Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40145

Назва: Можливості та інструменти інтернет-маркетингу
Інші назви: Opportunities and tools of internet marketing
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Україна
Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Можливості та інструменти інтернет-маркетингу / Світлана Богданівна Семенюк // Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 6-7 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 17–18. — (Теоретичні та прикладні аспекти розвитку цифрової економіки).
Bibliographic description: Semeniuk S. (2022) Mozhlyvosti ta instrumenty internet-marketynhu [Opportunities and tools of internet marketing]. Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society" (Tern., 6-7 December 2022), pp. 17-18 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2022
Proceeding of International Scientific Conference "Digital Economy as a Factor of Innovative & Sustainable Development of the Society", 2022
Конференція/захід: Ⅲ-тя Міжнародна науково-практича конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 6-гру-2022
Дата внесення: 9-січ-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 грудня 2022 року
6-7 December 2022
УДК: 338.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 17-18
Початкова сторінка: 17
Кінцева сторінка: 18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40145
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
https://itstatti.in.ua/internet-marketing/51-shcho-take-internet-marketing-povnij-oglyad-dlya-novachkiv-osnovni-instrumenti-i-strategiji-prosuvannya.html
Перелік літератури: 1. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. 2018. Т.23. Вип. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
2. Швець М. Що таке інтернет-маркетинг. Блог IT Stalli. URL: https://itstatti.in.ua/internet-marketing/51-shcho-take-internet-marketing-povnij-oglyad-dlya-novachkiv-osnovni-instrumenti-i-strategiji-prosuvannya.html
References: 1. Falovych V.A. Komunikatsii pidpryiemstv v interneti: trendy i napriamy rozvytku. Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. 2018. V.23. Iss. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
2. Shvets M. Shcho take internet-marketynh. Bloh IT Stalli. URL: https://itstatti.in.ua/internet-marketing/51-shcho-take-internet-marketing-povnij-oglyad-dlya-novachkiv-osnovni-instrumenti-i-strategiji-prosuvannya.html
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.