Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40965

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуняк, Надія Андроніківна
dc.contributor.authorBunyak, N.
dc.date.accessioned2023-05-05T06:39:08Z-
dc.date.available2023-05-05T06:39:08Z-
dc.date.created2001-11-27
dc.date.issued2001-11-27
dc.date.submitted2001-05-15
dc.identifier.citationБуняк Н. А. Комп’ютерна оцінка рівня розвитку технічного мислення / Буняк Надія Андроніківна // Вісник ТДТУ. — Т. : ТДТУ, 2001. — Том 6. — № 4. — С. 113–117. — (Математичне моделювання. математика. фізика).
dc.identifier.issn1727-7108
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40965-
dc.description.abstractЗапропонована комп’ютерна оцінка рівня розвитку технічного мислення, алгоритм якої базується на основі графів. Для оцінки використано орієнтовані графи типу “дерево”. Це дозволить збільшити пропускну здатність психологічної діагностики, достовірність отриманих результатів
dc.description.abstractThe computer estimation of a level of development of technical thinking is offered, the algorithm is based which one on the basis of graphs. For an estimation the digraphs of a type "tree" are used. It will allow to increase bandwidth of psychological diagnostic, reliability of the obtained outcomes
dc.format.extent113-117
dc.language.isouk
dc.publisherТДТУ
dc.publisherTDTU
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського державного технічного університету;, 4 (6), 2001
dc.relation.ispartofScientific Journal of the Ternopil derzhavnoho Technical University;, 4 (6), 2001
dc.titleКомп’ютерна оцінка рівня розвитку технічного мислення
dc.title.alternativeThe computer evolution of the level of technical mind development
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2001
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages5
dc.subject.udc159.938
dc.subject.udc613.954
dc.subject.udc373.2
dc.relation.references1. Немов Р.С. Психология: Учебник для студентов выусших пед. учеб. заведений: У 3 кн: Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. 3-е изд. – М.: Гуманит. изд. Центр ВЛАДОС, 1998. – 632 с.
dc.relation.references2. Шевандрин Н.И. Психодиагностика, коррекция и развитие личности. – М.: Гуманит. изд. Центр ВЛАДОС, 1999. – 512 с.
dc.relation.references3. Басакер Р., Саоти Т. Конечные графы и сети. /Пер. с англ. – М.: Наука, 1974. – 366 с.
dc.relation.references4. Берж К. Теория графов и ее применения. /Пер. из франц. – М.: Наука, 1989. – С. 293-302.
dc.relation.referencesen1. Nemov R.S. Psikholohiia: Uchebnik dlia studentov vyusshikh ped. ucheb. zavedenii: U 3 kn: Psikhodiahnostika. Vvedenie v nauchnoe psikholohicheskoe issledovanie s elementami matematicheskoi statistiki. 3-e izd, M., Humanit. izd. Tsentr VLADOS, 1998, 632 p.
dc.relation.referencesen2. Shevandrin N.I. Psikhodiahnostika, korrektsiia i razvitie lichnosti, M., Humanit. izd. Tsentr VLADOS, 1999, 512 p.
dc.relation.referencesen3. Basaker R., Saoti T. Konechnye hrafy i seti. /transl. from English – M., Nauka, 1974, 366 p.
dc.relation.referencesen4. Berzh K. Teoriia hrafov i ee primeneniia. /Per. iz frants, M., Nauka, 1989, P. 293-302.
dc.identifier.citationenBunyak N. (2001) Kompiuterna otsinka rivnia rozvytku tekhnichnoho myslennia [The computer evolution of the level of technical mind development]. Scientific Journal of TSTU (Tern.), vol. 6, no 4, pp. 113-117 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського державного технічного університету;
dc.citation.volume6
dc.citation.issue4
dc.citation.spage113
dc.citation.epage117
Appears in Collections:Вісник ТДТУ, 2001, том 6, № 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.