Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.contributor.authorSemenіuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-09-24T17:36:33Z-
dc.date.available2022-09-24T17:36:33Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationСеменюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 448-456. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38799-
dc.description.abstractУ статті розроблено теоретико-методичні засади месенджер-маркетингу, сформовано його схему та запропоновано основні етапи для використання в практичній діяльності суб’єктів господарювання. Відзначено, що месенджер-маркетинг став трендом останніх років і передбачає використання месенджер-інструментів для кращої взаємодії з цільовою аудиторією щодо просування компанії чи її товарів і послуг. У якості месенджер-інструментів можна розглядати широкий вибір контенту, який варто відправляти користувачам: відео, зображення, тексти, анімація та ін. В Україні найбільш популярними месенджерами є Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram, WhatsApp та інші. Розроблено схему месенджер-маркетингу, яка включає процеси у відділі продаж, процеси в месенджерах та канали трафіку. Визначено процеси у відділах продажу компаній, які включають побудову CRM-системи та платіжної системи, сайту та роботу менеджерів з продажів. Розглянуто основні процеси в месенджерах - автоворонки, чат-боти і розсилки та подано їх коротку характеристику. Запропоновано основні етапи для ефективного використання месенджер-маркетингу в практичній діяльності, що включають вибір месенджерів для комунікації з клієнтами, вибір платформи, яка допоможе автоматизувати комунікацію, а також збирати дані і проводити сегментацію та здійснити підключення до цієї платформи, інтеграцію месенджерів із CRM- системою. Визначено основні завдання месенджер-маркетингу: автоматизація і оптимізація роботи менеджерів, що дає змогу мінімально скоротити час відповіді на заявку, кваліфікація потенційних клієнтів (лідів), оптимізація рекламних витрат. Наступним кроком у вирішенні зазначеної проблеми має стати вихід на новий рівень комунікації з клієнтами за допомогою месенджер-маркетингу. В майбутньому варто ставити наголос на CRM-маркетинг, коли працюють різні канали і CRM- системи, створені чат боти, які активно починають інтегруватися. Ключові слова: месенджер-маркетинг, воронкиuk_UA
dc.description.abstractThe article develops the theoretical and methodological principles of messenger marketing, forms its scheme and proposes the main stages for use in the practice of business entities. It is noted that messenger marketing has become a trend in recent years and involves the use of messenger tools to better interact with the target audience to promote the company or its products and services. As a messenger tool, you can consider a wide selection of content that should be sent to users: videos, images, texts, animations, etc. In Ukraine, the most popular messengers are Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram, WhatsApp and others. A messenger marketing scheme has been developed, which includes processes in the sales department, processes in messengers and traffic channels. The processes in the sales departments of the companies are defined, which include the construction of the CRM-system and the payment system, the site and the work of the sales managers. The main processes in messengers - funnels, chatbots and mailings are considered and given a brief description. The main stages for effective use of messenger marketing in practice are proposed, including the choice of messengers for communication with customers, the choice of a platform that will help automate communication, as well as collect data and segment and connect to this platform, integration of messengers with CRM-system. The main tasks of messenger marketing are defined: automation and optimization of managers’ work, which makes it possible to minimize the response time to the application, qualification of potential customers (leads), optimization of advertising costs. The next step in solving this problem should be to reach a new level of communication with customers through messenger marketing. In the future, CRM-marketing is worth to be emphasized, when different channels and CRM-systems work, chatbots are created, which are actively beginning to integrate.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent448-456-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua.uk_UA
dc.relation.urihttp://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2379uk_UA
dc.relation.urihttps://blog.callibri.ru/chto-takoe-messenger-marketinguk_UA
dc.relation.urihttp://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/36.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318uk_UA
dc.relation.urihttps://ag.marketing/blog/mesendzher-marketing/uk_UA
dc.relation.urihttp://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://ua.4limes.com/vdguki-klntvuk_UA
dc.relation.urihttp://slaidik.com.ua/yak-vikoristovuvati-mesendzheri-dlya-reklami/uk_UA
dc.subjectмесенджер-маркетингuk_UA
dc.subjectворонки продажuk_UA
dc.subjectчат-ботиuk_UA
dc.subjectрозсилкиuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectлідиuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectmessenger marketinguk_UA
dc.subjectsales funnelsuk_UA
dc.subjectchatbotsuk_UA
dc.subjectmailingsuk_UA
dc.subjectCRM systemuk_UA
dc.subjectleadsuk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.titleМесенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтомuk_UA
dc.title.alternativeMessenger-marketing as a new level of communication with the clientuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc338:658.5uk_UA
dc.relation.references1. Messenger маркетинг для интернет-магазина. Блог InSales об интернет-торговле в Украине: веб-сайт. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua. (дата звернення: 20.10.2021).uk_UA
dc.relation.references2. Виноградова О. В., Дрокіна Н. І., Дарчук В. Г. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 1. –URL: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2379 (дата звернення: 19.10.2021).uk_UA
dc.relation.references3. Жеринова У. Мессенджер-маркетинг: что это и чем он полезен бизнесу. Блог Callibri. веб-сайт: URL: https://blog.callibri.ru/chto-takoe-messenger-marketing (дата звернення: 20.10.2021).uk_UA
dc.relation.references4. Кордзая Н. Р. Основні особливості месенджер-маркетингу. Інтелект XXI. 2018. № 2. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/36.pdf (дата звернення: 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.references5. Маранчак М. Месенджер-маркетинг як напрям управління онлайн-репутацією (ORM) компанії. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2021. №7. URL: http://librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318 (дата звернення: 10.10.2021).uk_UA
dc.relation.references6. Месенджери як канал маркетингу і продажів для бізнесу. Блог про інтернет маркетинг, SEO та контекстну рекламу компанії AG Marketing. веб-сайт: URL: https://ag.marketing/blog/mesendzher-marketing/ (дата звернення: 11.10.2021).uk_UA
dc.relation.references7. Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 2019. Вип.24. С. 75-85uk_UA
dc.relation.references8. Фалович В. А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. 2018. Т.23. Вип. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf (дата звернення: 15.10.2021).uk_UA
dc.relation.references9. Что такое мессенджер-маркетинг. Блог 4 Limes. веб-сайт: URL: https://ua.4limes.com/vdguki-klntv (дата звернення: 11.10.2021).uk_UA
dc.relation.references10. Як використовувати месенджери для реклами. Блог про інтернет-маркетинг STAIDIK веб-сайт: URL: http://slaidik.com.ua/yak-vikoristovuvati-mesendzheri-dlya-reklami/ (дата звернення: 18.10.2021).uk_UA
dc.relation.referencesen1. Messenger marketing dlya internet-magazina [Messenger marketing for an online store]. Blog InSales ob internet-torgovle v Ukraine. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/messendzher-marketing?lang=ua (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Vynoghradova O. V., Drokina N. I., Darchuk V. Gh. (2020) Mozhlyvosti mesendzher-marketynghu dlja prosuvannja tovariv ta poslugh v interneti [Messenger marketing opportunities to promote goods and services on the Internet]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes. [Economy. Management. Business]. URL: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2379 (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Zherinova U. Messendzher-marketing: chto eto i chem on polezen biznesu [Messenger marketing: what is it and how is it useful for business]. Blog Callibri. URL: https://blog.callibri.ru/chto-takoe-messenger-marketing (in Russian)uk_UA
dc.relation.referencesen4. Kordzaja N.R.(2018) Osnovni osoblyvosti mesendzher-marketynghu [The main features of messenger marketing]. Intelekt XXI. [Intelligence XXI]. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/36.pdf (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen5. Maranchak M. (2021) Mesendzher-marketyngh jak naprjam upravlinnja onlajn-reputacijeju (ORM) kompaniji [Messenger marketing as an area of online reputation management (ORM) of the company]. Ukrajinsjkyj zhurnal z bibliotekoznavstva ta informacijnykh nauk. [Ukrainian Journal of Library Science and Information Sciences]. URL: librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318 (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen6. Mesendzhery jak kanal marketynghu i prodazhiv dlja biznesu [Messengers as a channel of marketing and sales for business] Blogh pro internet marketyngh, SEO ta kontekstnu reklamu kompaniji AG Marketing. URL: ag.marketing/blog/mesendzher-marketing/ (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Turchyn L., Ostroverkhov V. (2019) Suchasni trendy internet-marketynghu [Modern trends in Internet marketing] Reghionaljni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrajiny [Regional aspects of development of productive forces of Ukraine]. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen8. Falovych V.A. (2018) Komunikaciji pidpryjemstv v interneti: trendy i naprjamy rozvytku [Communications of enterprises on the Internet: trends and directions of development] Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. [Bulletin of ONU named after II Mechnikov]. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen9. Chto takoe messendzher-marketing [What is messenger marketing]. Blog 4 Limes. URL: https://ua.4limes.com/vdguki-klntv (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen10. Jak vykorystovuvaty mesendzhery dlja reklamy [How to use messengers for advertising]. Blogh pro internet-marketyngh STAIDIK. URL: http://slaidik.com.ua/yak-vikoristovuvati-mesendzheri-dlya-reklami (in Ukrainian) ©uk_UA
dc.identifier.citationenSemenіuk, S. (2021) Mesendzher-marketynh yak novyi riven komunikatsii z kliientom [Messenger-marketing as a new level of communication with the client]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 448-456. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.448-
dc.subject.jelМ31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3061-4145-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage448-
dc.citation.epage456-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21ssbkzk.pdfМЕСЕНДЖЕР-МАРКЕТИНГ ЯК НОВИЙ РІВЕНЬ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ781,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.