Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛяшук, Олег Леонтійович-
dc.contributor.authorГевко, Іван Богданович-
dc.contributor.authorЛевкович, Михайло Геннадійович-
dc.contributor.authorВовк, Юрій Ярославович-
dc.contributor.authorСташків, Микола Ярославович-
dc.contributor.authorКапський, Денис Васильович-
dc.contributor.authorLyashuk, Oleh Leontiyovych-
dc.contributor.authorHevko, Ivan Bohdanovych-
dc.contributor.authorLevkovych, Mykhaylo Hennadiyovych-
dc.contributor.authorVovk, Yuriy Yaroslavovych-
dc.contributor.authorStashkiv, Mykola Yaroslavovych-
dc.contributor.authorKapsky, Denis Vasiliyevich-
dc.date.accessioned2023-04-27T09:41:55Z-
dc.date.available2023-04-27T09:41:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-
dc.identifier.citationЛяшук О. Л., Гевко І. Б., Левкович М. Г., Вовк Ю. Я., Сташків М. Я., Капський Д. В. Дослідження напружено-деформованого стану дна кузова напівпричепа вантажного автомобіля. Науковий вісник Херсонської державної морської академії, № 1 (24), 2021. - С. 93-103.uk_UA
dc.identifier.issn2313-4763-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40925-
dc.description.abstractУ статті наведено нові високоефективні конструкції вантажних автомобілів, що максимально пристосовані для перевезення певних видів вантажів і до конкретних умов експлуатації. Стаття присвячена удосконаленню тєхнології проєктування несучих конструкцій кузовів вантажних автомобілів. Виконано огляд і аналіз сучасного стану теорії математичного програмування та оптимального проектування. Запропонована чисельна процедура оптимізації несучих конструкцій кузовів вантажних автомобілів. Проведено дослідження впливу геометричних параметрів елементів дна кузова на його напружено деформований стан (НДС) вантажного автомобіля із загальним застосуванням методів комп’ютерного моделювання. Дослідження проводились засобами інженерного аналізу Simulation спеціалізованого програмного комплексу SolidWorks на розробленій CAD–моделі кузова напівпричепа вантажного автомобіля. Проведено аналіз зміни параметрів НДС при зміні геометричних параметрів елементів дна кузова. Досліджено характер зміни статичного напруження та переміщення залежно від зміни пропорцій поперечного перетину швелера при фіксованих геометричних розмірах заготовки й товщини заготовки та матеріалу дна кузова. За результатами досліджень побудовано графічні залежності зміни статичного напруження, переміщення та коефіцієнта запасу міцності від ширини полки та товщини швелера; залежність статичних напружень у швелері від товщини стінки швелера та товщини листа дна кузова. Отримано рівняння, що описує характер зміни напружень у швелерах дна кузова напівпричепа. Результати проведених досліджень щодо удосконалення конструкції кузова вантажного автомобіля є основою для прийняття інженерних рішень з удосконалення конструкції дна кузова напівпричепа вантажного автомобіля, що дозволяє максимізувати вантажопідйомність та покращити міцність, зменшити вагу та продовжити експлуатаційний ресурс, а також підтримувати технічний ресурс напівпричепа за наявного ремонтної бази.uk_UA
dc.description.abstractThe article contains new high-performance truck designs best suited for the transportation of certain goods types and for specific operating conditions. The article is devoted to the improvement of the designing technology of load-bearing structures of truck bodies. A review and analysis of the current state of the theory of mathematical programming and optimal design have been carried out. A numerical procedure for optimizing the load-bearing structures of truck bodies has been proposed. The influence of the truck body bottom elements geometric parameters on its stress-strain state (SSS) has been investigated with the general application of computer modeling methods. The research was carried out by the module Simulation engineering analysis tools of the specialized software SolidWorks on the developed CAD - model of the truck semi - trailer body. The analysis of a change of the stress-strain state parameters at a change of body bottom elements geometrical parameters has been conducted. The nature of static stress and displacement change depending on a change of channel cross section proportions at the fixed geometrical sizes and thickness of a blank and material of a body bottom has been investigated. On the basis of the research results, the graphical dependences of the static stress change, displacement and safety factor (FOS) on the shelf width and channel thickness, as well as the dependence of static stresses in the channel on the channel wall thickness and body bottom sheet thickness are being constructed. An equation that describes the nature of the static stress change in the channels of the body semi-trailer bottom has been obtained. The results of research on improving the design of the truck body provide the basis for engineering solutions to improve the design of the semi-trailer body bottom, which allows to maximize load capacity and improve strength, reduce weight and extend service life, and maintain the technical resource.uk_UA
dc.format.extent93-103-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонська державна морська академіяuk_UA
dc.subjectдно кузова напівпричепаuk_UA
dc.subjectшвелерuk_UA
dc.subjectрозгорткаuk_UA
dc.subjectстатичне напруженняuk_UA
dc.subjectстатичне переміщенняuk_UA
dc.subjectCAD–модельuk_UA
dc.subjectsemi - trailer body bottomuk_UA
dc.subjectchanneluk_UA
dc.subjectscanuk_UA
dc.subjectstatic stressuk_UA
dc.subjectstatic displacementuk_UA
dc.subjectCAD modeluk_UA
dc.subject.ddc10.33815/2313-4763.2021.1.24.093–103uk_UA
dc.titleДослідження напружено-деформованого стану дна кузова напівпричепа вантажного автомобіляuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of the stress-strain state of a truck semi-trailer body bottomuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЛяшук О. Л., Гевко І. Б., Левкович М. Г., Вовк Ю. Я., Сташків М. Я., Капський Д. В.uk_UA
dc.coverage.placenameХерсонuk_UA
dc.subject.udc629.332uk_UA
dc.relation.references1. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL : http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 18.01.2021)uk_UA
dc.relation.references2. Krishna K. V., Reddy K. Y., Venugopal K., Ravi K. Design and analysis of truck body for increasing the payload capacity. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. Bristol : IOP Publishing, 2017. Vol. 263, No. 6. 062065.-
dc.relation.references3. Vinjavarapu S., Koteswararao U., Narayana V. L. Design Optimization of Tipper Truck Body. International Journal of Enginerring Research and Development. 2012. Vol. 4, Issue 9. P. 11–20.-
dc.relation.references4. Garud R. Y., Pandey A. Structural Analysis of Automotive Chassis, Design Modification and Optimization. Int. Journal Appl. Eng. Res. 2018. Vol. 13, No. 11. P. 9887–9892.-
dc.relation.references5. Nayak B., Sambaiah Ch. Design and Analysis of Dumped Body. Int. Journal of Mech. Indus. Eng. 2013. Vol. 2, Issue 3. P. 161–165.-
dc.relation.references6. Jithendra B., Anil K. M. Optimization of Weight and Stress Reduction of Dump For Automotive Vehicles. Int. Journal of Engineering of Res. Technol. 2013. Vol. 2, Issue 3. Р. 1886– 1893.-
dc.relation.references7. Ramacharan C., Prashanth A. S. Design and analysis of Dump Truck Floor Bed. Int. Journal Sci. Res. Dev., 2015. Vol. 3, Issue 3. P. 706–710.-
dc.relation.references8. Техническая эксплуатация автомобилей / за ред. Э. С. Кузнецова. Москва : Транспорт, 1991. 412 с.-
dc.relation.references9. Павлов В. А., Муханов С. А. Транспортные прицепы и полуприцепы. Москва : Воениздат, 1981. 191 с.-
dc.relation.references10. Алямовский А. А. Инженерные расчеты в SolidWorks Simulation. Москва : ДМК Пресс, 2010. 464 с.-
dc.relation.references11. Бочаров Н. Ф., Зузов В. Н., Курбатский М. И. Применение ЭВМ в проектировании рам грузовых автомобилей : учебное пособие. Москва : МВТУ, 1982. 36 с.-
dc.relation.references12. Зенкевич О. Метод конечных элементов в технике. Москва : Мир, 1975. 541 с.-
dc.relation.references13. Lyashuk O., Pyndus Y., Lutsiv I., Vovk Y., Poberezhna L., Tretiakov O., Zolotyy R. Fracture cause analysis of the extruder»s shaft and geometry optimization of the spline. Journal of Mechanical Engineering and Sciences. 2019. Vol. 13, No. 1. P. 4449–4460. DOI:10.15282/jmes.13.1.2019.08.0378.-
dc.relation.references14. Tson O. Analytical evaluation of technical and operational indicators impact on the transportation technology by automobile trailers. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics. 2016. Vol. 1, No. 1. P. 23–26. doi:10.14254/jsdtl.2016.1-1.4.-
dc.relation.referencesen1. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy. Rerrived from http://www.ukrstat.gov.ua/ (data zvernennia 18.01.2021)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Krishna K. V., Reddy K. Y., Venugopal K., Ravi K. (2017). Design and analysis of truck body for increasing the payload capacity. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. Bristol : IOP Publishing. Vol. 263, Issue 6. P. 062065.-
dc.relation.referencesen3. Vinjavarapu S., Koteswararao U., Narayana V. L. (2012). Design Optimization of Tipper Truck Body. International Journal of Enginerring Research and Development, Vol. 4, Issue 9, 11–20.-
dc.relation.referencesen4. Garud R. Y., Pandey A. (2018). Structural Analysis of Automotive Chassis, Design Modification and Optimization. Int. J. Appl. Eng. Res, Vol. 13, Issue 11, 9887–9892.-
dc.relation.referencesen5. Nayak B., Sambaiah Ch. (2013). Design and Analysis of Dumped Body. Int. Journal of Mech. Indus. Eng, Vol. 2, Issue 3, 161–165.-
dc.relation.referencesen6. Jithendra B., Anil K. M. (2013). Optimization of Weight and Stress Reduction of Dump For Automotive Vehicles. Int. Journal of Engineering of Res. Technol., Vol. 2, 1886–1893.-
dc.relation.referencesen7. Ramacharan C., Prashanth A. S. (2015). Design and analysis of Dump Truck Floor Bed. Int. Journal Sci. Res. Dev., Vol. 3, 706–710.-
dc.relation.referencesen8. Kuznecova Eh. S. (Ed.) (1991). Tekhnicheskaya ehkspluataciya avtomobiley. Moskva : Transport.-
dc.relation.referencesen9. Pavlov V. A., Mukhanov S. A. (1981). Transportnihe pricepih i polupricepih. Moskva : Voenizdat.-
dc.relation.referencesen10. Alyamovskiyj A. A. (2010). Inzhenernihe raschetih v SolidWorks Simulation. Moskva : DMK Press.-
dc.relation.referencesen11. Bocharov N. F., Zuzov V. N., Kurbatskiyj M. I. (1982). Primenenie EhVM v proektirovanii ram gruzovihkh avtomobileyj : uchebnoe posobie. Moskva : MVTU.-
dc.relation.referencesen12. Zenkevich O. (1975). Metod konechnihkh ehlementov v tekhnike. Moskva : Mir.-
dc.relation.referencesen13. Lyashuk O., Pyndus Y., Lutsiv I., Vovk Y., Poberezhna L., Tretiakov O. & Zolotyy R. (2019). Fracture cause analysis of the extruders shaft and geometry optimization of the spline. Journal of Mechanical Engineering and Sciences, Vol. 13, Issue 1, 4449–4460. DOI:10.15282/jmes.13.1.2019.08.0378.-
dc.relation.referencesen14. Tson O. (2016). Analytical evaluation of technical and operational indicators impact on the transportation technology by automobile trailers. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, Vol. 1, Issue 1, 23–26. DOI:10.14254/jsdtl.2016.1-1.4.-
dc.identifier.citationenLyashuk O. L., Hevko I. B., Levkovych M. G., Vovk Y. Y., Stashkiv M. Ya., Kapsky D. V. Investigation of the stress-strain state of a truck semi-trailer body bottom. Scientific Bulletin of the Kherson State Maritime Academy, No. 1 (24), 2021. - P. 93-103.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри автомобілів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools