Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40059

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаздерська, Руслана Степанівна
dc.contributor.authorPazderska, Ruslana
dc.date.accessioned2023-01-03T23:05:08Z-
dc.date.available2023-01-03T23:05:08Z-
dc.date.created2022-06-21
dc.date.issued2022-06-21
dc.date.submitted2022-03-10
dc.identifier.citationPazderska R. Analysis of the virtual educational community based on user profile data / Ruslana Pazderska // Scientific Journal of TNTU. — Tern. : TNTU, 2022. — Vol 106. — No 2. — P. 27–38.
dc.identifier.issn2522-4433
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40059-
dc.description.abstractПредставлено дослідження освітніх віртуальних спільнот як різновиду інформаційно-комунікаційних технологій. Надано визначення поняттю освітня віртуальна спільнота з погляду зроблених досліджень та законодавства. Спроектовано дії, які необхідно виконати на етапі створення, роботи й результату освітньої спільноти. Сформульовано базові ознаки освітньої віртуальної спільноти, які включають такі компоненти: назва, повна або скорочена, логотип організації-представника, створення контент-плану та ролі учасників (Експерт, Модератор, Здобувач/студент). Згенеровано профілі, які повинні мати певну вхідну інформацію зважаючи на ролі учасників. Серед допоміжних ознак виділено такі: посилання на організацію представника, надання освітніх послуг та рекламні послуги. Приділено увагу важливості якісного оформлення інформаційного наповнення – контенту. Оформлення стосується наступних компонентів спільноти: врахування кольорової гами організації представника, перевірка правильності опублікованого матеріалу, врахування й стратегії поширення інформації та використання сучасного програмного забезпечення. Одним з найважливіших елементів віртуальної спільноти є контент. Представлено інформацію щодо його типів й авторів. Обґрунтовано правила поведінки учасників у середовищі освітньої віртуальної спільноти. З використанням формального моделювання описано основні компоненти освітньої спільноти. На основі цього розроблено формальну модель аналізу освітньої віртуальної спільноти відповідно до даних профілів учасників. Застосовано розроблену формальну модель на прикладі освітньої спільноти структурного підрозділу кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. Проаналізовано числові результати. Зроблено висновки щодо корисності використання даного методу для підвищення продуктивності освітньої віртуальної спільноти.
dc.description.abstractThe investigation of virtual educational communities as a kind of information and communication technologies is presented in this paper. The actions that are to be performed at the stage of creation, work and results of the educational community are designed. The basic features of the educational virtual community are formulated. Profiles that should have certain input based on the role of the participants are generated. Much attention is paid to the importance of high-quality design of information content. The rules of participants behavior in the environment of the educational virtual community are substantiated. The main components of the educational community are described using of formal modeling. On this basis, the formal model of analysis of the educational virtual community is developed in accordance with the input data of the participants.
dc.format.extent27-38
dc.language.isoen
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (106), 2022
dc.relation.ispartofScientific Journal of the Ternopil National Technical University, 2 (106), 2022
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/13287261211232126
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.624637
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s10639-021-10857-w
dc.relation.urihttp://www.europhd.net/international-networks-and-research-centres-social-representations
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1109/TCSET.2016.7452203
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
dc.relation.urihttps://www.facebook.com/SCIADepartment/
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_6_7
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2021_1_9
dc.subjectосвітня віртуальна спільнота
dc.subjectучасник
dc.subjectроль
dc.subjectпрофіль
dc.subjectознаки
dc.subjectоформлення
dc.subjectправила поведінки
dc.subjectхарактеристики
dc.subjecteducational virtual community
dc.subjectparticipant
dc.subjectrole
dc.subjectprofile
dc.subjectfeatures
dc.subjectdesign
dc.subjectrules of conduct
dc.subjectcharacteristics
dc.titleAnalysis of the virtual educational community based on user profile data
dc.title.alternativeАналіз освітньої віртуальної спільноти на основі даних профілю користувача
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages12
dc.subject.udc004.738
dc.relation.references1. Andreas K., & Haenlein M. (2012), «Social media: Back to the roots and back to the future». Journal of Systems and Information Technology. 14 (2). P. 101–104. DOI: https://doi.org/10.1108/13287261211232126
dc.relation.references2. Fedushko S. Development of a software for computer-linguistic verification of socio-demographic profile of web-community member. Webology. Vol. 11. No. 2. 2014. Article 126.
dc.relation.references3. Fedushko S., Syerov Yu., Skybinskyi O., Shakhovska N., Kunch Z. Efficiency of Using Utility for Username Verification in Online Community Management. Proceedings of the International Workshop on Conflict Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019). Lviv. Ukraine. November 29. 2019. CEUR-WS.org, Vol. 2588. P. 265–275.
dc.relation.references4. Garro-Abarca Victor, Palos-Sanchez Pedro, Aguayo-Camacho Mariano (2021). Virtual Teams in Times of Pandemic: Factors That Influence Performance. Frontiers in Psychology. Vol. 12. DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.624637
dc.relation.references5. Ghamrawi, N. Teachers’ virtual communities of practice: A strong response in times of crisis or just another Fad?. Educ Inf Technol (2022). DOI: https://doi.org/10.1007/s10639-021-10857-w
dc.relation.references6. International Networks and Research Centres on Social Representations [Electronic resource]. URL: http://www.europhd.net/international-networks-and-research-centres-social-representations.
dc.relation.references7. Korzh R., Peleschyshyn A., Syerov Y., & Fedushko, S. (2014) The cataloging of virtual communities of educational thematic Webology, 11 (1), art. no. a117.
dc.relation.references8. Shavazi M. A., Morowatisharifabad M. A., Shavazi M. T., Mirzaei M., & Ardekani A. M. (2016). Online Social Support for Patients with Multiple Sclerosis: A Thematic Analysis of Messages Posted to a Virtual Support Community. International journal of community based nursing and midwifery. 4 (3). Р. 188–198.
dc.relation.references9. Trach O. R. Mathematical support and software for organization of the life cycle of virtual communities: Thesis for a Ph.D degree, Lviv Polytechnic National University. Ministry of Education and Science of Ukraine. Lviv. 2018. P. 172. [In Ukrainian].
dc.relation.references10. Trach O., Vus V., & Tymovchak-Maksymets O. (2016). Typical algorithm of stage completion when creating a virtual community of a HEI. Modern problems of radio electronics telecommunications computer engineering materials VIII Intern. Conf. 849–852. DOI: https://doi.org/10.1109/TCSET.2016.7452203
dc.relation.references11. Vus V., Albota S., Dobrovolska V. The analysis of online communities as platforms for informational influences. Journal of Scientific and Engineering Research. 2019. No. 6 (2). P. 72–78.
dc.relation.references12. Закон України «Про освіту». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text.
dc.relation.references13. Кафедра СКІД Львівської політехніки. URL: https://www.facebook.com/SCIADepartment/.
dc.relation.references14. Марковець О., Паздерська Р., «Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook». Вісник Книжкової палати. № 6. С. 22–27. 2019. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_6_7.
dc.relation.references15. Паздерська Р. С., Марковець О. В. Класифікація віртуальних спільнот. Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. 2021. № 1. С. 37–44. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2021_1_9.
dc.relation.references16. Пелещишин А. М., Трач О. Р. Напрями інформаційної діяльності при формуванні віртуальної спільноти. Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 7–9 квітня 2015 р., Національний авіаційний університет / ред. кол. Тюрменко І. І, та ін.. К.: «Талком», 2015.
dc.relation.references17. Пелещишин А. М., Трач О. Р. Типова структура комірки життєвого циклу віртуальної спільноти. Управління розвитком складник систем: зб. наук. пр. Київський нац. університет будівництва і архітектури. Випуск 25. Київ, 2016. С. 46–50.
dc.relation.referencesen1. Andreas K., & Haenlein M. (2012), “Social media: Back to the roots and back to the future”. Journal of Systems and Information Technology. 14 (2). P. 101–104. DOI: https://doi.org/10.1108/13287261211232126
dc.relation.referencesen2. Fedushko S. Development of a software for computer-linguistic verification of socio-demographic profile of web-community member. Webology. Vol. 11. No. 2. 2014. Article 126.
dc.relation.referencesen3. Fedushko S., Syerov Yu., Skybinskyi O., Shakhovska N., Kunch Z. Efficiency of Using Utility for Username Verification in Online Community Management. Proceedings of the International Workshop on Conflict Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019). Lviv. Ukraine. November 29. 2019. CEUR-WS.org, Vol. 2588. P. 265–275.
dc.relation.referencesen4. Garro-Abarca Victor, Palos-Sanchez Pedro, Aguayo-Camacho Mariano (2021). Virtual Teams in Times of Pandemic: Factors That Influence Performance. Frontiers in Psychology. Vol. 12. DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.624637
dc.relation.referencesen5. Ghamrawi, N. Teachers’ virtual communities of practice: A strong response in times of crisis or just another Fad?. Educ Inf Technol (2022). DOI: https://doi.org/10.1007/s10639-021-10857-w
dc.relation.referencesen6. International Networks and Research Centres on Social Representations [Electronic resource]. URL: http://www.europhd.net/international-networks-and-research-centres-social-representations.
dc.relation.referencesen7. Korzh R., Peleschyshyn A., Syerov Y., & Fedushko, S. (2014) The cataloging of virtual communities of educational thematic Webology, 11 (1), art. no. a117.
dc.relation.referencesen8. Shavazi M. A., Morowatisharifabad M. A., Shavazi M. T., Mirzaei M., & Ardekani A. M. (2016). Online Social Support for Patients with Multiple Sclerosis: A Thematic Analysis of Messages Posted to a Virtual Support Community. International journal of community based nursing and midwifery. 4 (3). P. 188–198.
dc.relation.referencesen9. Trach O. R. Mathematical support and software for organization of the life cycle of virtual communities: Thesis for a Ph.D degree, Lviv Polytechnic National University. Ministry of Education and Science of Ukraine. Lviv. 2018. P. 172. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen10. Trach O., Vus V., & Tymovchak-Maksymets O. (2016). Typical algorithm of stage completion when creating a virtual community of a HEI. Modern problems of radio electronics telecommunications computer engineering materials VIII Intern. Conf. 849–852. DOI: https://doi.org/10.1109/TCSET.2016.7452203
dc.relation.referencesen11. Vus V., Albota S., Dobrovolska V. The analysis of online communities as platforms for informational influences. Journal of Scientific and Engineering Research. 2019. No. 6 (2). P. 72–78.
dc.relation.referencesen12. Law of Ukraine “On Education” [Electronic resource]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen13. Department of SKID Lviv Polytechnic. URL: https://www.facebook.com/SCIADepartment/.
dc.relation.referencesen14. Markovets O., Pazderska R., “Consolidation of information about the activities of group members in the social network Facebook.” Bulletin of the Book Chamber. No. 6. P. 22–27. 2019. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_6_7. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen15. Pazderskaya R.S., Markovets O. V. Classification of virtual communities. Bulletin of the Khmelnytsky National University. Technical sciences. 2021. No. 1. P. 37–44. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2021_1_9. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen16. Peleshchyshyn A. M., Trach O. R. Directions of information activity in the formation of a virtual community. Historical and cultural heritage: preservation, access, use: materials International. scientific-practical Conf., Kyiv, April 7–9. 2015. National Aviation University / ed. count. Tyurmenko II, etc. K.: “Talcom”, 2015. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen17. Peleshchyshyn A. M., Trach O. R. Typical structure of the cell of the life cycle of the virtual community. Upravlinnia rozvytkom skladnyk sistem: zb. Science. etc. Kyiv National University University of Civil Engineering and Architecture. Issue 25. Kyiv. 2016. P. 46–50. [In Ukrainian].
dc.identifier.citationenPazderska R. (2022) Analysis of the virtual educational community based on user profile data. Scientific Journal of TNTU (Tern.), vol. 106, no 2, pp. 27-38.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2022.02.027
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume106
dc.citation.issue2
dc.citation.spage27
dc.citation.epage38
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНТУ, 2022, № 2 (106)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.