Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39784

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal23-24 листопада 2022 р.
dc.coverage.temporal23-24 November 2022
dc.date.accessioned2022-12-28T14:00:13Z-
dc.date.available2022-12-28T14:00:13Z-
dc.date.created2022-11-23
dc.date.issued2022-11-23
dc.identifier.citationШпилик С. В. Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходи / Світлана Василівна Шпилик // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 80–82.
dc.identifier.isbn978-617-7875-47-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39784-
dc.format.extent80-82
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
dc.relation.urihttps://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples
dc.relation.urihttps://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona
dc.relation.urihttps://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan
dc.relation.urihttps://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html
dc.titleМаркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходи
dc.title.alternativeMarketing plan and marketing strategy – new approaches
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Clifford Chi. What is a Marketing Plan & How to Write One [+Examples]. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples (дата звернення 02.11.2022).
dc.relation.references2. Kayla Carmicheal. 7 Steps to Create a Complete Marketing Strategy in 2022. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona (дата звернення 02.11.2022).
dc.relation.references3. Lee Chapman. 5 critical steps to develop a marketing plan. URL: https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan (дата звернення 02.11.2022).
dc.relation.references4. Rebecca Anwar. Nine Steps to a Strategic Marketing Plan. URL: https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html (дата звернення 02.11.2022).
dc.relation.referencesen1. Clifford Chi. What is a Marketing Plan & How to Write One [+Examples]. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-plan-examples (Date of appeal 02.11.2022).
dc.relation.referencesen2. Kayla Carmicheal. 7 Steps to Create a Complete Marketing Strategy in 2022. URL: https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-strategy#buyer-persona (Date of appeal 02.11.2022).
dc.relation.referencesen3. Lee Chapman. 5 critical steps to develop a marketing plan. URL: https://www.trewmarketing.com/blog/best-practices/five-critical-steps-to-developing-a-marketing-plan (Date of appeal 02.11.2022).
dc.relation.referencesen4. Rebecca Anwar. Nine Steps to a Strategic Marketing Plan. URL: https://www.aafp.org/pubs/fpm/issues/2001/1100/p39.html (Date of appeal 02.11.2022).
dc.identifier.citationenShpylyk S. (2022) Marketynhovyi plan ta marketynhova stratehiia – novitni pidkhody [Marketing plan and marketing strategy – new approaches]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 80-82 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
dc.citation.spage80
dc.citation.epage82
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.