Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39765

Назва: Інтернет – маркетинг: тренди і найкращі інструменти комунікацій
Інші назви: Internet marketing: trends and best promotion tools communications
Автори: Джерелейко, Мар’яна
Dzhereleiko, Maryana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Джерелейко М. Інтернет – маркетинг: тренди і найкращі інструменти комунікацій / Мар’яна Джерелейко // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 31–32.
Bibliographic description: Dzhereleiko M. (2022) Internet – marketynh: trendy i naikrashchi instrumenty komunikatsii [Internet marketing: trends and best promotion tools communications]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Дата публікації: 23-лис-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentyuk, Bohdana
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 31-32
Початкова сторінка: 31
Кінцева сторінка: 32
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39765
ISBN: 978-617-7875-47-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Перелік літератури: 1. Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет-маркетинг. Київ: Центр навчальної літератури, 2017. 184 с.
2. Тодорова О. Інновації в комунікаціях. Київ: Інтерконтиненталь-Україна, 2015. 176 с.
References: 1. Lytovchenko I.L., Pylypchuk V.P. Internet-marketynh. Kyiv: Centre of Educational Literature, 2017. 184 p.
2. Todorova O. Innovatsii v komunikatsiiakh. Kyiv: Interkontynental-Ukraine, 2015. 176 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.