Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстровська, Галина-
dc.contributor.authorOstrovska, Halyna-
dc.date.accessioned2022-09-26T14:58:44Z-
dc.date.available2022-09-26T14:58:44Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationОстровська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств [Електронний ресурс] / Галина Островська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 625-640. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38842-
dc.description.abstractРоботу присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних засад, що визначають концептуальну платформу процесів креативного менеджменту як домінантної складової інноваційних підприємств. Розглянуто підходи до трактування поняття «креативний менеджмент». Обґрунтовано, що креативне мислення дає змогу змінити бачення світу, бачення стандарту, а також започатковує нові ідеї. Удосконалено принципи, механізми, інструменти та методи розробки і реалізації нестандартних управлінських рішень та управлінських новацій. Обґрунтовано науковий погляд на творчість як головний критерій і цільову функцію економічного та соціально-культурного розвитку. Виявлено особливості особистісної креативності як індивідуального капіталу, що забезпечується творчими людьми, які працюють в умовах високих технологій, сприяння талантам і толерантності. Доведено, що впровадження креативної системи управління на сучасних підприємствах дає змогу отримати конкурентні переваги не тільки у межах внутрішнього ринку, але й на просторах світових ринків. При цьому використання інструментарію креативного менеджменту дає змогу керівникам в оперативному порядку вирішувати проблеми і творчо підходити до управління бізнес-процесами. Впровадження вказаної концепції дає змогу створити для кожного підприємства життєздатну, ефективну керуючу систему, що забезпечує перманентну результативність формування та реалізації бізнес-процесів в усіх структурних підрозділах. Розроблено рекомендації в контексті розвитку креативного менеджменту на вітчизняних підприємствах, а також запропоновано механізми їх практичної реалізації. Запропоновані рекомендації автора можуть бути використані в контексті формування організаційно-економічного механізму забезпечення ефективного використання інтелектуального потенціалу інноваційних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the substantiation of theoretical and methodological principles that define the conceptual platform of creative management processes as a dominant component of innovative enterprises. Approaches to the "creative management" concept interpretation are reviewed. It is substantiated that creative thinking makes it possible to change the vision of the world, the vision of the standard, as well as initiates new ideas. The principles, mechanisms, tools and methods of development and implementation of non-standard management decisions and management innovations are improved. The scientific view upon the creativity as the main criterion and target function of economic and socio-cultural development is substantiated. Peculiarities of personality creativity as individual capital provided by creative people working in the conditions of high technologies, promotion of talents and tolerance are revealed. It is proved that the introduction of a creative management system in modern enterprises allows to obtain competitive advantages not only within the domestic market, but also in the world markets. At the same time, the use of creative management tools allows managers to solve problems and take a creative approach to business management processes quickly. The implementation of this concept makes it possible to create a viable, effective management system for each enterprise, which ensures the permanent effectiveness of the formation and realization of business processes in all departments. Recommendations in the context of creative management development at the domestic enterprises are worked out, and also mechanisms of their practical effectuation are offered. The author's proposed recommendations can be used in the context of the formation of organizational and economic mechanism to ensure the effective intellectual potential use in innovative enterprises.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent625-640-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://economic-journal.ideil.com/ content/files/1g/aj/1gajnap1sv71u5edmgsmr1j881j2im7g.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_13uk_UA
dc.relation.urihttp://www.msu.edu.ua/visn/wp-content/ uploads/2016/05/1-5-1-2016-21.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://creativeeurope.in.ua/posts/new_creative_europe_programmeuk_UA
dc.relation.urihttp://www.management.com.ua/events/ bono.htmluk_UA
dc.relation.urihttps://www.rbc.ua/static/longread/davos_ukr/index.htmluk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-61-03uk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_3_34uk_UA
dc.relation.urihttps://doi: 10.36477/2522-1205-2019-58-11uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2020-40-6uk_UA
dc.relation.urihttp://www.managementconsultingnews.com/interview-jordan-ayan/uk_UA
dc.relation.urihttps://www. bcgperspectives.com/content/interviews/innovation_alan_iny_how_creativity_really_workuk_UA
dc.relation.urihttps://www.oecd.org/sti/inno/39737401.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.33271/nvngu/2020-4/171.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/167uk_UA
dc.relation.urihttp://2014.tr-ebrd.com/annex-5-2-key-prerequisites-for-knowledge-basedgrowth/uk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкреативний менеджментuk_UA
dc.subjectнестандартні рішенняuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectкреативний лідерuk_UA
dc.subjectкреативні технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаційно-управлінські інноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative managementuk_UA
dc.subjectnon-standard decisionsuk_UA
dc.subjectcreative potentialuk_UA
dc.subjectcreative thinkinguk_UA
dc.subjectcreative leaderuk_UA
dc.subjectcreative technologiesuk_UA
dc.subjectorganizational and managerial innovationsuk_UA
dc.subjectinnovative productuk_UA
dc.titleКреативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeCreative management as dominant of innovative enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages16-
dc.subject.udc331.102.344uk_UA
dc.relation.references1. Білецька, К. В. Засади формування креативного лідера як менеджера нового покоління. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2015. № 4. С. 58-64. URL: https://economic-journal.ideil.com/ content/files/1g/aj/1gajnap1sv71u5edmgsmr1j881j2im7g.pdfuk_UA
dc.relation.references2. Галахова, Т. О. Моделювання стратегічного розвитку креативного компонента менеджменту міжнародних компаній у галузі програмного забезпечення та комп’ютерних послуг. Бізнес Інформ. 2015. № 5. С.78-87. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_13uk_UA
dc.relation.references3. Задорожнюк, Н. О., Беноєва, М. Х. Дослідження ключових понять креативного менеджменту. Науковий вісник Мукачівського державного університету. 2016. Вип. 1 (5). С. 132-135. URL: http://www.msu.edu.ua/visn/wp-content/ uploads/2016/05/1-5-1-2016-21.pdfuk_UA
dc.relation.references4. «Креативна Європа» 2021-2027. (2021). URL: https://creativeeurope.in.ua/posts/new_creative_europe_programmeuk_UA
dc.relation.references5. Майстер-клас Едварда де Боно “Курс креативного мислення в менеджменті” URL: http://www.management.com.ua/events/ bono.htmluk_UA
dc.relation.references6. Маніфест Давосу-2020. URL: https://www.rbc.ua/static/longread/davos_ukr/index.html (дата звернення: 09.09.2020)uk_UA
dc.relation.references7. Островська, Г. Й. Самонавчальна організація: нова управлінська парадигма. Соціальна економіка. 2021. Вип. 61. С. 26-41. doi: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-61-03.uk_UA
dc.relation.references8. Прогнімак, О. Д. Креативне майбутнє України: перспективи і перешкоди. Економічний вісник Донбасу. 2018. № 3 (53). С.212-227. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_3_34uk_UA
dc.relation.references9. Свидрук І. І, Турянський Ю. І. Соціально-економічне підґрунтя креативного менеджменту організації. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2019. № 58. С.76-81. Doi: https://doi: 10.36477/2522-1205-2019-58-11uk_UA
dc.relation.references10. Соловйов І. О. Шашкова Н. І. Креативний менеджмент як домінантна складова економіки творчості. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2020. Вип 40. С. 36-40. doi: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2020-40-6uk_UA
dc.relation.references11. Ayan, J. Creativity on Demand. (2012). URL: http://www.managementconsultingnews.com/interview-jordan-ayan/uk_UA
dc.relation.references12. Edvinsson, L. Corporate Longitude: Navigation the Knowledge Economy, Bookhouse & Pearson, Stockholm. 2002. London.uk_UA
dc.relation.references13. Iny, A. (2014). How Does Creativity Really Work? URL: https://www. bcgperspectives.com/content/interviews/innovation_alan_iny_how_creativity_really_workuk_UA
dc.relation.references14. NESTA “Making Innovation Flourish”, Hidden Innovation. How Innovation Happens in Six ‘Low Innovation’ Sectors, Research report, 2007. URL: https://www.oecd.org/sti/inno/39737401.pdfuk_UA
dc.relation.references15. Ostrovska H. Y., Maliuta L. Ya., Sherstiuk R. Р., Lutsykiv I. V., Yasinetska I. А. Development of intellectual potential at systematic paradigm of knowledge management. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2020, (4). Р. 171-178. https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-4/171.uk_UA
dc.relation.references16. Ostrovska H. Yo., Sherstiuk R. P., Tsikh H. V., Demianyshyn V. H., Danyliuk-Chernykh I. M. Conceptual Principles of Learning Organization Building. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2021, № 3. С. 167-172. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/167uk_UA
dc.relation.references17. The European Bank for Reconstruction and Development’s. Transition report 2014. Innovation in Transition. Annex 5.2. Key prerequisites for knowledge-based growth. URL: http://2014.tr-ebrd.com/annex-5-2-key-prerequisites-for-knowledge-basedgrowth/uk_UA
dc.relation.references18. Xu, F., McDonnell, G., Nash, W. (2005). A survey of creativety courses at universities in principal countries. Journal of Creative Behavior, vol. 39, no. 2, рр. 75-88.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Biletska, Katerina. (2015). Zasady formuvannya kreatyvnoho lidera yak menedzhera novoho pokolinnya. [Bases of Forming of Leader as Manager of New Generation], no. 4, рр. 58–64. Available at: https://economic-journal.ideil.com/ content/files/1g/aj/1gajnap1sv71u5edmgsmr1j881j2im7g.pdf [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen2. Galakhova, T. O. Modelyuvannya stratehichnoho rozvytku kreatyvnoho komponenta menedzhmentu mizhnarodnykh kompaniy u haluzi prohramnoho zabezpechennya ta kompʺyuternykh posluh [Modeling of Strategic Development of Creative Component of Management of International Companies in the Software and Computer Services Sector]. Biznes Inform. 2015. № 5. С. 78-87. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_13 [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen3. Zadorozhnyuk, N. O, Benoeva, M. H. (2016). Doslidzhennya klyuchovykh ponyatʹ kreatyvnoho menedzhmentu [Research of the key creative management concepts. Research of key concepts of creative management]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University, vol. 1 (5). рр. 132-135. Available at: http://www.msu.edu.ua/visn/wp-content/ uploads/2016/05/1-5-1-2016-21.pdf [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen4. Creative Europe 2021–2027. (2021). Available at: https://creativeeurope.in.ua/posts/new_creative_europe_programmeuk_UA
dc.relation.referencesen5. Mayster-klas Edvarda de Bono “Kurs kreatyvnoho myslennya v menedzhmenti” [Master class “Creative thinking course in management" by Edward de Bono”]. Available at: http://www.management.com.ua/events/ bono.html [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen6. Davos Manifesto 2020, vol. 1. Available at: https://www.rbc.ua/static/longread/davos_ukr/index.htmluk_UA
dc.relation.referencesen7. Ostrovska, H. (2021). Learning organization: a new management paradigm. Social Economics, vol. 61, рр. 26-41. doi: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-61-03 [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen8. Prohnimak, O. D. (2018). Kreatyvne maibutnie Ukrainy: perspektyvy i pereshkody [Creative future of Ukraine: prospects and obstacles]. Economic Bulletin of Donbass, no. 3 (53), рр. 212-227. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_3_34 [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen9. Svydruk, І. І., Turyanskyy Y. I. (2019). Sotsialʹno-ekonomichne pidgruntya kreatyvnoho menedzhmentu orhanizatsiyi [Socio-economic foundation of the creative management of the organization]. Herald of Lviv University of Trade and Economics. Economic Sciences, no. 58, рр. 76-81. Doi: 10.36477/2522-1205-2019-58-11 [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen10. Soloviov, Ihor, Shashkova, Nina. (2020). Kreatyvnyy menedzhment yak dominantna skladova ekonomiky tvorchosti [Creative management as a dominant element of the economy of creativity]. Scientific Bulletin of Kherson State University, vol. 40, рр. 36-40. Doi: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2020-40-6 [In Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen11. Ayan, J. Creativity on Demand. (2012). Available at: http://www.managementconsultingnews.com/interview-jordan-ayan/uk_UA
dc.relation.referencesen12. Edvinsson, L. (2002). Corporate Longitude: Navigation the Knowledge Economy, Bookhouse & Pearson, Stockholm. London.uk_UA
dc.relation.referencesen13. Iny, A. (2014). How Does Creativity Really Work? Available at: https://www.bcgperspectives.com/ content/interviews/innovation_alan_iny_how_creativity_really_workuk_UA
dc.relation.referencesen14. NESTA “Making Innovation Flourish”, Hidden Innovation. How Innovation Happens in Six ‘Low Innovation’ Sectors, Research report, 2007. Available at: https://www.oecd.org/sti/inno/39737401.pdfuk_UA
dc.relation.referencesen15. Ostrovska, H. Y. Maliuta, L. Ya, Sherstiuk, R. Р, Lutsykiv, I. V., & Yasinetska, I. А. (2020). Development of intellectual potential at systematic paradigm of knowledge management. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, (4), pp. 171-178. https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-4/171.uk_UA
dc.relation.referencesen16. Ostrovska H. Yo., Sherstiuk R. P., Tsikh H. V., Demianyshyn V. H., Danyliuk-Chernykh I. M. (2021). Conceptual Principles of Learning Organization Building. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, № 3. С. 167-172. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/16uk_UA
dc.relation.referencesen17. The European Bank for Reconstruction and Development’s. Transition report 2014. Innovation in Transition. Annex 5.2. Key prerequisites for knowledge-based growth. Available at: http://2014.tr-ebrd.com/annex-5-2-key-prerequisites-for-knowledge-basedgrowth/uk_UA
dc.relation.referencesen18. Xu, F., McDonnell, G., Nash, W. (2005). A survey of creativety courses at universities in principal countries. Journal of Creative Behavior, vol. 39, no. 2, рр. 75-88.uk_UA
dc.identifier.citationenOstrovska, H. (2021) Kreatyvnyi menedzhment yak dominanta innovatsiinykh pidpryiemstv [Creative management as dominant of innovative enterprises]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 625-640. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.625-
dc.subject.jelD83uk_UA
dc.subject.jelM13uk_UA
dc.subject.jelM14uk_UA
dc.subject.jelО15uk_UA
dc.subject.jelО32uk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9318-2258-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage625-
dc.citation.epage640-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21hyodip.pdfКРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ДОМІНАНТА ІННОВАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ818,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.