Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39694

Назва: Осмислення образу любові в медіа
Інші назви: Reflection on image of love in the media
Автори: Котович, А.
Kotovych, A.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Котович А. Осмислення образу любові в медіа / А. Котович // Збірник тез Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 1-2 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 59–61. — (Соціальні аспекти техніки та технології).
Bibliographic description: Kotovych A. (2022) Osmyslennia obrazu liubovi v media [Reflection on image of love in the media]. Abstracts collection of the Ⅲnd International Scientific&Practical conference of young scientists and students "Philosophy technology aspects" (Tern., 1-2 December 2022), pp. 59-61 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2022
Abstracts collection of the Ⅲnd International Scientific&Practical conference of young scientists and students "Philosophy technology aspects", 2022
Конференція/захід: Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Дата публікації: 1-гру-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 1-2 грудня 2022 року
1-2 December 2022
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 59-61
Початкова сторінка: 59
Кінцева сторінка: 61
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39694
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя,2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://researchportal.hw.ac.uk/en/publications/in-search-of-my-one-and-only-romance-related-media-and-beliefs-in
https://doi.org/10.1111/1475-6811.09401
https://journals.ntu.ac.uk/index.php/litc/article/view/417>
https://www.researchgate.net/publication/283703576_The_Effect_of_Media_Consumption_on_the_Perception_of_Romantic_Relationships
https://www.thoughtco.com/mars-and-venus-caught-in-a-net-117113
Перелік літератури: 1. Holmes B. In search of my “one-and-only”: Romance-oriented media and beliefs in romantic relationship destiny. Electronic Journal of Communication, 17(3/4). URL: https://researchportal.hw.ac.uk/en/publications/in-search-of-my-one-and-only-romance-related-media-and-beliefs-in
2. Franiuk, R., Cohen, D., & Pomerantz, E. M. (2002). Implicit theories of relationships: Implications for relationship satisfaction and longevity. Personal Relationships, 9(4), 345–367. https://doi.org/10.1111/1475-6811.09401.
3. Samuels J. Toxic Love. Literary Cultures, [S.l.], v. 5, n. 2, apr. 2022. URL: <https://journals.ntu.ac.uk/index.php/litc/article/view/417>.
4. Banjo, O. (2002). The effect of media consumption on the perception of romantic relationships. The Penn State McNair Journal, 9, 9-33. URL: https://www.researchgate.net/publication/283703576_The_Effect_of_Media_Consumption_on_the_Perception_of_Romantic_Relationships.
5. Mars and Venus Caught in a Net. URL: https://www.thoughtco.com/mars-and-venus-caught-in-a-net-117113.
References: 1. Holmes B. In search of my "one-and-only": Romance-oriented media and beliefs in romantic relationship destiny. Electronic Journal of Communication, 17(3/4). URL: https://researchportal.hw.ac.uk/en/publications/in-search-of-my-one-and-only-romance-related-media-and-beliefs-in
2. Franiuk, R., Cohen, D., & Pomerantz, E. M. (2002). Implicit theories of relationships: Implications for relationship satisfaction and longevity. Personal Relationships, 9(4), 345–367. https://doi.org/10.1111/1475-6811.09401.
3. Samuels J. Toxic Love. Literary Cultures, [S.l.], v. 5, n. 2, apr. 2022. URL: <https://journals.ntu.ac.uk/index.php/litc/article/view/417>.
4. Banjo, O. (2002). The effect of media consumption on the perception of romantic relationships. The Penn State McNair Journal, 9, 9-33. URL: https://www.researchgate.net/publication/283703576_The_Effect_of_Media_Consumption_on_the_Perception_of_Romantic_Relationships.
5. Mars and Venus Caught in a Net. URL: https://www.thoughtco.com/mars-and-venus-caught-in-a-net-117113.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.