Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39829
Metadatuen erregistro osatua
DC eremua | Balioa | Hizkuntza |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хом’як, Марія | |
dc.contributor.author | Вишньовський, Василь | |
dc.contributor.author | Chomyak, Mariia | |
dc.contributor.author | Vyshnovskiy, Vasyl | |
dc.coverage.temporal | 23-24 листопада 2022 р. | |
dc.coverage.temporal | 23-24 November 2022 | |
dc.date.accessioned | 2022-12-28T14:00:17Z | - |
dc.date.available | 2022-12-28T14:00:17Z | - |
dc.date.created | 2022-11-23 | |
dc.date.issued | 2022-11-23 | |
dc.identifier.citation | Хом’як М. Особистісна тривожність і шляхи її подолання у підлітковому віці / Марія Хом’як, Василь Вишньовський // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 194–196. | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7875-47-4 | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39829 | - |
dc.format.extent | 194-196 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ФОП Паляниця В.А. | |
dc.relation.ispartof | Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022 | |
dc.relation.ispartof | Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022 | |
dc.title | Особистісна тривожність і шляхи її подолання у підлітковому віці | |
dc.title.alternative | Personal anxiety and ways to overcome it in adolescent age | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 3 | |
dc.subject.udc | 159.9 | |
dc.relation.references | 1. Кухаренко В. М. Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті. 2015. № 24. С. 53-67. | |
dc.relation.references | 2. Стрілецька І. І. Особистісна тривожність як складний полідетермінований психічний процес. Інсайт: Вип. 13. Херсон: ПП Вишемирський В.С., 2016. С. 299–301. | |
dc.relation.references | 3. Технологія змішаного навчання в системі відкритої післядипломної освіти: підручник за заг. ред. В. В. Олійника, ред. кол.: С. П. Касьян, Л. Л. Ляхоцька, Л. В. Бондаренко; ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти». Київ, 2019. | |
dc.relation.references | 4. Ткачук Г. Аналіз та особливості впровадження моделей змішаного навчання в освітній процес заклад1. Кухаренко В. М. Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті. 2015. № 24. С. 53-67. | |
dc.relation.references | 5. Томчук С.М., Томчук М.І. Психологія тривоги, страху та агресії особистості в освітньому процесі: [монографія] Вінниця: КВНЗ «ВАНО», 2018. 200 с | |
dc.relation.references | 6. Чуйко О.В, Іванова І.В. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків. актуальні проблеми психології.: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том ХІ. Випуск 16. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Житомир: «Вид-во ЖДУ ім. І. Франка‖», 2017. С. 215. | |
dc.relation.referencesen | 1. Kukharenko V. M. Systemnyi pidkhid do zmishanoho navchannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti. 2015. No 24. P. 53-67. | |
dc.relation.referencesen | 2. Striletska I. I. Osobystisna tryvozhnist yak skladnyi polideterminovanyi psykhichnyi protses. Insait: Iss. 13. Kherson: PP Vyshemyrskyi V.S., 2016. P. 299–301. | |
dc.relation.referencesen | 3. Tekhnolohiia zmishanoho navchannia v systemi vidkrytoi pisliadyplomnoi osvity: pidruchnyk by gen. ed. V. V. Oliinyka, red. kol., S. P. Kasian, L. L. Liakhotska, L. V. Bondarenko; DVNZ "Un-t menedzh. osvity". Kyiv, 2019. | |
dc.relation.referencesen | 4. Tkachuk H. Analiz ta osoblyvosti vprovadzhennia modelei zmishanoho navchannia v osvitnii protses zaklad1. Kukharenko V. M. Systemnyi pidkhid do zmishanoho navchannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti. 2015. No 24. P. 53-67. | |
dc.relation.referencesen | 5. Tomchuk S.M., Tomchuk M.I. Psykholohiia tryvohy, strakhu ta ahresii osobystosti v osvitnomu protsesi: [monograph] Vinnytsia: KVNZ "VANO", 2018. 200 s | |
dc.relation.referencesen | 6. Chuiko O.V, Ivanova I.V. Vplyv rivnia tryvozhnosti na uspishnist navchalnoi diialnosti pidlitkiv. aktualni problemy psykholohii., Zbirnyk naukovykh prats Instytutu psykholohii imeni H.S. Kostiuka NAPN Ukrainy. Tom KhI. Issue 16. Psykholohiia osobystosti. Psykholohichna dopomoha osobystosti. Zhytomyr: "Vyd-vo ZhDU im. I. Franka‖", 2017. P. 215. | |
dc.identifier.citationen | Chomyak M., Vyshnovskiy V. (2022) Osobystisna tryvozhnist i shliakhy yii podolannia u pidlitkovomu vitsi [Personal anxiety and ways to overcome it in adolescent age]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 194-196 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Україна | |
dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine | |
dc.citation.journalTitle | Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“ | |
dc.citation.spage | 194 | |
dc.citation.epage | 196 | |
dc.citation.conference | Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“ | |
Bildumetan azaltzen da: | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022) |
Item honetako fitxategiak:
Fitxategia | Deskribapena | Tamaina | Formatua | |
---|---|---|---|---|
ICBuTS_2022_Chomyak_M-Personal_anxiety_and_ways_194-196.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Bistaratu/Ireki | |
ICBuTS_2022_Chomyak_M-Personal_anxiety_and_ways_194-196.djvu | 84,85 kB | DjVu | Bistaratu/Ireki | |
ICBuTS_2022_Chomyak_M-Personal_anxiety_and_ways_194-196__COVER.png | 1,15 MB | image/png | Bistaratu/Ireki |
DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.