Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіляр, Олександра-
dc.contributor.authorРоманів, Алла-
dc.contributor.authorСлотюк, Артем-
dc.contributor.authorМидло, Богдан-
dc.contributor.authorKilyar, Oleksandra-
dc.contributor.authorRomaniv, Alla-
dc.contributor.authorSlotiuk, Artem-
dc.contributor.authorMidlo, Bogdan-
dc.date.accessioned2022-10-06T11:45:42Z-
dc.date.available2022-10-06T11:45:42Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationКіляр О. Діджиталізація, як інструмент управління підприємством [Електронний ресурс] / Олександра Кіляр, Алла Романів, Артем Слотюк, Богдан Мидло // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 715-721. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koriup.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38864-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність та особливості впровадження діджиталізації на підприємствах, як елемент їх конкурентної переваги, визначено місце та роль діджиталізації у підвищенні конкурентоспроможності, розглянуто передумови та проблеми діджиталізації підприємств, визначено завдання й заходи для діджиталізації підприємств з використанням сучасних інформаційних технологій шляхом трансформації механізмів, технологій і методів управління підприємством, визначення головних цілей та пріоритетів діяльності підприємств за умов посилення конкуренції та поглиблення інтеграційних процесів глобальної економіки. Розглянуто діджиталізацію як першочергову необхідність щодо змін та адаптації управління підприємством в умовах пандемії. В статті проведено аналіз стану економічних суб’єктів у період пандемії COVID-19. Дане дослідження дало змогу виявити такі особливості: пандемія та карантин спричинили зниження доходів споживачів, що привело до загального зниження прибутковості підприємств і зростання операційних витрат; зміна ринкових кон’юнктур, зумовлених пандемією спонукала бізнес до адаптації до нових умов, шляхом запровадження інноваційних технологій, нових каналів комунікацій та інформаційних систем. Встановлено, що зміни, спричинені глобальними процесами та пандемією COVID-19 спонукали до значних змін у системі менеджменту класичного бізнесу, а перехід на діджиталізацію бізнесу стало обов’язковою умовою забезпечення конкурентних переваг у сучасних умовах. Використання інформаційних систем, елементів штучного інтелекту в системі управління бізнесом дозволили багатьом власникам бізнесу підприємствам не лише втриматися на ринку, а й отримати нові переваги. Розглянуто підхід «Трьох горизонтів» розвитку підприємства, в основі якого лежить аналіз можливостей для зростання та пошуку ідей для потрібного горизонту. На основі даного підходу визначено основні переваги розвитку діджиталізації бізнесу в основних напрямах: перевага в ефективності та продуктивності бізнесу; перевага забезпечення безпеки та створення додаткових переваг для клієнтів.uk_UA
dc.description.abstractThe essence and features of digitalization at enterprises as an element of their competitive advantage are considered in the article, the place and role of digitalization in increasing competitiveness and the preconditions and problems of digitalization of enterprises are identified, tasks and measures for digitalization of enterprises are defined using modern information technologies and methods of enterprise management, determining the main aims and priorities of the enterprises activity under strengthening of a competition and deepening of integration processes of global economy. Digitalization is considered as a priority need for change and adaptation of enterprise management in a pandemic. The state of economic entities during the COVID-19 pandemic is analyzed in the article. The following features are revealed in the study: the pandemic and quarantine caused a decline in consumer incomes, which led to a general decline in corporate profitability and increased operating costs; the change in market conditions caused by the pandemic has prompted businesses to adapt to new conditions through the introduction of innovative technologies, new communication channels and information systems. It has been established that the changes caused by global processes and the COVID-19 pandemic have led to significant changes in the classic business management system, and the transition to business digitalization has become a prerequisite for competitive advantage in today's environment. The use of information systems, elements of artificial intelligence in the business management system has allowed many business owners to not only stay in the market, but also gain new benefits. The approach of the "Three Horizons" of enterprise development is considered, which is based on the analysis of opportunities for growth and search for ideas for the desired horizon: the advantage of security and creating additional benefits for customers.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent715-721-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koriup.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.25313/2520-2057-2018-22-4555uk_UA
dc.relation.urihttp://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2215uk_UA
dc.relation.urihttp://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/201202.uk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2018_1_7uk_UA
dc.relation.urihttps://dtek.com/media-center/news/die-another-day-pochemu-kompaniyam-nuzhno-osvaivat-novye-gorizonty-biznesauk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectdigitizationuk_UA
dc.subjectCOVID-19 pandemicuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleДіджиталізація, як інструмент управління підприємствомuk_UA
dc.title.alternativeDigitalization as an enterprise management tooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages7-
dc.subject.udc658uk_UA
dc.relation.references1. Лігоненко Л. О., Хріпко А. В., Доманський А. О. Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес-організаціях. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2018. №22. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2018-22-4555 (дата звернення: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.references2. Гудзь О. Є., Федюнін С. А. Диджиталізація, як конкурентна перевага підприємств. Економіка. Менеджмент. Бізнес. № 3 (29). 2019. URL: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2215 (дата звернення: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.references3. Савицька О., Салабай В. Діджиталізація управління бізнесом підприємства в контексті розвитку індустрії 4.0 в Україні // І Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи». 2020. URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/201202. (дата звернення: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.references4. Гусєва О. Ю. Діджиталізація – як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізація. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018. № 1. С. 33-39. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2018_1_7 (дата звернення: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.references5. Верховодов А. Die another day: Чому компаніям потрібно освоювати нові горизонти бізнесу – ДТЕК. 2020. URL: https://dtek.com/media-center/news/die-another-day-pochemu-kompaniyam-nuzhno-osvaivat-novye-gorizonty-biznesa (дата звернення: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Loginenko L., Hropko A., Domanskyi A. (2018). Zmist ta mekhanizm formuvannia stratehii didzhytalizatsii v biznes-orhanizatsiiakh [Content and mechanism of digitalization strategy formation in business organizations] Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". 2018. №22. Available at: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2018-22-4555 (accessed: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen2. Hudz O., Fediunin S.(2019). Dydzhytalizatsiia, yak konkurentna perevaha pidpryiemstv[Digitalization as a competitive advantage of enterprises] Ekonomika. Menedzhment. Biznes. № 3 (29). 2019. Available at: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2215 (accessed: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen3. Savytska O., Salabai V. (2020) Didzhytalizatsiia upravlinnia biznesom pidpryiemstva v konteksti rozvytku industrii 4.0 v Ukraini [Digitalization of Enterprise Business Management in the context of Industry Development 4.0 in Ukraine] I Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy». 2020. Available at: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/201202 (accessed: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen4. Husieva O. Yu. (2018). Didzhytalizatsiia – yak instrument udoskonalennia biznes-protsesiv, yikh optymizatsiia [Digitalization - as a tool for improving business processes and optimizing them] Ekonomika. Menedzhment. Biznes. 2018. № 1. pp. 33-39. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2018_1_7 (accessed: 23.11.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Verkhovodov A. (2020). Die another day: Chomu kompaniiam potribno osvoiuvaty novi horyzonty biznesu [Die another Day: why companies need to explore new business horizons]. DTEK. 2020. Available at: https://dtek.com/media-center/news/die-another-day-pochemu-kompaniyam-nuzhno-osvaivat-novye-gorizonty-biznesa/ (accessed: 23.11.2021).uk_UA
dc.identifier.citationenKilyar, O., Romaniv, A., Slotiuk, A. & Midlo, B. (2021) Didzhytalizatsiia, yak instrument upravlinnia pidpryiemstvom [Digitalization as an enterprise management tool]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 715-721. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koriup.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.715-
dc.subject.jelA10uk_UA
dc.subject.jelO10uk_UA
dc.subject.jelO32uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2344-5961-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage715-
dc.citation.epage721-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21koriup.pdfДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ749,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.