. Зміст педагогічного поняття “військова діяльність”. Збірник наукових праць Національного університету оборони України. 2011. № 3. С. 47-51. | |
dc.relation.referencesen | 1. Bratchenko S.L. Mezhlichnostnyi dialoh i eho osnovnye atributy, S.L. Bratchenko. Psikholohiia s chelovecheskim litsom: humanisticheskaia perspektiva v postsovetskoi psikholohii. ed. D.A. Leonteva, V.H. Shchur. M. : Smysl, 1997. P. 201 – 222. | |
dc.relation.referencesen | 2. Radchuk H.K. Psykholoho-pedahohichni zasady vprovadzhennia osvitnoho dialohu u navchalnyi protses vykladachamy vyshchykh navchalnykh zakladiv. Problemy humanitarnykh nauk. Seriia "Psykholohiia", Iss.35, 2015. P.85 – 100. | |
dc.relation.referencesen | 3. Rodzhers K., Freiberh D. Svoboda uchitsia . M. : Smysl, 2002. 527 p. | |
dc.relation.referencesen | 4. Romanyshyn A. M. Zmist pedahohichnoho poniattia "viiskova diialnist". Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy. 2011. No 3. P. 47-51. | |
dc.identifier.citationen | Kozak O. (2023) Dialohizatsiia osvitnoho prostoru yak zasib psykholohichnoi adaptatsii studentiv do navchannia v umovakh viiny [Dialogization of educational space as a method of psychological adaptation students to edukation in war conditions]. Book of Abstracts of the Ⅲ International Scientific Conference „Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences“ (Tern., 20-21 April 2023), pp. 14-17 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна | |
dc.citation.journalTitle | Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“ | |
dc.citation.spage | 14 | |
dc.citation.epage | 17 | |
dc.citation.conference | Ⅲ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ | |
Розташовується у зібраннях: | Ⅲ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MCTD_2023_Kozak_O-Dialogization_of_educational_14-17.pdf | 1,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
MCTD_2023_Kozak_O-Dialogization_of_educational_14-17.djvu | 67,93 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
MCTD_2023_Kozak_O-Dialogization_of_educational_14-17__COVER.png | 466,19 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.