Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40915
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГагалюк, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorГвоздик, О.Б.-
dc.contributor.authorКрижановський, Богдан Віталійович-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorГарматюк, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorМашлій, Галина Богданівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorКорчак, О.С.-
dc.contributor.authorЛевицький, Віталій Орестович-
dc.contributor.authorРадинський, Сергій Вітаалійович-
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorРозум, Р.І.-
dc.contributor.authorГарасим, Л.Г.-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorКулик, Юлія Ігорівна-
dc.contributor.authorФалович, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorЧеченюк, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorЧорна, О.В.-
dc.contributor.authorШафранський, В.В.-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-04-21T09:43:38Z-
dc.date.available2023-04-21T09:43:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. – Тернопіль: «Бескиди», 2023. – 495с.uk_UA
dc.identifier.isbn9789664570340-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40915-
dc.descriptionПредставлена монографія є колективною працею науковців, викладачів та аспірантів кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя та інших провідних вишів нашої країни. Викладені у монографії результати досліджень колективу авторів актуальні і характеризуються новизною. Структура і зміст монографії доводять, що авторам вдалося проаналізувати найважливіші тенденції сучасного маркетингу і виявити особливості їх використання в умовах війни. Колективна монографія покликана виокремити теоретичні, практичні та прикладні засади маркетингової політики підприємств в умовах нестабільності. Авторами особливу увагу приділено впливу елементів комплексу маркетингу на побудову уніфікованої маркетингової концепції, реалізації інноваційної та інтеграційних стратегій розвитку промислових підприємств, впливу концепції пермакультури на візію сучасного екомаркетингу та сталий розвиток інноваційних виробництв, а також особливостей гермінативного розвитку промислових підприємств як концепції розвитку територіальної одиниці.uk_UA
dc.description.abstractМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу сучасних теоретичних та прикладних аспектів розвитку маркетингу. Розглянуто питання логістичної інфраструктури та аутсорсингу в дистрибуції продуктів харчування, особливостей маркетингового потенціалу туристичної галузі, креативності у розвитку особистості майбутнього фахівця, впливу концепції пермакультури на візію сучасного екомаркетингу та сталого розвитку інноваційних виробництв, реалізації інноваційної та маркетингової інтеграційних стратегій розвитку промислових підприємств, впровадження принципів сталої міської мобільності в територіальних громадах. Також у монографії досліджуються і інші стратегічні аспекти розвитку економіки та маркетингу. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕДМОВА...5uk_UA
dc.description.tableofcontentsБурліцька О.П. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства...6uk_UA
dc.description.tableofcontentsГагалюк О.І. Сутність та особливості гермінативного розвитку промислових підприємств як концепції розвитку територіальної одиниці...33uk_UA
dc.description.tableofcontentsГвоздик О.Б. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями підприємства...51uk_UA
dc.description.tableofcontentsГолда Н.М. Сучасні підходи до побудови конкурентної карти туристичного ринку...62uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗяйлик М.Ф., Гарматюк О.О., Машлій Г.Б. Вплив елементів комплексу євромаркетингу на побудову уніфікованої маркетингової концепції...98uk_UA
dc.description.tableofcontentsКорчак О.С. Вплив концепції пермакультури на візію сучасного екомаркетинга та сталий розвиток інноваційних виробництв...183uk_UA
dc.description.tableofcontentsКраузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу...203uk_UA
dc.description.tableofcontentsКрижановський Б.В. Концепція dark stores як фундамент розвитку світового та українського ринку онлайн доставки продовольчих товарів...213uk_UA
dc.description.tableofcontentsЛевицький В.О., Радинський С.В, Дячун О.Д. Реалізація інноваційної та маркетингової інтеграційних стратегій розвитку промислових підприємств: сутність, види та нормативно-правова база...224uk_UA
dc.description.tableofcontentsОксентюк Б.А. Тренінг: поняття, методи, форми ...262uk_UA
dc.description.tableofcontentsПіняк І.Л. Розвиток підсистеми управління маркетинговими активами в складі менеджменту інтелектуального капіталу підприємства...275uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозум Р.І. Інновації та їх вплив на розвиток автомобільних двигунів...314uk_UA
dc.description.tableofcontentsСеменюк С.Б., Гарасим Л.Г. Маркетинг: філософія чи функція? …339uk_UA
dc.description.tableofcontentsФалович В.А., Кулик Ю.І. Особливості маркетингового потенціалу туристичної галузі…349uk_UA
dc.description.tableofcontentsФалович Н.М. Впровадження принципів сталої міської мобільності в територіальних громадах: управлінський, логістичний та економічний аспекти…359uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧеченюк І.Б. Необхідність застосування системи повного циклу супроводу споживачів для сучасного бізнесу…397uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧорна О.В. Суть інвестування та роль інвестицій у процесі виробництва…407uk_UA
dc.description.tableofcontentsШафранський В.В. Креативність у розвитку особистості майбутнього фахівця…437uk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик С.В. Методики проведення маркетингових досліджень підприємств…447uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимишин Л.Я., Малюта Л.Я. Логістична інфраструктура та аутсорсинг в дистрибуції продуктів харчування…485uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher"Бескиди" ФОП Шпак В.Б.uk_UA
dc.subjectЦіноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова концепціяuk_UA
dc.subjectекомаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectінвестиційний процесuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectаутсорсингuk_UA
dc.subjectдистрибуціяuk_UA
dc.titleСучасний маркетинг: візія, технології, інноваціїuk_UA
dc.title.alternativeModern marketing: vision, technology, innovationuk_UA
dc.typeMonographuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, © Колектив авторівuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. / Л.В. Балабанова, Г.В. Кривенко, І.В. Балабанова. – К. : ВД «Професіонал», 2019. – 256 с.uk_UA
dc.relation.references2. Білоцерківець В.В., Завгородня О.О. Управління міжнародною конкурентоспроможністю та зовнішньоекономічною діяльністю. Ч.1: Конспект лекцій з дисципліни для студентів. – Д.: НМетАУ, 2019. – 49 с.97uk_UA
dc.relation.references3. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємств та формування конкурентних переваг [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник] /Н. Голда, І. Піняк. – Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. – С. 140-146.uk_UA
dc.relation.references4. Голда Н. М.Маркетингові дослідження в туризмі: / Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: колективна монографія /за ред. д.е.н., доц.. В. А. Фаловича. - Тернопіль: 2020. –179 с. – С. 28-42.uk_UA
dc.relation.references5. Іванов Ю.Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : монографія. – Харків : ВД «ІНЖЕК», 2018. – 352 с.uk_UA
dc.relation.references6. Лупак Р. Л. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. / Р. Л. Лупак, Т. Г. Васильців. – Львів : Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.uk_UA
dc.relation.references7. Управління конкурентоспроможністю підприємств: підручник / П’ятницька Г.Т., П’ятницька Н.О., Шумська С.С., Федорченко Н.В., Гелич А.О., П’ятницький Д.В. За заг. ред. др. екон. наук., проф. Г.Т. П’ятницької. — К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. — 700 сuk_UA
dc.relation.references8. Цибульська, Е.І.. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. для студентів, які навчаються за спец. 051 – Економіка / Е. І. Цибульська; Нар. укр. акад. – Харків : Вид-во НУА, 2018. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references9. Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 р.: Указ Президента України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/722/2019#Text (дата звернення: 30.09.2019 р.)uk_UA
dc.relation.references10. Концепція реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні на період до 2030 р.: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.01.2020 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/66-2020-%D1%80#Text (дата звернення: 24.01.2020 р.)uk_UA
dc.relation.references11. ДСТУ ISO 26000:2019 Настанови щодо соціальної відповідальності (ISO 26000:2010, IDT). URL: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=9161117. Золотарьова О.В., Лебедєв В.К. Соціальна відповідальність: конспект лекцій. Дніпро: НМетАУ, 2018. 175 сuk_UA
dc.relation.references12. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія / В.А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.uk_UA
dc.relation.references13. Якимишин Л.Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія / Л.Я. Якимишин. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2017. – 220 сuk_UA
dc.relation.references14. Левицький В.О, Радинський С.В., Дячун О.Д. Нормативно-правове забезпечення інноваційної та інвестиційної діяльності промислових підприємств України. Соціальноекономічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 25 – 34. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22lvoppu.pdfuk_UA
dc.relation.references15. Радинський С.В. Класифікація інноваційних стратегій підприємства. URL: https://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13rsvisp.pdfuk_UA
dc.relation.references16Тиравський В. Український ринок доставки їжі обвалився після початку війни: яким компаніям вдалось вижити та як вони тепер працюють [Електронний ресурс] / Володимир Тиравський. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://rau.ua/novyni/ukrainskij-rinok/.uk_UA
dc.relation.references17. Концепція реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні на період до 2030 р.: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.01.2020 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/66-2020-%D1%80#Text (дата звернення: 24.01.2020 р.)uk_UA
dc.relation.references18. Паладієва Я. Соціальна відповідальність бізнесу: що це означає та чому важливо. URL: https://mainbusinesspartner.ua/sotsialna-vidpovidalnist-bisnesuuk_UA
dc.relation.references19.Шпилик С. Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства [Електронний ресурс] / С. Шпилик, В. Фалович // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 289-298uk_UA
dc.relation.referencesГолда Н. Конкурентоспроможність підприємств та формування конкурентних переваг [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник] /Н. Голда, І. Піняк. – Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. – С. 140-146.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Монограф.'23 (1).pdf500,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora